Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי אונו ולהפתעתי האישה הוציאה את כל מה שהיה באוטו (לא היה סאב או משהו) ועכישו אני צריך להתקין מערכת + רמקולים.

השאלה שלי היא מה לדעתכם כדאי לי לשים אם אני רוצה לשמוע בסבבה ואני שומע רוק ישראלי היפ הופ וכאלה אבל עדיין בסבבה לא משהו מפציץ עם סאבים וקיקירים.....

בקיצור מערכת טובה MP3 + רמקולים

פורסם

מה התקציב שלך?!

אם אתה לא רוצה להפציץ, אפשר קומפוננט קידמי+רמקולים אחוריים (JBL לשם מתן באסים), מגבר ורדיו דיסק.

אלא אם כן אתה רוצה לשים סאב, אז סאב+קומפוננט קידמי+מגבר+רדיו דיסק.

הכל תלוי בתקציב, ומה חשוב לך יותר איכות/עוצמה.

 

שיהיה לך שבת שלום.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
תקציב גמיש משהו כמו 500 שקל.....יש לי רמקולים ביצה מאחורה של קנווד

ב-500 ש"ח אפילו יד שנייה לא תמצא, לא סאב ולא רמקולים קדמיים ולא מגבר.

תאסוף כסף לפחות 2500 ש"ח ואז אפשר לעזור ולייעץ.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

במה קידמית זה מה שאתה רוצה ?

אז לך על מורל פולס יד שניה בדיוק בתקציב

הבעיה שהם מוגברים ע"י הhu

אני לא יודע כמה חזק תשמע אם בכלל .

אולי כדי ללכת על סטים מוכנים של pionner

מאתרים פשוטים כמו walla nana olsale וכו'...

אני לא יודע כמה אפשר כבר להשיג בתקציב כזה

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

4" למטה בדש, טוויטרים של מורל על הדש,

וכמובן ה 6X9 מאחור ומקווה עבורך שהם תקינים .

 

שים לב: בגלל האקוסטיקה ה"מצויינת" במיקום המקורי שקיים באונו, יש לחבר קבלים גם לרמקולים הקדמיים כדי שלא יחרחרו, שייחתכו באיזור ה 120 הרץ לפחות.

 

זאת ללא קשר לקבלים האחרים שמיועדים ומחוייבים בהתקנה לטוויטרים.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
4" למטה בדש, טוויטרים של מורל על הדש,

וכמובן ה 6X9 מאחור ומקווה עבורך שהם תקינים .

 

שים לב: בגלל האקוסטיקה ה"מצויינת" במיקום המקורי שקיים באונו, יש לחבר קבלים גם לרמקולים הקדמיים כדי שלא יחרחרו, שייחתכו באיזור ה 120 הרץ לפחות.

 

זאת ללא קשר לקבלים האחרים שמיועדים ומחוייבים בהתקנה לטוויטרים.

 

בברכה

דני

 

מחזק מאוד את מה שדני המליץ. זה בדיוק מה שעשיתי בסוזוקי סוויפט. 6*9 של JBL מאחור, רמקולים של סאונדסטרים 4" בדש וטוויטרים של מורל פולס על הדש. הופתעתי מאוד לטובה מהסאונד יחסית להשקעה הנמוכה. אפילו המתקין התלהב...:lol: חשוב שתשים טוויטרים טובים ולא סתם זבל כי הם בונים את כל הבמה הקידמית שמשתלבת מאוד יפה עם ה 6*9 מאחור.

פורסם
אפילו המתקין התלהב...:lol: .

 

מה ציפית, שאצל מי שהתקנת יגידו לך "שומעים חרא"?! :shock:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מה ציפית, שאצל מי שהתקנת יגידו לך "שומעים חרא"?! :shock:

 

כן שומאכר, ציפיתי שיגיד לי ששומעים חרה אם באמת שומעים גרוע. יחסית למגבלות הרכב ולסכום שהשקעתי זה היה מעבר לציפיות. אני מקווה שגם המתקין שלך הוגן לפחות כמו ששלי היה. ואני בטוח שדני זומרשטיין הוא אדם מספיק הוגן כדי להציע סט-אפ כזה פשוט וזול ועדיין שיספק את הסחורה למי שלא רוצה להשקיע אלפי שקלים.

פורסם

לא באתי אלייך בטענות. רק אמרתי, שאל תצפה שהוא יגיד לך "שומעים חרא" מפני שזאת תהיה אשמתו, הרי הוא התקין לך את הרכיבים. אפילו עם רכיבים זבל, אבל עם התקנה טובה ונכונה, ניתן להגיע לתוצאות של שמיעה סבירה ויחסית טובה, מאשר עם התקנה על הפנים. הכוונה לא הייתה לרדת על המערכת שלך או של פותח השירשור, אלא יותר להרגיל אותך (עכשיו לקחתי אותך ספציפית אבל זה בכללי) שיש הרבה מתקינים בארץ שפשוט לא יודעים את העבודה שלהם ומחפפים בדרך כלל.

אז סבבה, הוא אמר לך ששומעים "כמו בחלום" (סתם רשמתי). אבל העיקר שאתה מבסוט.

 

יביא לך דוגמא- אותי. אני וחבר שלי ביצענו אצלי את ההתקנה של הסט-אפ הנוכחי, והשמיעה השתנתה פלאים מההתקנה הראשונית אצל מתקין חאפר. סתם שתדע.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא באתי אלייך בטענות. רק אמרתי, שאל תצפה שהוא יגיד לך "שומעים חרא" מפני שזאת תהיה אשמתו, הרי הוא התקין לך את הרכיבים. אפילו עם רכיבים זבל, אבל עם התקנה טובה ונכונה, ניתן להגיע לתוצאות של שמיעה סבירה ויחסית טובה, מאשר עם התקנה על הפנים. הכוונה לא הייתה לרדת על המערכת שלך או של פותח השירשור, אלא יותר להרגיל אותך (עכשיו לקחתי אותך ספציפית אבל זה בכללי) שיש הרבה מתקינים בארץ שפשוט לא יודעים את העבודה שלהם ומחפפים בדרך כלל.

אז סבבה, הוא אמר לך ששומעים "כמו בחלום" (סתם רשמתי). אבל העיקר שאתה מבסוט.

 

יביא לך דוגמא- אותי. אני וחבר שלי ביצענו אצלי את ההתקנה של הסט-אפ הנוכחי, והשמיעה השתנתה פלאים מההתקנה הראשונית אצל מתקין חאפר. סתם שתדע.

 

גיא.

 

ברור שיש מתקינים זועתיים ויש טובים. פשוט במקרה שלי שמענו את הסאונד לפני ואחרי והמצחיק הוא שב 200 ש"ח (הוספת הטוויטרים) השיפור היה כל כך מורגש שמזה היתה ההתלהבות. כסף קטן הוביל לשיפור משמעותי. ולא שומעים כמו בחלום, אבל ממש נחמד לתקציב, זה הכל.

×
×
  • תוכן חדש...