Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשתף אתכם בשלבי בניית רכב הדגמה לבית עסק שאני ועובדי החברה עובדים עליו בימים אלו.

מדובר בקטגוריית SQ, הרכב: אופל טיגרה

התמונות יגיעו בשלבים לפי התקדמות ההתקנה.

אשמח לקבל תגובות חיוביות ושליליות בין אם מקצועיות או לא.

להנאתכם והשכלתכם.

 

בברכה,

אביעד

:arrow:Under Constructions :arrow:

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה חתיכות לקח לך לאטום את הדלתות בלבד?

 

ובינתיים זה נראה טוב (למרות שיש רק איטום). נראה ונחכה לתוצר הסופי. בהצלחה שיהיה :-D

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כמה חתיכות לקח לך לאטום את הדלתות בלבד?

 

ובינתיים זה נראה טוב (למרות שיש רק איטום). נראה ונחכה לתוצר הסופי. בהצלחה שיהיה :-D

 

גיא.

 

שלום גיא,

נכון להיום עדיין אין תוצר סופי של ההתקנה עצמה אלא רק של הבידוד.

כמו שצויין התמונות יגיעו בהמשכים כתלות במשך ההתקנה.

כמו כן, בימים הקרובים אעלה תמונות נוספות של הבידוד של שאר הרכב.

ברכב יש 3 "בלקים" מלאים של דינמאט אקסטרים + קיט דלתות + דינליינר 2X + דינפד 2X + דינקסורב 2X.

לדלתות הספיק לי קיט דלתות + דינליינר אחד.

 

בקשר לבהצלחה: תודה :)

אביעד

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם

אפשר לשאול איזה רכיבים הולכים להיות מורכבים ברכב ?

(אחלה עבודה בתור התחלה בטח התוצאה הסופית לא פחות טובה :lol: )

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

ניראית עבודה מקצועית ביותר

 

קבל ח"ח ומחכה לתוצר הסופי

 

נ.ב. מצטרף לשאלה איזה רכיבים הולכים להיות באוטו:-)

 

בהצלחה בפרויקט.

פורסם

Components:

קדימה:

טוויטרים: Morel - Suprimo Piccolo

מיד: Morel - CDM54

וופר: Morel - Suprimo 6''

 

אחורה:

Morel - Elate 2-Way 6''

 

Amp:

Soundstream Tarantula 960.4

Soundstream Tarantula 1400.2

Soundstream Lil Wonder LW4.480

 

Subwoofers:

Soundstream Reference SQ 10'' X2

 

H\U:

Pioneer DEH-P90HDD נכון לעכשיו

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם
אוהו עכשיו זה נראה מהמם !

אפילו החוטים איכותים של סאונדסטרים אם אני לא טועה.:wink:

 

חיווט של סאונדסטרים + מונסטרכייבל(למי שמכיר) אני מאוד מאמין בחיווט מקצועי

:arrow:Under Constructions :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...