Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי במקום לבזבז זמן יקר בדיון בפורום שחבריו מומחים יותר בשימון מכוניות מאשר שימון של דברים אחרים, ואני מסופק אם רובם בכלל בסיכון להגיע למצב בו יצטרכו לדאוג להפלה, תתחיל להזיז את עצמך?

ככל שמתקדמים בהיריון, הפסקה שלו הופכת ליותר בעייתית.

פה תמצא הרבה תשובות: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3350389,00.html

שים לב מה עקומת הדראסטיות של האמצעים שננקטים ככל שהזמן עובר (תרופה בלי מרשם וכמעט בלי תוצאות לוואי, תרופה עם מרשם ותופעות לוואי, התערבויות כירורגיות קלות יחסית, ואז מסוכנות יותר ויותר)

ובכל אופן, לשאול את הגורמים המוסמכים לא עולה כסף, ועם כל הכבוד לקארזפורום, לא את כל החיים אפשר לנהל כאן.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עלות הפסקת הריון בבית חולים ציבורי היא עד 1227 ש"ח להפלה רגילה (עד סוף שבוע 12 להריון), ו-2348 ש"ח להפלה מאוחרת יותר הדורשת אישפוז. בבתי חולים פרטיים המחירים יכולים להיות גבוהים הרבה יותר.

ותמהרו, כי:

על-פי החוק אין לבצע הפסקת הריון לאחר השבוע ה-24 להריון, מאחר ובזמן זה מוגדר העובר כבר-חיים, אלא במקרה בו אובחן אצל העובר מום עוברי בבדיקת אולטרה סאונד או בדיקת מי שפיר.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

מתוך הכתבה:

 

ח', בת 14 למשפחה קווקזית שמרנית, לא שיערה בנפשה ששיטוט תמים באינטרנט יסתיים בהריון.

 

בקשר לשאלתך, הגלולות שמפילות עולות כ2000 שקל ודורשות גם יומיים אשפוז.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמובן שאני מתייעץ בבעלי מקצוע,אבל רציתי לשאול אנשים שאולי יש להם נסיון דומה.

פוסטינור 2 משפיע מאוד מאוד לרעה,מאוד.

ולכן שאלתי במידה וקרה כך וכך מהם האפשרויות.

תודה פרי הרבעה שכמותכם :)

פורסם

לא ידוע לי על תופעות לוואי חריגות בשימוש בפוסטינור 2, לפחות לא כאלה שחורגות מהתופעות של גלולות דור שלישי (לא זה הסלולרי) רגילות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הפלה ע"י גלולות אינה חסרת תופעות לוואי כפי שנוהגים לחשוב. היתה על כך כתבה גדולה בידיעות לפני כשנה.

פנה לבי"ח בילינסון לבנין נשים וחפש את השרות הסוציאלי שם. הם מכירים את כל הנתונים, ומתוך היכרות אישית עמם הם

מאוד נחמדים וקשובים וינסו להקל על ההחלטה.

בנוסף ניתן לפנות לעמותת אפרת המספקת סיוע בהחלטה וסיוע כלכלי במידה והחלטתם לשמור את העובר.

פורסם

אני יודע שלבת זוגתי לשעבר זה היה משפיע מאוד על המחזור החודשי.

וגם תופעות לוואי כמו הרגשה על הפנים.

הגלולות האלה הן פצצות הורמונים.

פורסם

מקסיאקזמה

יש פה משהו שאני לא ממש מבינה, אתה בן 18 ואני מניחה שזוגתך לשעבר פחות או יותר באותו הגיל, אתה מספר לנו שבת זוגתך לוקחת פוסטינור , על פי החישוב שלי לזוגתך לא יכולה להיות בת בכלל, אלא אם כן זוגתך לשעבר בת 24 בהנחה שילדה בגיל 12 ואז בתה בת ה12 הגיעה לפירקה וגם קצת מופקרת ולוקחת פוסטינור.

אם לא הבנת מה אני רוצה מהחיים שלך אז ככה:

1. אומרים בת זוגי או זוגתי (בלי הבת)

2. כשמשחקים במשחקים של גדולים צריך גם לדעת לא להכנס למצבים בעייתיים, ואם בכל זאת קרה מה שקרה, הדרך היחידה להתמודד עם זה זה לפנות לגורמים מקצועיים ולא להתפזר בכל מיני פורומים.

בהנחה שלא מדובר בך מה אתה מתכונן לעשות עם המידע הכל כך מקצועי שקבלת פה להעבירו הלאה ושחבריך יחליטו לפעול על פיו?

מה זאת אומרת לא לפנות להורים או לרופא המשפחה? ואם לא עלינו יהייה סיבוך כלשהו? אם ההורים חיים במאה הקודמת יש גורמים סוציאליים שנתן לפנות אליהם, אני מציעה שבתור חבר בוגר תנחה אותם בהתאם

אירית

פורסם

עד גיל 18 לא צריך שום וועדה. מגיל 18 נותנים אישור להפלה אם האישה לא נשואה ו/או אם בלידה יש סכנה לחיי האם ו/או אם האשה נכנסה להריון כתוצאה מאונס. מעבר לזה עושים וועדה מיוחדת. בשום מקרה אין חובה לערב את ההורים.

בלי שום קשר גשו במהרה לרופא משפחה להתייעצות!

פורסם

שאלה לכל אלו שלזוגתם היה צורך בהפלה כזו או אחרת -

 

אני לא מנסה לשפוט אתכם על טעויות אבל, אין אמצעי מניעה בעולם שאתם מגיעים למצב חסר אחריות כזה?!

 

איך אתם מסוגלים להכנס עם מישהי למיטה בידיעה שיש סיכוי שהיא תיכנס להריון?

 

כנראה שיש צדק במשפט "כשהזין עומד השכל בתחת"

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
בנוסף ניתן לפנות לעמותת אפרת המספקת סיוע בהחלטה וסיוע כלכלי במידה והחלטתם לשמור את העובר.
סיוע בהחלטה? סיוע בהחלטה?!?!?! המיסיונרים האלו?!?!??

עמותת אפרת היא עמותה דתית חשוכה ששמה לה למטרה עליונה למנוע הפלות.

פשוט בושה וחרפה מה שהם עושים לנערות מסכנות שנמצאות גם כך במצב רגשי בעייתי.

פותח השרשור ביקש פרטים ונתונים טכניים לגבי הפלה. אל תנסה לדחוף אותו לידיים של המיסיון החרדי על מנת שיקבל שטיפת מוח!:evil:

פורסם

אישפוז היקר.

קרא שוב את מה שכתבתי: "במידה והחלטתם לשמור את העובר"

בלי קשר לכך שאיני מסכים עם הגדרתך את עמותת אפרת, לא רציתי להיכנס לנושא של האם לשמור את העובר או לא.

עמותת אפרת יכולה ותסייע לה במידה וזה מה שהיא תרצה.

אני קורא שוב ושוב על הדעות שלך לגבי כל מה שקשור לדת ודתיים, ותתפלא - לי יש דעות משלי בנושאים אלו, אך בכל זאת איני מנסה להכניס אותן כאשר אדם מבקש סיוע.

הייתי מציע לך שתנסה גם אתה להתגבר על הפוביה שלך בנושא ולתת תשובה עניינית לשאלה הבאה:

האם, במידה והזוג החליט שלא לבצע הפלה - יעזור להם ליצור קשר עם עמותה שתסייע להם בתמיכה כלכלית או לא?

פורסם

יעזור גם יעזור, אבל העמותה הספציפית הזו נוקטת בשיטות בעייתיות.

נוסף על כך, עלו לא מעט חשדות למעשים לא כשרים שנעשים שם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...