Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב מצלצל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי, פיג'ו 106, אקס.אר, 1400 ,94 ,מצלצל, מה ניתן לעשות ואם בכלל ?

 

כבר החלפתי דלק 95 ל98,החלפתי חיישן למדא,החלפתי קלאץ',החלפתי חוטיי הצתה,

 

עשיתי טיימינג,ביצעתי ניקיון להזרקה,הוספתי את כל סוגי התוספים למינהם,

 

החלפתי פלגים 2 אלקטרודות,נאמר לי שהחיישן מהירות דפוק,יכול ליהיות שזו הבעיה?כי אם לא ,

 

אז לא כדאי להחליף כי החלק עולה 650 שקל ליפני מע"מ,

 

האם יש כאן מישהו שבאמת מבין ויכול לעזור לי ליפתור את הבעיה !

 

 

תודה מראש אופיר!!!!!!!!!!:cry:

פורסם
תבדוק כיוון הצתה.כאשר יש יותר מידי קידום הרכב מצלצל.

 

איך אני בודק ?יש אפשרות לעשות את הבדיקה לבד?תודה על התגובות אופיר!!:cry: אין ברכב דיסטרבוטר בכדי לכוון.

 

יש שיטה אחרת?

פורסם
רכב מצלצל כתוצאה מ: תערובת עניה, הצתה מוקדמת, יחס דחיסה גבוה.

פנה למכון רציני שיפתור לך את הבעיה.

הרכב לא אמור לצלצל

 

 

גבר אתה יכול להפנות אותי למישהו שבאמת מבין בעיניין הספציפי הזה?:cry:אני כבר מיואש!!!!!!!

פורסם

מוסך ליטל מורשה פיג'ו ברח אחים מסלוויטה ,הבעלים יוסי הוא מראשוני אנשי הדיאגנוסטיקה בארץ ,מומלץ בחום

יגאל

פורסם
מוסך ליטל מורשה פיג'ו ברח אחים מסלוויטה ,הבעלים יוסי הוא מראשוני אנשי הדיאגנוסטיקה בארץ ,מומלץ בחום

יגאל

 

איפה זה? אני מנתניה.:?

  • ספונסר פורום
פורסם

אם הרכב מצלצל רק בתחילת נסיעה ובהאצה ראשונית אין מה לעשות בדגם הנ"ל.

לא ניתן לבצע איחור הצתה מאולץ בעזרת סורק,ולא בצורה ידנית,זו בעיה ידועה שלא ניתנת לטיפול בדגם הנ"ל.

אם הוא מצלצל בכל טוו הנסיעה והמצערת אז יש מקום לשיפור.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...