Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחרות האוטו ה"משופצר " ביותר !!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם היה פרס זה מה שראיתי היום היה בטוח זוכה !!!!

אז ככה .. אני נוסע עכשיו , לא מזמן בדרך חזרה מהעבודה הבייתה ...

אמרתי לעצמי נוותר על רידינג....

לפתע אני רואה מיצובישי לנסר.. ומשהו זוהר האיר את עיני בחלון

האחורי של הלנסר הזו.. זה היה no fear מואר בנאון .. ( אתם יודעים כמו במכוני ליווי - הכתוביות על הכניסה..)

בתוך האוטו שהיה מלא עשן גיליתי מתקן חיוני מאוד לרכב.. נרגילה שמותקנת על הדש בורד

איפה שמתקינים בדרך כלל דיבורית...

ושלא נדבר על ספויילר נמוך כנראה של אימפרזה...

וחצאיות כול האוטו , סאן רוף של 205 ( אל תשאלו אותי איך )...

פנסי ערפל של אימפרזה ... וכיתוב של

eat my dust לכול אורך הרכב השחור , בצבע צהוב ..

אה כן וקוביות במראה ונעל של תינוק מעל האגזוז הפתוח... ( חור כנראה...)

 

 

לסיכום בחיים שלי לא צחקתי ככה.. ואני לא מאמין שיש עוד אוטו "ברמה " כזו

 

 

 

 

 

 

 

:puzzled:

 

 

 

:crazyeye:

פורסם
אם היה פרס זה מה שראיתי היום היה בטוח זוכה !!!!

אז ככה .. אני נוסע עכשיו , לא מזמן בדרך חזרה מהעבודה הבייתה ...

אמרתי לעצמי נוותר על רידינג....

לפתע אני רואה מיצובישי לנסר.. ומשהו זוהר האיר את עיני בחלון

האחורי של הלנסר הזו.. זה היה no fear מואר בנאון .. ( אתם יודעים כמו במכוני ליווי - הכתוביות על הכניסה..)

בתוך האוטו שהיה מלא עשן גיליתי מתקן חיוני מאוד לרכב.. נרגילה שמותקנת על הדש בורד

איפה שמתקינים בדרך כלל דיבורית...

ושלא נדבר על ספויילר נמוך כנראה של אימפרזה...

וחצאיות כול האוטו , סאן רוף של 205 ( אל תשאלו אותי איך )...

פנסי ערפל של אימפרזה ... וכיתוב של

eat my dust לכול אורך הרכב השחור , בצבע צהוב ..

אה כן וקוביות במראה ונעל של תינוק מעל האגזוז הפתוח... ( חור כנראה...)

 

 

לסיכום בחיים שלי לא צחקתי ככה.. ואני לא מאמין שיש עוד אוטו "ברמה " כזו

 

 

 

 

 

 

 

:puzzled:

 

 

 

:crazyeye:

 

לירן שמעתי בגלי צה"ל שברח האוטו של הליצנים מהקרקס ביפני

 

אולי זה זה??.

 

 

:puzzled:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

אז באתר של המפגש יש ZX אדומה מדהימה, ברמה של חו"ל.

 

מי שלא ראה עדיין - שילך לראות יצירת אומנות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אז באתר של המפגש יש ZX אדומה מדהימה, ברמה של חו"ל.

 

מי שלא ראה עדיין - שילך לראות יצירת אומנות.

 

רוני

 

אכן בסוף יצא ממנה אוטו יפיפה, אני זוכר את האוטו הזה עוד מלפני שנה בערך, ראיתי אותו בקניון הזהב כל פעם, יותר ויותר מפורק... בלי פגוש אחורי, פעם עם ספויילר פעם בלי...

סוף סוף הבנאדם סיים לבנות אותה... אני אפילו זוכר את הכיתובית "1.9" בצדדים...

 

אבל אם כבר פרוייקט, אז למה לא בגירסת ה3 דלתות..... :?::!:

פורסם

עם כל הכבוד, לאוטו יש היום בערך פי-2 כ"ס מאלו שעימם נולד. העובדה שהוא עדיין עם הבלמים המקוריים לא מחמיאה במיוחד לבעלים...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
עם כל הכבוד, לאוטו יש היום בערך פי-2 כ"ס מאלו שעימם נולד. העובדה שהוא עדיין עם הבלמים המקוריים לא מחמיאה במיוחד לבעלים...

 

שי

 

קודם כול תגיע לרמה כזו , אחרי זה תחמיא או לא לאנשים שמשקיעים את כול

כולם למען רכב , ואולי הם יוחלפו בקרוב...

:wink:

פורסם

אהמ...

בלמים מקוריים?

באוטו של עופר יש מע' של ברלינגו. בקרוב דיסקים מחורצים ורפידות. אוטו לא בונים ביומיים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני מניח שאתה גם גר בהולנד,לא?

רוטרדם ליתר דיוק?

(יש כתובת מתחת למספר מאחורה :wink: )

דרך אגב,הגנטים הוחלפו מספר פעמים.הגנטים הראשונים בתמונה שייכים לקליאו MK1 וזוהי בכלל MK2 כך ששלוש פעמים החליף באטמן :wink: את הגאנטים שלו.בכל מקרה לפי דעתי חסרת טעם ואם היתה בארץ,כנראה היתה של ערס :evil: .

פורסם
אני מניח שאתה גם גר בהולנד,לא?

רוטרדם ליתר דיוק?

(יש כתובת מתחת למספר מאחורה :wink: )

דרך אגב,הגנטים הוחלפו מספר פעמים.הגנטים הראשונים בתמונה שייכים לקליאו MK1 וזוהי בכלל MK2 כך ששלוש פעמים החליף באטמן :wink: את הגאנטים שלו.בכל מקרה לפי דעתי חסרת טעם ואם היתה בארץ,כנראה היתה של ערס :evil: .

 

 

איזה קיט... מטוס קרב לא היה מתבייש בספויילר כזה, ומאחור זה לא אגזוזים אלה יציאות של מנוע סילון, הוא הולך להמריא עם האוטו לפי איך שהוא נראה :shock::lol:

Finger's gonna kill me.

פורסם

היי היום ראיתי דבר חדש ומדליק לערס מוביל

הקוביות הישנות האלה רק בחידוש מפתיע

קוביות עם אור בפנים

ראיתי כזה בהונדה והאור בתוך הקוביות היה אדום ממש זוועה זה היה עוד בחושך

tAoS FoReVeR

×
×
  • תוכן חדש...