Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום יש רדיו דיסק לא רע של JVC ורמקולים מקדימה (מקוריים לא יודע מה החברה) ו 6*9 מאחור (פיוניר).

במחסן יש מגבר ישן של פיוניר משהו כמו 55*2 (נקנה בשנת 94 בגרמניה, לא זוכר כרגע דגם).

 

כשאני שומע אצלו הקדמיים ממש לא תורמים כלום. חשבתי לחבר את הקדמיים למגבר. מה אתם אומרים?

 

האם מומלץ פשוט לשים קומפוננט מקדימה ולנסות להניע אותם עם ה HU או עם המגבר? האם להניע קומפוננטות צריך מגבר רציני???

 

המגבלות הם מגבלות תקציב. עד כ- 200$ (מחיר קומפוננטות בדיוטי).

 

תודה מראש,

שח

פורסם

אם אתה רוצה לשפר אצלו את איכות השמע רצוי שתקנה קומפוננט ורצוי כמובן שתחבר אותם למגבר.

בקצת יותר מ200$ ניתן לקנות בארץ מורל דוטק, קומפוננט טוב מאוד ובערך במחיר הזה את המורל מילניום שגם הוא לא רע. אם אני לא טועה גם בדיוטי פרי יש רמקולים של מורל, תנסה לברר מה מחירם שם אולי דרך האתר של סקאל.

פורסם
כיום יש רדיו דיסק לא רע של JVC ורמקולים מקדימה (מקוריים לא יודע מה החברה) ו 6*9 מאחור (פיוניר).

במחסן יש מגבר ישן של פיוניר משהו כמו 55*2 (נקנה בשנת 94 בגרמניה, לא זוכר כרגע דגם).

 

כשאני שומע אצלו הקדמיים ממש לא תורמים כלום. חשבתי לחבר את הקדמיים למגבר. מה אתם אומרים?

 

האם מומלץ פשוט לשים קומפוננט מקדימה ולנסות להניע אותם עם ה HU או עם המגבר? האם להניע קומפוננטות צריך מגבר רציני???

 

המגבלות הם מגבלות תקציב. עד כ- 200$ (מחיר קומפוננטות בדיוטי).

 

תודה מראש,

שח

 

כל רמקול שתשים במקום המקוריים ישפר את הצליל.....

המקוריים הם בדר"כ רמקולים ממש לא טובים (אלא אם כן יש לך מכונית יוקרה)

אם תחליף את הקדמי לקומפוננט סביר ותריץ אותם עם מגבר (אפילו חלש של 50 וואט RMS האיכות תשתפר פלאים)

×
×
  • תוכן חדש...