Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטי לעבור לHU 2DIN גם כי יש לי אחלה מקום לשים את זה אצלי וגם כי אני רוצה מכשיר שקורא DVD ולא בשביל סרטים כדי שאני אוכל לשמוע WAVE אבל עם כמות שירים כמו MP3 וגם כי אני רוצה מכשיר שאני אוכל לתמוך בו עם JPS ויש מכשירים עם מלא פונקציות. אפילו מעבדי 24 ביט. או זכרון מובנה של עד 30 ג'יגה וכו'.

 

האפשרויות שיש לי הן:

 

Clarion MAX675VD

 

 

 

 

 

 

האופציה השניה שלי היא:

Alpine IVA-W200



 

 

 

 

 

 

ee11c49f4b.jpg

 

 

 

אלו שני הבחירות הכי חזקות שלי ואני באמת מתלבט בין השניים,

 

 

אם למישהו יש המלצות על אחד מהם אני אשמח לחוות דעת חיובית או שליליות ולמה כן את זה ולא את ההוא וכו'.

 

 

או אם למישהו יש המלצה למכשיר 2DIN אחר גם בכיף, אגב ראיתי את האקליפס נראה אחלה אבל הוא יקר בכמה רמות מהם אז זה לא הכי רלוונטי.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אתה מודע לכך ששני המסכים אינם נשלפים?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני מודע לעניין אל דאגה חשבתי לעומק על כל הפרוייקט הזה

יש לי בדשבורד חור בגודל של 3DIN עכשיו יש פאנל רגיל ומתחתיו כיס לשים דברים בגודל 2DIN

ואני אבנה על המכשיר פאנל מיוחד שיכסה אותו ולמעלה אני אשים איזה טייפ מצ'קמק להרחיק גנבים או אורחים לא קרואים

ומעליו אני משאיר איזה רדיו טייפ ישן שירחיק גנבים

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

למה טייפ מצ'וקמק?

גם את זה גונבים

תשאיר שם חור

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חור זה לא אסטטי ואם אין שום פאנל שום כלום זה מחשיד שיש משהו ומחביאים אותו

אז טייפ מצוקמק ללא פנל איך זה נשמע?

גם יראו שאין בכלל פאנל ועוד חור כניסה של קסטה זה בכלל יגרום לגנב לצחוק וללכת משם בהרגשה של אין לי באוטו הזה מה לחפש

ואז המגברים הסאב והמערכת יהיו מוגנות כמו שצריך :)

 

ואם הוא יכנס לאוטו ויגלה את התרמית יהיה לו קשה מאוד לגנוב 2DIN כי מקבעים אותם ממש חזק ועם מלא ברגים לדשבורד וחוץ מזה עם הגנב יהיה חכם הוא ידע שאין מכשירים כאלה בכלל בארץ וירד מהעניין כי יהיה לו בעיה למכור אותו

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לי יש את האלפיין. מרוצה ממנו עד השמים. הזמנתי לו קבל מיוחד ל-IPOD ווגם חיברתי לו מכשיר ניווט IGO לימוזין.

כל יום שאני עובר אני מרוצה ממנו עד השמים.

פורסם
מה העלות לHU שכזה אם תרשה לי לשאול?

 

ביבוא מחול יוצא באזור ה4 אלף אחרי מיסוי הגון

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
חור זה לא אסטטי ואם אין שום פאנל שום כלום זה מחשיד שיש משהו ומחביאים אותו

אז טייפ מצוקמק ללא פנל איך זה נשמע?

גם יראו שאין בכלל פאנל ועוד חור כניסה של קסטה זה בכלל יגרום לגנב לצחוק וללכת משם בהרגשה של אין לי באוטו הזה מה לחפש

ואז המגברים הסאב והמערכת יהיו מוגנות כמו שצריך :)

 

ואם הוא יכנס לאוטו ויגלה את התרמית יהיה לו קשה מאוד לגנוב 2DIN כי מקבעים אותם ממש חזק ועם מלא ברגים לדשבורד וחוץ מזה עם הגנב יהיה חכם הוא ידע שאין מכשירים כאלה בכלל בארץ וירד מהעניין כי יהיה לו בעיה למכור אותו

 

אני חושב שענית פה לעצמך על השאלה שאין חוו"ד.

 

על פניו המכשירים נראים לא רע, אבל כמו רוב מכשירי הDVD, הם מיועדים יותר לסרטים, ופחות לאודיופילים. אני לא ראיתי שם טיים-קורקשיין, אני לא ראיתי אקווילייזרים מתוחכמים מדי, ולא ראיתי קרוס-אוברים מובנים במכשיר. ככה שמערכת אודיופילית (למעט מעבד ה24 ביט) לא ממש תצא לך מזה.

 

אם זה בסדר מבחינתך, אז יאללה, תתפרע!

אם לא, אז הייתי מציע לך להשקיע במערכת רגילה איכותית, ומקסימום לשים צ'יינג'ר. (אפילו בדש בורד), ולהשלים את המראה עם מסך נפרד נשלף ב400 שקל, שיציג לך את הGPS.

אם אכן יש לך 3DIN ברכב, אז הכל יכנס לך, ולפי דעתי גם יצא יותר זול (ויותר איכותי מבחינת סאונד).

 

זו כמובן, דיעה אישית שלי. אתה כבר תעשה את השיקולים שלך.

בברכה!

יונתן.

פורסם

JMG

הבאת לי פה רעיון לא רע בכלל, יש לך אולי מכשיר ברמה גבוה שאתה ממליץ עליו?

אני מביא מחול אז אתה יכול להתפרע :) אני לא רוצה להתפשר מבחינתי השמיים הם הגבול

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לדעתי אתה יכול לעשות מן דלת הזזה ופשוט להחביא את הHU ואולי אפילו מן מנעול כזה על הדלת הזזה

 

לגבי המערכות (אני לא מבין בהם מידי) אבל הייתי הולך על הקלריון

פשוט השיווק שלהם יותר מרשים (גם יופי וגם המפרט יותר ענייני)

 

אבל שוב אני לא דעה של מומחה

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם
JMG

הבאת לי פה רעיון לא רע בכלל, יש לך אולי מכשיר ברמה גבוה שאתה ממליץ עליו?

אני מביא מחול אז אתה יכול להתפרע :) אני לא רוצה להתפשר מבחינתי השמיים הם הגבול

 

 

תראה, אני בדיוק בדקתי היום את זה (והוא גם מכוער רצח, אז רק מי שמבין ידע על מה מדובר).

אבל זה מכשיר HI-END, במחיר מטורף, וגם נטול יכולות MP3 כלשהן. (מה שלא אמור להפריע לך, אם אתה משתמש בדיסקים רגילים).

היתרון שלו, זה שיש לו כניסה אופטית, כלומר אם תמצא צ'יינג'ר עם יציאה אופטית, אתה אפילו לא תאבד את האיכות בגלל כבלים! (אם כי, בטח העין של הצ'יינגר תהיה פחות איכותית במילא, לכן זה רק יהיה לנסיעות ארוכות או כשלא יהיה לך זין להחליף דיסקים כל שעה).

לגבי צ'יינגרים, אין לי מושג, תריץ חיפוש באתרים של קלריון/אלפיין ודומיהם - ותסתכל אם יש משהו שיתפוס את העין שלך. אני לא מתעסק איתם בינתיים, אבל אני התחלתי לצעוד לקראת "קריירת דיסקים מקוריים", אז בטח גם אני ארכוש אחד בשלב זה או אחר.

 

 

לגבי מסכים - כמו שאמרתי, כל PIKAWA, HUMUS, וKOBI יעשו את העבודה של להיות מסך לGPS. לא צריך שם מסך מטורף עם 8 מגה פיקסלים. רק תדאג שהוא יהיה מתקפל (שיכנס לבפנים שלא יראו אותו).

בברכה!

יונתן.

פורסם

ואם הגנב יודע מה הוא מחפש?

כלומר לא איזה נרקומן , אלא איזה אדם בעל תקציב דל , שבמקרה עבר ליד הרכב שלך עם הקלאריון הנ"ל?:)

אין הבטחות

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
תראה, אני בדיוק בדקתי היום את זה (והוא גם מכוער רצח, אז רק מי שמבין ידע על מה מדובר).

אבל זה מכשיר HI-END, במחיר מטורף, וגם נטול יכולות MP3 כלשהן. (מה שלא אמור להפריע לך, אם אתה משתמש בדיסקים רגילים).

היתרון שלו, זה שיש לו כניסה אופטית, כלומר אם תמצא צ'יינג'ר עם יציאה אופטית, אתה אפילו לא תאבד את האיכות בגלל כבלים! (אם כי, בטח העין של הצ'יינגר תהיה פחות איכותית במילא, לכן זה רק יהיה לנסיעות ארוכות או כשלא יהיה לך זין להחליף דיסקים כל שעה).

לגבי צ'יינגרים, אין לי מושג, תריץ חיפוש באתרים של קלריון/אלפיין ודומיהם - ותסתכל אם יש משהו שיתפוס את העין שלך. אני לא מתעסק איתם בינתיים, אבל אני התחלתי לצעוד לקראת "קריירת דיסקים מקוריים", אז בטח גם אני ארכוש אחד בשלב זה או אחר.

 

 

לגבי מסכים - כמו שאמרתי, כל PIKAWA, HUMUS, וKOBI יעשו את העבודה של להיות מסך לGPS. לא צריך שם מסך מטורף עם 8 מגה פיקסלים. רק תדאג שהוא יהיה מתקפל (שיכנס לבפנים שלא יראו אותו).

 

המכשיר מעולה לא מזלזל בו אבל אני רוצה משהו שקורא DVD כדי לפתור את בעיית איכות הMP3 אבל מצד שני כדי להרוויח מקום רב יותר לדחוס קבצי WAVE

אם אני שם למכשיר שלא קורא DVD צ'ינג'ר שקורא DVD הוא יקרא לי את הדיסק?

 

ואם הגנב יודע מה הוא מחפש?

כלומר לא איזה נרקומן , אלא איזה אדם בעל תקציב דל , שבמקרה עבר ליד הרכב שלך עם הקלאריון הנ"ל?:)

אין הבטחות

 

יש לי פיתרון יצירתי, קבל...:loco:

לוקח ממיר מתח מ12 ל220 וולט.

מוציא ממנו פלוס ומינוס לפחית של הרדיו דיסק ולעוד כמה נקודות אסטרטגיות ברכב.

שם לו ריליי שיופעל רק שהאזעקה דרוכה.

 

הנרקומן או האדם בעל התקציב הד''ל יתקרב לאוטו וינסה לגנוב משהו שיהיה מחובר לממיר מתח יקבל שוק חשמלי בעוצמה לא מבוטלת יבהל יקח את הרגליים שלו ויברח כל עוד נפשו בו,

 

נו איך ? אהבת ? :twisted::hihi:

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...