Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א- מזל טוב נראה מטורף ובטוח שייראה בסוף מטורף.

ב- סוף סוף מישהוא משתמש בסאונדסטרים (אני לא לבד :wink: )

ג- סוף סוף מישהוא מדבר ומשתמש במונסטר כייבל .. אחת החברות הטובות בעולם לחיווט אודיו ווידאו.

 

יישר כוח ! :mm_yeah:

מחכה לעוד תמונות .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן נראית עבודה מקצועית מאוד.

יש שאלה - סתם מתוך סקרנות למה דווקא ה HU הזה (Pioneer DEH-P90HDD) נבחר?

האם מתוך שיקולים שיווקיים\תדמיתיים או לצורך הדגמה עבודה עם HARDDISC? יש לו אי אילו יכולות מיוחדות?

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

קבל ח"ח.

העבודה יסודית ביותר (כן..כן..שמתי לב לניקיון שלפני ההדבקה עם מברשת דיסק פלדה)ונראית מקצועית .

 

אולי אתה צריך עובדים? יש לי נסיון רב בניהול ניקיונות:shock:

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם
אכן נראית עבודה מקצועית מאוד.

יש שאלה - סתם מתוך סקרנות למה דווקא ה HU הזה (Pioneer DEH-P90HDD) נבחר?

האם מתוך שיקולים שיווקיים\תדמיתיים או לצורך הדגמה עבודה עם HARDDISC? יש לו אי אילו יכולות מיוחדות?

 

יואב

 

שלום יואב,

באופן כללי בקשר ליכולות של הP-90HDD - יכולותיו מדהימות, הסאונד שלו עולה על הרבה מכשירים ברמות הגבוהות ביותר (יש הרבה שיעקמו פרצוף עכשיו, גם אני עשיתי את זה עד ששמעתי את ההבדלים, אני אומר מנסיון).

בקשר לשיקולים: באופן כללי הדגם הנ"ל לא נמכר יותר בארץ ובקושי בעולם. בקרוב אפרסם את המכשיר למכירה ואני מתכנן להתקין P9800DVD - מכשיר DVD הטוב ביותר של פיוניר ברמת סאונד שתפתיע ותכריע המון מכשירים סטריאופונים (להפתעתי).

המערכת מוכנה מבחינת חיווט והגברה לDVD.

 

מקווה שעניתי על שאלתך, אם לא כוון אותי יותר ספציפית. :)

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם
יפה מאוד !

מה מחיר של הדיינלינר?

מה זה שווה כל ההשקעה, אם הבחורות יפחדו לעלות לרכב מרוב העכבישים :-P

 

מחירים בפרטי

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם

נשמע מעניין.

מצפה לשמוע את השילוב של הפיקולו עם ה CDM54

הייתי הולך על פאנל אחר, בהתחשב בעובדה שאתה מכוון ל SQ.

לדוגמא - את המכשיר של איתמר (P9) או מכשיר SQ אחר. (הרי לא יכול להיות שאתה מכוון לSQ אבל בונה על פאנל שינגן קבצי MP3...)

אני מניח שזה שיקול מסחרי דווקא לבחור ב PIONEER וזה משיקול עסקי, שהוא לצורך העניין - מובן.

בהצלחה בהמשך! יש לכם עוד עבודה רבה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

רועי, ואם אני רוצה לבנות מערכת SQ עם פאנל של MP3 כי אני שומע רק מדיסקים של MP3, אז אני לא יכול לבנות מערכת SQ? היא לא תקרא SQ? כי לא מש הבנתי את הקטע של לבנות מערכת SQ וחייבים בשביל זה לשים רדיו דיסק קורא דיסקים מקוריים או צרובים במקרה הכי טוב,וזה בלי MP3.

 

בתודה על התשובה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש קצה ויש קצה. 99.9% מהמערכות בארץ לא עונות על ההגדרה של SQ או SPL אבסולוטי.

הרעיון של מערכת SQ היא קבלת איכות סאונד עילאת וללא פשרות. וכן, זה אומר דיסקים מקוריים בלבד, התאמת רכיבים אחד לשני, השקעה בבידוד אקוסטי, בבניות ובעיקר הרבה כסף.

אותו הרעיון תקף גם במערכות SPL. תסתכל בפורומים בחול ותבין שאין בארץ שום רכב שהוא SPL אמיתי.

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוקיי, הובהר, תודה איתמר.

אז אני מניח שבארץ אין גם רכב SQ , או שאני טועה?

ואם זה כמו שאתה אומר איתמר, אז קשה מאוד להגיע למערכת כזאת (הכוונה ל-SQ, אבל גם נראה לי ל-SPL קשה להגיע) אלא אם כן ומישהו באמת חרש על המכונית שלו המון זמן בידד אותה כמו מטורף ועשה את כל מה שצריך לעשות. טוב נו, שיהיה :-D

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

א. תתחדשו על ההשקעה.

 

ב.אני לא מבין למה בדיוק רכב הדגמה ליכולות של חברת התקנות צריך להיות SQ מוחלט עם הרכיבים הכי יקרים שיש בשוק (שבתכלס לא בהכרח הם SQ אבל זה כבר טעם אישי).

 

אני חושב שרכב דוגמא צריך להראות איך מקום התקנה מסוגל להוציא תוצאות מעולות מחלקים בינונים עד טובים בעזרת התקנה ולא לקחת חלקים סופר איכותייים ולהראות שהם פשוט מסוגלים לשים אותם ברכב.

 

מה לעשות הראש שלי עובד אחרת.

אני אישית אלך למקום שיראה לי שהוא לוקח את החלקים שלי ב X כסף ומוציא מהם את המקסימום , ולא אומר לי אה, אם היית שם מורל פיקולו ו CDM וכזה וכזה וכזה היה לך SQ..

 

כמו כן אני חושב שהתוספת של רמקולים מאחורה בכזה רכב היא טעות קשה עקב כך שהוא קטן גם ככה , ועוד לשים ELATE עם סופרימו וכו... מקסימום אם זה כ"כ חשוב הייתי מניח שם זוג CDM + פיקולו , או רק סופרימו מקורי.

הטוויטר הזה מסוגל לתת מיד שישלים את האחורה , והCDM איתו עוד יותר , את הבאס שצריך לשמוע מקדימה לא צריך לשמוע מאחורה והסאב יתפקד בנמוכים.

 

בכל מקרה תתחדשו.

 

יהיה נחמד (יכול להיות שרשום ולא ראיתי ) לדעת מי אתם, זה דיי מקובל שמי שעוסק בתחום מקצועית גם אומר מאיפה הוא.

 

נ.ב. אם כבר בכזה SQ עסקיננו הייתי הולך על חוטים של וואן דר הול לרמקולים , אם כבר אילו החוטים שעוברים ברכיבים לא יהיה רע לשמור על אותו גוון.

פורסם

איתמר,

גם רכב עם מערכת ב-5 ש"ח יכול להיות SQ.

SQ זה תחום - לא הגדרה יחידה.

אין ספק שרכב הדגמה של רוקפורד יהיה SPL ברמה גבוהה מרכב הדגמה של חנות כזו או אחרת בארצנו הקטנטונת. מי ששם 4 L7 ברכב יש לו מערכת SPL ולא משנה עם זה בלי בידוד ו-4 מגברים של concord.

 

זה וההוא שם :)

לגבי רמקולים מאחורה, כמו שהבחור אמר הכוונה היא ליצור מערכת שמסוגלת לנגן מולטימדיה ולכן צריך סט שלם מאחורה (DTS).

דרך אגב, אם שמים רמקול מאחורה לא למולטימדיה אז רצוי שיהיה בלי טוויטר וינגן רק מידים כדי לא להפריע לבמה.

 

לפותח הנושא, אני מצטרף לשאלה, מי אתם?

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

זאת בדיוק הבעייה בתפיסה של מערכות איכותיות בארץ.

אנחנו פשוט לא מבינים מה זה SQ ומה זה SPL. מערכות כאלה הן לא בקנה מידה שנתקלנו בו. אפשר לכוון כלפי SQ או SPL באמצעות בחירת הרכיבים, אבל מערכת SQ או SPL אמיתית זה כבר עולם אחר.

 

אני מסכים שאפשר להגיע לתוצאות מדהימות בעזרת רכיבים פשוטים וזולים יחסית, אבל מי שבונה מערכת SQ אמיתית משקיע בזה הרבה מאוד כסף, תכנון וזמן.

 

כנ"ל מערכות SPL. אם נבקש יפה מאלי אני בטוח שהוא יסכים לתרום לנו כמה תמונות מהפג'ארו קינג המבוטן, זה רכב ל SPL.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
א. תתחדשו על ההשקעה.

 

ב.אני לא מבין למה בדיוק רכב הדגמה ליכולות של חברת התקנות צריך להיות SQ מוחלט עם הרכיבים הכי יקרים שיש בשוק (שבתכלס לא בהכרח הם SQ אבל זה כבר טעם אישי).

 

אני חושב שרכב דוגמא צריך להראות איך מקום התקנה מסוגל להוציא תוצאות מעולות מחלקים בינונים עד טובים בעזרת התקנה ולא לקחת חלקים סופר איכותייים ולהראות שהם פשוט מסוגלים לשים אותם ברכב.

 

מה לעשות הראש שלי עובד אחרת.

אני אישית אלך למקום שיראה לי שהוא לוקח את החלקים שלי ב X כסף ומוציא מהם את המקסימום , ולא אומר לי אה, אם היית שם מורל פיקולו ו CDM וכזה וכזה וכזה היה לך SQ..

 

כמו כן אני חושב שהתוספת של רמקולים מאחורה בכזה רכב היא טעות קשה עקב כך שהוא קטן גם ככה , ועוד לשים ELATE עם סופרימו וכו... מקסימום אם זה כ"כ חשוב הייתי מניח שם זוג CDM + פיקולו , או רק סופרימו מקורי.

הטוויטר הזה מסוגל לתת מיד שישלים את האחורה , והCDM איתו עוד יותר , את הבאס שצריך לשמוע מקדימה לא צריך לשמוע מאחורה והסאב יתפקד בנמוכים.

 

בכל מקרה תתחדשו.

 

יהיה נחמד (יכול להיות שרשום ולא ראיתי ) לדעת מי אתם, זה דיי מקובל שמי שעוסק בתחום מקצועית גם אומר מאיפה הוא.

 

נ.ב. אם כבר בכזה SQ עסקיננו הייתי הולך על חוטים של וואן דר הול לרמקולים , אם כבר אילו החוטים שעוברים ברכיבים לא יהיה רע לשמור על אותו גוון.

 

שלום זה וזה וזה,

א. תודה רבה :)

ב. קודם כל אני רוצה שתדע שאני שמח לקבל הערה מהסוג הזה.

אני לא כל כך מסכים איתך מכמה סיבות. לך זה אולי מובן מאליו (אני משער) איך התקנה מתבצעת ואיך היא נראית בסוף, מה זה אקוסטיקה ברכב (מה זה בכלל בידוד אקוסטי), מה זה מורל או סאונדסטרים, מה זה וואן דר הול או מונסטר קייבל וכו' וכו'..

רוב חובבי הסאונד ברכב אפילו מ"המבינים" שבינינו, חושבים שהם יודעים מה משמעות של כל דבר ודבר ממה שציינתי (ואני לא מדבר חלילה עליך אישית) לצורך העניין, (התקנו ברכב של אחד המתקינים שלנו גם מערכת סטנדרטית לחלוטין לשוק הממוצע לדורשים מערכת עם סאונד מצויין במחיר סביר).

במחשבה שניה אני חושב שבתור אחד שלא יודע להתקין מערכת במו ידיו (ושוב אני מדבר באופן כללי ולא עליך) היית סומך על עסק שיודע לעשות דברים בסדר גודל כזה והיית מבין שגם ממוצרים בינוניים הוא מסוגל להפיק את המירב.

ואני אתן לך דוגמא שתנסה להעביר את מה שאני מתכוון בצורה ברורה:

כשאתה הולך לקנות מוצר וחשובה לך האיכות והעבודה הטובה והמקצועית ביותר, ניקח לדוגמא גיטרה :) , אתה רוצה לקנות גיטרה ואתה הולך לחנות שבתצוגה יש גיטרות ממוצאות והמוכר אומר לך יש לי גם גיטרות הכי טובות שיש אבל הם "מאחורה", אני חושב שהמוכר מנווט את המכירות שלו לממוצע ולא מתעסק יותר מידי עם הטופ,

במקרה, החנות ליד היא גם חנות גיטרות ובתצוגה יש את הגיטרות הנדירות והטובות ביותר בשוק והמוכר הוא נגן גיטרה מפורסם, אני לא חושב שהיית חושב פעמיים ממי לקבל את העצה (מהמוכר הממוצע או הנגן), העניין הוא לכוון גבוה ואני לא מדבר על כסף או על לנסות למכור מוצרים יקרים אלא להראות מי אתה ולמה אתה מסוגל, כמו כן יכולתי ללכת על מערכת ברמה יותר גבוהה ולא עשיתי זאת.

ג. עניין הסופרימו + CDM מקדימה זה נסיון שאני עושה מהמלצה שקיבלתי ממתקין ברמה מאוד גבוהה בלוס אנג'לס, ישמע טוב, מה טוב, לא ישמע טוב, נחליף!

ד. עניין הרמקולים מאחורה, כמו שציינתי, הרכב מוכן לDTS! כל עוד יהיה סטריאו, האחוריים מנותקים.

ה. וואן דר הול זה כבל ברמת על גם כן מונסטר כייבל לא נופל ממנו ועל כך אני רוצה לציין משהו, כמו שכבר מישהו אמר קודם, SQ זה לא שחור או לבן יש המון באמצע וזה לא משנה מה תשים, מה שמשנה זו התוצאה הסופית, איך שומעים בסוף, כל השאר זה בשביל להגיד יש לי כזה וכזה.

 

אז שוב, תודה על ההערה, אני מקווה שתשובתי מספקת, ואם יש שאלות נוספות אני אשמח לענות.

אביעד

 

נ.ב לגבי שם המקום, חל איסור פרסום בפורום זה אז למעוניינים אענה באופן פרטי, תודה.

:arrow:Under Constructions :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...