Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משמעות השמן בגנרטור 2 פעימות (1 כ"ס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

יש ברשותי גנרטור קטן, שמייצר 600W בן חצי שנה +

מנוע 2 פעימות עם מיכל דלק של 4 ליטר דלק מסוג 96, מעורבב ב2% שמן,

 

אם אני מערבב 2% שמן מנועים רגיל כמו 15-40 יכול להיגרם נזק ? , בפועל צריך שמן 2 פעימות רגיל.

 

מה השוני ? ואם אני ישתמש בשמן של רכב רגיל מה ההשלכות ?

 

תודה תמיר

פורסם

המשמעות היא שמנוע הגנרטור הוא בדומה למנוע של טוסטוס עם קירור אויר אשר עובד על תערובת דלק ושמן קטנועים אשר נישרף יחד איתו בזמן עבודת הגנרטור. השמן הינו מיוחד ומיועד לעבור תהליך בעירה ואילו שמן מנועים 15W/40 מיועד רק לשמן את מיכלולי המנוע ולא להישרף. יש סיכוי שתיראה עשן לבן יוצה מצנרת הפליטה של הגנרטור ובקיצור לא בריא. תשתמש בשדמן יעודי לכך.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

שימוש בשמן מנוע ארבע פעימתי יגרום

1 לעשן יתר

2 לאי שריפת השמן ,ובסוף התהליך לא יהיה ניתן להניע

3 זיהום אויר חמור

4 הצטברות פיח באופן קיצוני בתא השריפה והמצת

5 יתכן וגם סתימת דלק

בקיצור השתמש בשמן יעודי הנועד לשימוש קטנועים הקפד שיהיה PREMIX כלומר העירבוב יתבצע במיכל הדלק

יגאל

פורסם

שמן מנוע בבסיסו הוא הרבה יותר פראפיני והרבה יותר צמיגי וכבד.

ומהצד השני שמן 2 פעימות הוא יותר נדיף ויותר נפטני עם בסיס דל יותר.

מנוע כזה לא צריך הרבה יותר משמן מינרלי 2 פעימות מאוד פשוט.

דבר נוסף , בשימוש בשמן 4 פעימות האגזוז יסתם לך במספר שעות מנוע שאפשר לספור על יד אחת , ואני בכלל לא מדבר על הפלאג.

×
×
  • תוכן חדש...