Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי שיש לזה השפעות של סם, לא אמרתי שזה סם.

 

ולא כל סם משפיע עליך ככה שאתה עף ישר לטריפ - תיקח לדוגמא אקמול.

 

סם זה שם נרדף לתרופה - אני לא מדבר על חשיש בהכרח או קוקאין או כל דבר כזה.

 

באנגלית יש שני מילים לתרופה drug שזה סם והשני זה medicine.

 

כשאומרים באנגלית - אני הולך לדראגסטור, הכוונה היא לבית מרקחת.

 

הבנת אותי קצת לא נכון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברחוב חרמון.

 

משה

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם

עברתי על התגובות ונראה לי כי רוב רובם של המגיבים הם חברה' צעירים האוהבים לשמוע מוסיקה בווליום גבוה.

 

כדאי לזכור שמוסיקה משפיעה על החושים והתחושות, גורמת להנאה מהנסיעה והיא טובה הרבה יותר משקט בנסיעה או מהדברת ברדיו.

לא כדאי ל"פוצץ" את המכונית כי זה גם פוגע בשמיעה (מרגישים זאת לאחר שנים).

משמעת עצמית היא מילת מפתח שכן אז לא תתעסק עם המערכת בזמן בו נדרש ממך ריכוז מקסימלי.

מי שמרגיל את עצמו לווליום מסוים (לא גבוה מדי) ירגיש בנוח בכל מצב ולא יצטרך להנמיך בחניה או בתנועה צפופה.

רכיבים איכותיים במערכת יגרמו לכך שלא תצטרך להגביר ווליום כדי לשמוע את מה שאתה אוהב.

בנסיעות ארוכות תכניס תקליטור MP3/WMA עם 150-200 שירים ותפעיל RANDOM... ההנאה מובטחת בכל הנסיעה.

 

כל מה שנכתב פה, מנסיון... (יש לי רשיון נהיגה בעל וותק של כמעט כפול מגיל הכותבים כאן).

משה ג.

מערכת מולטימדיה קנווד DDX8024BT + מגבר ג'נסיס מסדרה 3, - קומפוננט: DLS NOBELIUM, - סאב: ג'נסיס "10

פורסם
רכיבים איכותיים במערכת יגרמו לכך שלא תצטרך להגביר ווליום כדי לשמוע את מה שאתה אוהב.

 

הלוואי וזה היה המצב...

נהפוכו.

במערכת לא טובה לרוב תיתקל בעיוות וקליפינג אם תנסה להגביר.

במערכת טובה (וחזקה) אתה יכול להגביר ועדיין הכל נשמע חד וברור.

 

אני דווקא שומע בווליום חזק יותר מאז שהחלפתי מערכת

(לא טוען שזה טוב, ולא מתחסד, אני יודע שזה רע).

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
:lol::lol: עשית מזה חיזבאללה. כולה מערכת לאוטו, חבר'ה תירגעו! מי שיודע לנהוג, ינהג גם עם מערכת SPL כבדה, ישים לב לאופנועים ולכל הפרטים הקטנים.

 

אתה חושב שאתה יודע לנהוג?

מוזיקה מסיחה את הדעת נקודה

וגם זה שאתם מדברים עם חבר תוך כדי נסיעה

בטל' או שומעים רדיו ...


×
×
  • תוכן חדש...