Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אביעד (גם אני אביעד :))

 

השילוב של רכיבי הקומפוננט נשמע מעניין.

 

על איזה עסק מדובר? איפה אתם ממוקמים?

 

שאלה נוספת: לפעמים, אין מה לעשות, רוצים לשמוע סתם רדיו. יש לכם בחברה פתרונות לשיפור קליטת הרדיו? (לדוגמא, אני יודע שברסיברים של ROTEL הטיונר מאוד רגיש והאיכות לא רעה בכלל, גם אם לא מתקרבת לדיסק).

 

לגבי הקריאת MP3: מוסיקת TRASH כמו MTV זה סבבה לשמוע ב-MP3, אבל לפעמים אין על דיסקים מקוריים. (מדבר אחד שמחזיק יותר מ60 דיסקים מקוריים. בעידן האימיול, זה לא רע). בקיצור - לדעתי אין צורך.

 

נ.ב הבחירה לעשות רכב תצוגה SQ נראית לי בחירה טובה.

 

אביעד.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סבבה.

לא שמתי לב לDTS , ואם כך דווקא הייתי משלים את כל הרמקולים לאותו סוג . ולמה?

הרי DTS הוא פורמט ללא עיבוד. כל ערוץ מוקלט באותה איכות ובפני עצמו ולא דחוס כמו ב דולבי דיגיטל , לכן מומלץ שבמערכת מבוססת DTS ולא פקולוג'יק (שהוא מעובד ברובו) יהיו רמקולים מאותו סוג.

 

כמו כן למה התכוונתי לוואן דר הול? רק בגלל שבתוך החלקים של מורל עוברים כבלים שלהם , כלומר הגוון שלהם הוא מסויים ולשמור על אמינות יחסית בגוון הסאונד של החלק.

פשוט אפילו הכבל הפשוט של וואן דק הול הוא כבר מכסף ולעומת מאנסטר שזה רק בכמה רמות מעל מתחיל.

מאנסטר פחות מתעסקים כזכור לי בכסף ברמות ההתחלה.

 

אבל בכל מקרה בשמחה , תתחדשו , נקווה שישמע יותר טוב מהאוטו של מורל בתערוכת חלומות 2000 שקילקל לי את השמיעה לרבע שעה...

פורסם

אביעד בינתיים בחירת הרכיבים (למרות שלא שמעתי כזה ערבוב מעולם) נראית מאוד מעניינת

האיטום נראה שבוצע כהלכה.

רק שאלה שמעניינת אותי לא רק לך אלא לכל מי שמבין באיטום, מה עושים עם המנעול

כיצד ניתן למנוע ויברציות שם? לא אחת קרה לי מקרה שהמנעול פשוט עשה בעיות בגלל הבאסים ופשוט נשבר.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
אביעד בינתיים בחירת הרכיבים (למרות שלא שמעתי כזה ערבוב מעולם) נראית מאוד מעניינת

האיטום נראה שבוצע כהלכה.

רק שאלה שמעניינת אותי לא רק לך אלא לכל מי שמבין באיטום, מה עושים עם המנעול

כיצד ניתן למנוע ויברציות שם? לא אחת קרה לי מקרה שהמנעול פשוט עשה בעיות בגלל הבאסים ופשוט נשבר.

 

שלום נדב,

אני לא בטוח למה אתה מתכוון?

על ה"לוקר" של הדלת?

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם

כמה קילו הוספת בערך לרכב עם כל הבידוד הזה ?

(עבודה ממש מצוינת)

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

היה יכול להיות מעניין אם הייתם שוקלים במדיוק את משקלו של הרכב לפני ואחרי הבידוד המסיבי

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם
כמה קילו הוספת בערך לרכב עם כל הבידוד הזה ?

(עבודה ממש מצוינת)

 

היה יכול להיות מעניין אם הייתם שוקלים במדיוק את משקלו של הרכב לפני ואחרי הבידוד המסיבי

 

שווה בדיקה...

לקחתי לתשומת ליבי,

אביעד

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם

אותי מעניין איך אתה מתכוון לעשות זינוק בעליה עם הדבר הזה? :D

אני מקווה שלקחתם בחשבון שיפורי מנוע, כי זו תוספת משקל אדירה! ועל רכב כזה קטן - זה מורגש!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למה תוספת משקל אדירה? זה כאילו עוד בן אדם במשקל 70-85 קילו יהיה ברכב כל הזמן. אין בכך השפעה כל כך רבה על האוטו. למה, לאוטו שלך קשה לסחוב עם עוד בן אדם לידך? לא נראה לי. :?

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...