Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אתם הייתם קונים רכב משופר?


gibsonlp
שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

לאחרונה אני מתחבט לא מעט אם כדאי או לא כדאי לי לבקר אצל פרילינג ולהוסיף עוד כ30 סוסים רעננים לאורווה.

אני לא רוצה בעיות במכירת הרכב במידה ויחשבו ש"שחטתי" אותו (משום מה הרבה אנשים מקשרים בין שיפור לשחיטה).

השיפור היחיד שיש לי כרגע הוא בולמי בילשטיין וקפיצי אייבאך.

 

השאלה היא כזו: האם אתם הייתם "מגלים" לקונה על השיפורים ששמתם (בשביל לקבל איזהשהו יתרון במשא ומתן על המחיר) או שפשוט שותקים ונותנים לו להינות מהשיפור בשביל לא להרתיע אותו?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור קונה - תמיד הייתי מעדיף רכב לא משופר.

 

בתור מוכר - כמובן שהייתי מגלה לקונה, לא הייתי רושם במודעה "משופרת, הכי חזקה בארץ", כי אז אני יודע מי הקונים שיבואו, אבל שהבן אדם יבוא לראות את הרכב אני יאמר לו שהוחלפו בולמים/קפיצים, צ'יפ, בקיצור כל מה שנעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה קשה...

תלוי איזה סוג דגם של רכב זה.

יש כאלו שמקשרים די מהר בין דגם כזה או אחר משופר לרכב שנשחט די הרבה ויש רכבים שהם קצת מעל המודעות של האנשים האלו, אני מדבר על מכונית ספורט אמיתית שכאן גם הקונה יהיה "מבין" וכך תוכל לדעתי לחשוף את השיפורים בלי בושה ואפילו כיתרון.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי זה מאוד מאוד קשור באותו הרכב ספציפית, אני אישית קניתי רכב שהוא 100 אחוז סטנדרטי שאפילו הצינורות דלק עדיין על הקליפסים מהחברה אבל וזה אבל גדול מאוד.. ישנם שיפורים שניתן להבין היטב עם מי אתה מתעסק

אני לא הייתי קונה לדוגמא 205 שמורכבת מ10 מנועים שונים פליטה ויניקה כל אחד ממנוע אחר (הכוונה היא לראש ככה ופורטינג ככה ויחס דחיסה ככה וסעפת מפה ואגזוז משם, ומקדימה בולמים כאלה ומאחורה בולמים מקוריים) ולא משנה כמה חזקה היא תהיה.

אבל אם אני ילך לקנות לדוגמא רכב שאני רואה שיש עליו רביעיית בילשטיינים, שיפורי מתלים כאלה ואחרים, המנוע משופר כמו שצריך והכי חשוב המצב המכאני אז ככל הנראה שאני לא יירתע מהעניין.

אבל כמו שאמרתי כל רכב לגופו, וכל שינוי שעשו באוטו אני כ-קונה הייתי רוצה לדעת מי עשה אותו, מה עשו, מה ההשפעות והאם העבודה איכותית במידה מספקת ו-ב-ט-י-ח-ו-ת-י-ת.

 

אבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד תלוי.

הייתי מעדיף רכב שהושקע מבחינת ברקסים ,בולמים , צמיגים איכותיים (לא שיפור..) ומושבים. - אילו דברים שבכל מקרה אני אעשה.

 

אבל רכב שעבר פורטינג למשל היה מרתיע אותי.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קונה משופר - אלא אם כל החלקים המקוריים נמסרים יחד עם הרכב.

 

 

שיפורים זה ענין אינדוידואלי וכל אחד אוהב משהו אחר, וגם יכולות להוצר בעיות כתוצאה משיפור מסוים

שאחד ילמד לחיות איתן ולאחר זה יהיה בלתי נסבל.

 

 

בכל אופן - מה שאתה רוצה לבצע הינו שינוי מתון מאוד(והפיך בקלות), ולדעתי לא יפגע לך במכירה.

STI 2004

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מדובר בהחלפת קפיצים/בולמים הייתי קונה בלי בעיה. מדובר בהחלפה שלא עלולה ליצור שום בעיה. כנ"ל לגבי צ'יפופ ו/או שינויי תוכנה מוכרים ומאושרים לרכב. עם שינוי חומרה למנוע, למערכת הפליטה, לגיר ואפילו למערכת הבלמים (דברים שהם מעבר לרפידות-דיסקים) הייתי נזהר עד נמנע מכמה סיבות:

 

1. טסט

2. לחפש מישהו שיידע לטפל ברכב

3. אמינות

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה צ'יפ+ בולמים וקפיצים דווקא זה היה עדיף מבחינתי, כי אלו שיפורים שרק מועילים ולא גורמים נזק וחוסכים המון כסף (8-10k ), אבל ברגע שזה מתחיל להיות יותר רציני כמו כל מה שקשור ליניקה פליטה ושנויים אחרים הייתי נמנע ומעדיף לשפר בעצמי ובזמני החופשי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החששות בקניית רכב משופר (ראשון, לפחות) הם האמינות וצריכת הדלק אבל בעיקר ההשתעבדות למכונאים מזן מאוד מסויים, הקושי במעבר טסט והפחד מבוחני תנועה.

כשמדובר בצ'יפ (ועוד אצל פרילינג) לא נראה לי שהחששות הראשונים כל כך משמעותיים והתחום החוקי בכלל לא מפחיד.

זה לא שהקונה יפתח מכסה מנוע וימצא ערימה של קומבינות. קצת פרופורציות - זו לא 205 חבוטה עם MI מוגדש שכל בוחן שיפתח את מכסה המנוע שלה יזמין מסיבת עיתונאים אלא אאודי מטופחת (הייתי אפילו אומר סולידית למראה) עם שיפור שקשה מאוד לאתר ולפיכך מעט מאוד בעיות שיכולות להתעורר בגללו.

לדעתי זה אולי קצת מצמצם את שוק הקונים הפוטנציאליים אבל כן משדרג את האטרקטיביות של הרכב בשוק וכן את מחירו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות חברים.

 

1. אני לא מתכוון לעשות שום דבר מלבד שינוי תוכנת ניהול המנוע, יתרה מזאת - אני מתכנן להשתמש באחת יקרה מבית ABT כאשר הכל מתבצע אצל פרילינג.

2. הבולמים המקוריים יימסרו לקונה המאושר.

 

הבנתי את הרעיון, הרגעתם אותי - שוב תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית אני- לא מתקרב!!!

אפילו שהשיפורים נעשו בהכי מקצועיות שיש , והכי בטיחותית .

לצערי איבדתי את האמון באנשים, אפילו באלה שנראים הכי אמינים שיש .

לך תדע מה עוד שמו ברכב שיכול לעשות בעיות אח"כ.

הייתי מעדיף להשקיע את השיפורים שלי בעצמי (אם ממש הייתי מעוניין בכך...)

חוץ מזה ששוב , לדעתי , רכב צריך להיות בדיוק כפי שיצא מהחברה. אם תרצה אחד חזק \ מהיר \יפה יותר ,

תקנה אחד אחר..

ולמוכר- ראיתי המון אנשים שמשפרים את הרכב שלהם באמת במקצועיות , ונתקלו בבעיות במכירה,

נאלצו לבסוף למכור את הרכב אפילו פחות מהמחירון..

צונזר.... :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין לראות את "פיזור דיעות" רחב כל כך.

בסופו של דבר כל אחד שוקל את החסרונות מול היתרונות ויש הרבה כאלו שנרתעים לחלוטין ויש כאלו שזה דווקא מתאים להם מאוד - מיותר לציין שזה חוסך להם הרבה כסף, זמן וכאב ראש.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב עם שיפורים הםםם, קשה להגיד.

כל רכב לגופו ותלוי ע"י מי שופר ומה שופר בו. אם זה נעשה ע"י מביני עניין ובצורה מקצועית אז מצויין, אם לא אז אני לא אקנה רכב כזה.

 

בכל מקרה לשאלתך רכב עם צ'יפ זה לא ממש שיפור, לכן בכיף הייתי קונה אחד עם צ'יפ.

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא היתי קונה...

א,אני מעדיף לעשות את זה לבד ,זה כיף להשקיע ברכב.

ב.רק שעושים את זה לבד באמת יודעים מה עשו לרכב.

 

הסיבה שאנשים נמענים מלקנות רכבים משופרים לדעתי היא ,שרכב משופר אוטומטית נחשב אצלם כרכב ששימש למרוצים ו או שקרעו אותו.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...