Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את כל החומר שיש פה באתר לגבי מצערת של מנועי VW ואני בטוח שהמצערת

שלי גמורה אבל בכל זאת אני יתייעץ איתכם.

סל"ד המנוע עושה לי בעיות (לא יציב) רק כשאני מפעיל מזגן , וכשאני מסובב את ההגה (הגה כח) כלומר כשאני

מפעיל עומס על המנוע.

המצערת עברה ניקוי וזה לא עזר

האם בוודאות היא גמורה?

נ.ב למי שמכיר את אתר EBAY אפשר לרכוש דרכם מצערות מחברה שמתמחה בשיפוץ מצערות VW המחירים נעים

בין 120$ ל- 240$ (ויש אחריות) ההזמנה היא לפי מס' מצערת .

האמת קצת מפחיד לפרסם באתר מס' אשראי אבל אם אני יידע בוודאות שהמצערת גמורה אני יקנה מהאתר

אחרי הכל זה יצא אולי 800 ש"ח כולל משלוח , זה נראה לי יותר כדאי מלקנות מפירוק.

אם מישהו מכיר מקום שניתן לקנות דרכו או לשפץ שיפרסם בבקשה ,זו הבעיה של רוב בעלי VW.

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

הנושא של המצערת אומנם ידוע אבל עד שלא תתחבר עם סקנר ותבדוק

תקלות לא תוכל לדעת בוודאות שאכן מדובר במצערת.

יש לא מעט תקלות ,או בעיות כיוון במנוע שיכולות לגרום לאותם תסמינים ,

ועל כן אתה חייב לבצע סריקה וניסיון לאיפוס מקצועי של המצערת לפני שתוכל לקבוע

שהיא תקולה .

מצערת משומשת ניתן להשיג בכ-1000 שח כולל התקנה וכוון ,מצערת חדשה מקורית תעלה 2200

שח ,מצערת חליפית איכותית תעלה 1400 שח כל המחירים לפני מעמ כוללים את בדיקת המצב אצלך כרגע

והתקנה של אחרת אם תצתרך ,ואת כל האופציות שציינתי יש במלאי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...