Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה משנה? בלי שתגיד לנו דגם מדוייק ותביא לנו פרטים עליו לא יהיה אפשרי להגיד לך כמה אמפר הפיוז שלך צריך להיות.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

פיוז למגבר או פיוז לחוט?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

היי

המגבר הוא VOLCAN PB800

הפיוז שאני צריך הוא על הכבל שיחבר את המגבר למצבר ( כבל 8 גייג' )

תודה.

Guest תמיר .א.
פורסם

פיוז של המגבר = פיוז שנועד להגן מפני עומס על המערכת חשמל ברכב כתוצאה ממשיכת יתר של זרם שנגרמת בד"כ משריפת הטרנזיסטורים של ספק המגבר.

 

פיוז של הכבל = פיוז שנועד להגן על המצבר ומערכת החשמל מכתוצאה של קצר במהלך אורך הכבל עם גוף הרכב (שיכול להיגרם מבדוד שניזוק מחום או שפשפוף)

 

הפיוז תלוי בעובי הכבל ואורכו, בד"כ כבל בעובי 8awg באורך 4-5 מטרים, ערכו של הפיוז שצריך להיות מותקן עליו כ40-50A,

וכמובן לא יותר מ30 ס"מ מרחק מהמצבר.

 

תמיר

פורסם
פיוז של המגבר = פיוז שנועד להגן מפני עומס על המערכת חשמל ברכב כתוצאה ממשיכת יתר של זרם שנגרמת בד"כ משריפת הטרנזיסטורים של ספק המגבר.

 

פיוז של הכבל = פיוז שנועד להגן על המצבר ומערכת החשמל מכתוצאה של קצר במהלך אורך הכבל עם גוף הרכב (שיכול להיגרם מבדוד שניזוק מחום או שפשפוף)

 

הפיוז תלוי בעובי הכבל ואורכו, בד"כ כבל בעובי 8awg באורך 4-5 מטרים, ערכו של הפיוז שצריך להיות מותקן עליו כ40-50A,

וכמובן לא יותר מ30 ס"מ מרחק מהמצבר.

 

תמיר

 

תודה רבה.

פורסם
פיוז של המגבר = פיוז שנועד להגן מפני עומס על המערכת חשמל ברכב כתוצאה ממשיכת יתר של זרם שנגרמת בד"כ משריפת הטרנזיסטורים של ספק המגבר.

 

פיוז של הכבל = פיוז שנועד להגן על המצבר ומערכת החשמל מכתוצאה של קצר במהלך אורך הכבל עם גוף הרכב (שיכול להיגרם מבדוד שניזוק מחום או שפשפוף)

 

הפיוז תלוי בעובי הכבל ואורכו, בד"כ כבל בעובי 8awg באורך 4-5 מטרים, ערכו של הפיוז שצריך להיות מותקן עליו כ40-50A,

וכמובן לא יותר מ30 ס"מ מרחק מהמצבר.

 

תמיר

 

 

אממממ שאלה קטנה בנושא

אצלי התקינו את הפיוז בבגאז' ליד המגבר האם זה משנה משהו?

Guest תמיר .א.
פורסם

אם התקנת הפיוז בבג'אז היא חייבת להיות בנוסף לפיוז שליד המצבר, אם אין פיוז ליד המצבר אז אין הגנה מפני הכבל,

וזה מצב חמור מאוד, אתה חייב לדאוג שיהיה פיוז בנוסף ליד המצבר כמו שהסברתי.

 

תמיר

פורסם

הנה תרחיש שאינו קיצון:

בידוד הכבל נפגע במקום מסויים בין הפיוז למצבר, הכבל מתכת נוגע בחלק חשוף בשילדה ומכאן הדרך לעליית הרכב באש קצרה מאוד.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...