Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא צריך מתקין כיהמחיר שלו יהיה יקר מפריט כולל התקנה.

אני צריך עסק שמוכר,מפיץ למתקינים. (לאוטופרט אין במלאי)

פורסם

מצטרף לשאלה,

 

היכן ניתן לקנות ערכות חיווט \ כבלים נפרדים - איכותיים (עדיף אמריקאי ולא סיני)

 

לא זבל מתפורר ב 100 שקל (מה שמוכרים אצל המתקינים) מצד שני גם לא ערכה ב 300-600 שקל.

 

משהו בסביבות ה 100-200 אבל שנחשב דיי איכותי ובסדר 4 גייג' כמובן.

 

יש לכם המלצות מנסיון?

 

(אולי אפילו יהיו כאן אנשים נוספים אשר ירצו לעשות קנייה סיטונאית יחד ולהוזיל את המחיר)

 

 

תודה,

MeMaHer

פורסם

אמריקאי ולא סיני? לא נראה לי שקיים דבר כזה.

אתה מחפש איכות ומצד שני אומר עד 200 ש"ח ל 4 גייג'. אין חיה כזאת בארץ.

 

הפתרון הכי איכותי שאני מסוגל לחשוב עליו הוא הזמנה מחו"ל של ערכת התקנה ממותגת (להלן: רוקפורד, קיקר, מנסטר קייבל, קנוקונספטז, סטריטוויירס). הערכה עצמה עולה גרושים, אבל המשלוח והמכס (אם יש?) ייקרו את העניין.

 

מצד שני - באמת שאין שום הבדל בין ערכת התקנה ב 200 ש"ח לערכה ב 600. חבל לשלם מאות שקלים על מדבקה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה יכול לקנות בבנין פנורמה אצל ברוקס סטריאו.

הוא מביא את המוצרים של לאנזר.

 

מוצרי ההתקנה שלהם מאוד טובים.

 

www.lanzar.co.il

אין כמעט מערכת שצריכה 2 G. 4 מספיק כמעט לכולן.

 

כמו כן אם אתה רוצה לקנות את כל הדברים שיש (אגב לא חייבים כבל 4 G אפשר לחבר 2 או 3 של 8).

יש לך את אדי אור בהרצליה פיתוח:

http://www.edior.co.il/

 

אני יודע שהחברה שאני עובד בה שמחברת הכל בכבלי מתח כמו שמשתמשים לרכב קונה שם.

פורסם

איתמר אני חולק עלייך .

בזמן שקיט של 200 ש"ח יגיע ערום כלומר פלוס מינוס בית פיוז פיוז RCA וזהו .

קיט של 600 ש"ח מגיע עם המון תוספות שחוסכות ממך לקנות מוצרים נלווים .

לא כך ?

פורסם

אתם מבינים....

 

כולם (כמעט כולם..) רוצים חוטים בזול, כל מי ששואל מקבל תשובה שסט חוטים טוב יעלה כ100שח או 120 שח, החנויות נאלצות להחזיק עקב כך מוצרים זולים ואז מגיעה השאלה:

 

 

מצטרף לשאלה,

 

היכן ניתן לקנות ערכות חיווט \ כבלים נפרדים - איכותיים (עדיף אמריקאי ולא סיני)

 

לא זבל מתפורר ב 100 שקל (מה שמוכרים אצל המתקינים) מצד שני גם לא ערכה ב 300-600 שקל.

 

משהו בסביבות ה 100-200 אבל שנחשב דיי איכותי ובסדר 4 גייג' כמובן.

 

........................MeMaHer

 

אז חברה, אין הוקוס פוקוס, ולא צריך חוטים בסט מוכן, עדיף חוטים בהתקנה מקצועית (שכל סופית מולחמת ולא תפוסה בלחיצה ) , אני בכל אופן עוד לא ראיתי (גם לא חיפשתי יותר מידי למען האמת והגילוי הנאות) סט חוטים מוכן ש"עובר" את ההגדרות המקצועיות שלי, זאת אני רושם על אף שהסטים האלה לאחר שמתקינים אותם עובדים תקין.

 

שימו לב, זו עדיין לא סיבה להגיע לחנות מקצועית ו"להשחט" על סט בהתאמה אישית ראוי, ככל שיש חנויות ששוחטות מחיר אם בכלל.

 

ביאור: "להשחט"/ "שוחטות"= לשלם מחיר יקר מידי /מופרז, ביחס לאותו מוצר שיקר ממילא.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

קודם תודה לכולם, קניתי מפצל מאליקו משהו משהו,,אין חיות כאלו בארץ הוא הביא אותו מחול .

אליקו אמר מחיר בטלפון, באתי לקחתי. (יש לי יסורי מצפון)

אליקו מגיע לך יותר כסף למחיר שביקשת .בהזדמנות הראשונה תהיה השלמת מחיר-מילה.

 

שבת שלום.

×
×
  • תוכן חדש...