Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שאלה כזאת כבר בעמוד, אבל אצלי זה קצת שונה:

מים מופיעים בשטיחי גומי גם מאחורה וגם בצד הנהג - הרבה מים.

 

מה להתחיל לבדוק? איזה גומיות יש בדלתות שאמורות לחסום את המים?

יכול להיות מצב שבגלל גומיות בלויות המים נכנסים?

אני מניח שזה לא מהגג כי אז גם המושבים היו נרטבים.

פורסם

עוד שאלה ששכחתי:

בזמן האחרון הרכב נכבה לפעמים (הטורים יחסית נמוכים, בין 300-500) שמכניסים הילוך מN.

זה התחיל בהתחלה רק ברוורס, היה נכבה שמכניסים לR מN או D.

עכשיו זה יותר גרוע, גם בD וגם בR.

נשמע כאילו רק צריך להעלות "טורים סרק".

אני מניח שזה לא כמו בקרבורטור בקטנוע שלי שרק מסובבים בורג. אז מה כן צריך לעשות?

פורסם

יתכן בכל זאת שחדירת המיים הנה מאנטנת רדיו בגג. כמובן שיתכן והיא נובעת גם ממקום אחר ונסה לאתר זאת בעזרת אדם נוסף שישקה המכונית מבחוץ ע"י צנור מיים ואתה מבפנים תנסה לאתר את מקור חדירת המיים.

לגבי סבובי מנוע אז יש צורך להתחבר עם מחשב/סורק אבחון ולראות את נתוני מע' נהול המנוע (הזרקה והצתה) ולפי זה לפעול.

ניתן לבצע זאת במוסך מצויד במחשב/סורק או במכוני הזרקות דלק.

מהיכן אתה בארץ?, כי אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות מתאימים.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...