Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי.. אם פספתי אני מתנצל מראש על פתיחת ת'רד סתמי ואשמח לקבל קישור.

התופעה בטח מוכרת לכם, ובטח גם אם היה לי זמן כבר הייתי מתחיל לבדוק את זה על הרכב אבל איבדתי את הטאץ' שלי במערכות אחרי תקופה ארוכה שלא נגעתי בהן. :-)

 

הרכב הוא פוקוס של אחותי.

אין ברכב שום מגבר, שום סאב.

רדיו דיסק ישן של סוני מחובר ל-4 רמקולים (אורגינליים אני מאמין) בדלתות.

 

בזמן התנעה בלבד, רעש בוווום חזק מהרמקולים שכמובן נשמע לשניה אחת בלבד (הרכב בדיוק מניע).

 

אז מה אתם אומרים? לגשת ישר לבדוק את חוט ה-BAT וה-ACC לסוויץ? אולי מקצרים בינהם?

פורסם

אם החוטים הנ"ל היו מקצרים, הדבר היחיד שהיה קורה זה שהייתה אפשרות להדליק את הHU ללא סיבוב הסוויץ'.

ואחרי ההתנעה האם הרדיו דיסק עובד כרגיל?

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

בכל רכב יש נפילה/עלייה חדה במתח בעת הדלקתו, הייתי מגדיר את הרגע הזה כמאוד לא יציב חשמלית.

לכן, כל מה שמחובר להגברה (לרדיו או למגבר) יגיב בהתאם לרגע הזה.

מתניע? תוודא שהמערכת סגורה, זה הכל.

אולי תוכל להמנע מזה אם תחבר את הרדיודיסק ישירות למצבר (את כבל הפלוס כמובן, עם פיוז בהתאם) אבל לא בטוח.

אגב, גם את המינוס של הרדיו דיסק יש לחבר לשלדה ולא להסתמך על הכבל המקורי שאולי חולק את עצמו עם עוד רכיבים ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...