Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואו נגיד את זה ככה: אין צורך לכתוב על נושאים כאלו בפורום. אם זה עושה שתרגיש יותר טוב או רגוע, אני שמח שאנחנו יכולים לעזור.

אם אתם רוצים הפלה, יש צורות לעשות את זה בלי ההורים, ובשרשור הזה נתנו אותן.

 

אם אתם לא בטוחים לגבי הפלה, וחושבים על לשמור את הילד, רק תדע שזה יכול לדפוק לכם לגמרי את החיים, ולא שווה את זה. שלח אותה לרופא (סליחה, אל תשלח אותה, לך איתה ותראה אחריות!), ותראו מה אפשר לעשות. יש דברים שאפשר לשחק איתם, ויש דברים כמו אלו, שלא.

 

כמו שNITCH אמר, תתחיל להזיז את עצמך, ובהצלחה!

 

(רק הערה קטנה יש לי, אני ממש לא מבין איך מגיעים לכזה מצב. יש כיום כל כך הרבה גישה למידע, שצריך ממש להתבייש בעובדה שלא יודעים דברים כאלו.)

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אישפוז היקר.

קרא שוב את מה שכתבתי: "במידה והחלטתם לשמור את העובר"

בלי קשר לכך שאיני מסכים עם הגדרתך את עמותת אפרת, לא רציתי להיכנס לנושא של האם לשמור את העובר או לא.

עמותת אפרת יכולה ותסייע לה במידה וזה מה שהיא תרצה.

אני קורא שוב ושוב על הדעות שלך לגבי כל מה שקשור לדת ודתיים, ותתפלא - לי יש דעות משלי בנושאים אלו, אך בכל זאת איני מנסה להכניס אותן כאשר אדם מבקש סיוע.

הייתי מציע לך שתנסה גם אתה להתגבר על הפוביה שלך בנושא ולתת תשובה עניינית לשאלה הבאה:

האם, במידה והזוג החליט שלא לבצע הפלה - יעזור להם ליצור קשר עם עמותה שתסייע להם בתמיכה כלכלית או לא?

אתה ראית איפה שהוא בשרשור שהזוג הזה מתלבט באיזו שהיא צורה האם להמשיך את ההריון? את ההחלטה שלהם הם כבר קיבלו. אם היה זה שרשור "האם להמשיך בהריון או להפסיק אותו?", שאני אישית מקווה שלא ייפתח בפורום רכב, יש לכל אחד את הזכות להביע את דעתו. כרגע השאלה של פותח השרשור הייתה טכנית ופרוצדורלית. והשאלה הטכנית שלו לא הייתה "איך אפשר לעזור לנערה בהריון שעומדת להפוך לאם חד הורית?" אלא על פרוצדורה של הפלה.

הפניה מיתממת שלהם לעמותת אפרת היא נסיון אכזרי (כן, אכזרי) לנסות לגרום להם לשנות את דעתם. כי ברגע שהם נופלים על פעילה של אפרת - את מכבש הלחצים יהיה להם מאוד קשה להדוף, וכאנשים שנמצאים במצב רגשי ונפשי רעוע הם מאוד פגיעים ברגע זה ולא נראה לי שזה משהו שעובד סוציאלי לא יודע עליו.

 

וספציפית באשר לאפרת - לאימי הורתי לא הייתי ממליץ ללכת לשמוע בעצתם בעצם הימים בהם הבשלתי בין בני מעיה. לדעתי אדם בוגר צריך לקבל החלטות מוסריות שלא מתוך מערכת לחצים דורסנית של גוף מיסיונרי דתי.

פורסם
יעזור גם יעזור, אבל העמותה הספציפית הזו נוקטת בשיטות בעייתיות.

נוסף על כך, עלו לא מעט חשדות למעשים לא כשרים שנעשים שם.

מטרת השרשור היא לסייע לפותחו ולא לדון בכשרותה של אגודת אפרת. אינספור מוסדות ועמותת בארץ נחשדות

במעשים לא כשרים (מי אמר רשות המיסים?) אז בגלל זה לא נעזר בהן כשצריך?

פורסם

הפניה מיתממת שלהם לעמותת אפרת היא נסיון אכזרי (כן, אכזרי) לנסות לגרום להם לשנות את דעתם. כי ברגע שהם נופלים על פעילה של אפרת - את מכבש הלחצים יהיה להם מאוד קשה להדוף, וכאנשים שנמצאים במצב רגשי ונפשי רעוע הם מאוד פגיעים ברגע זה ולא נראה לי שזה משהו שעובד סוציאלי לא יודע עליו.

 

לצערי , שלא כמוך, לא ניחנתי ביכולת לראות דרך מסך המחשב את צפונות ליבו של אדם. אם אתה טוען שההפניה שלי לעמותה, שנעשתה מתוך רצון לסייע לאדם במצב מצוקה, היתה מיתממת ואכזרית - מי אני שאחלוק עליך?

אני סקרן לדעת האם יש איזושהיא עמותה או גוף חרדי שהיית מוכן להמליץ עליו למישהו - אינך צריך לענות לי, אלא לעצמך.

לפותח השרשור - אני חוזר וממליץ על השירות הסוציאלי בבילינסון, שם יעזרו לך בכל אשר תצטרך. ואם, עקב בעיות עם הוועדה או שינוי רצונכם תחליטו לשמור את ההריון - כבר ייעצתי לך למי לפנות.

בדבר עזרה נוספת בנושא - פנה בה"פ מכיוון שאיני רוצה שהשרשור יהפוך לדיון תיאולוגי על הפלות. יש כבר אחד הזוי כזה.

פורסם

אירית,.

את חייבת להבין שזה לא משחקים של גדולים,זה דבר טבעי.

חוץ מזה אמצעי מניעה היו לזוג,אני לא יודע מה התפקשש במהלך.

חוץ מזה שזה טיפה בעייתי לפנות לגורמים מוסמכים כי ככל הידוע לי זוגתו של חברי לחוצה מהעניין וגם מתביישת.

כמו כן,הם לא בדיוק זוג כרגע.

ולכן ביקשתי את עצתכם.

יוליה,אני לא מבין מה הנקודה שלך? ומה הקשר בין דבר אחד לשני.

שוב אני חוזר,אמצעי מניעה כן היו רק משו התפקשש באמצע.

השאלה היא מהו הגורם הראשוני שעליהם לפנות אליו?

תודה חברים.

פורסם

מתביישת מתביישת, The clock is ticking.

שייפנו לגיניקולוג/ית או לרופא משפחה, משם יפנו אותם בדיוק לאן שצריך.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מתביישת מתביישת, The clock is ticking.

שייפנו לגיניקולוג/ית או לרופא משפחה, משם יפנו אותם בדיוק לאן שצריך.

שאלה קצת טיפשית אבל נשאל - הפנייה לגניקולוג פרטי למשל וכול' מלווה בהוצאות רבות?

פורסם

גרבר וחיתולים לשנה שלמה זה יקר מאוד.

גניקולוג פרטי (לא מהשורה הראשונה) צריך לעלות מאות בודדות של שקלים, אבל אין בזה צורך. שיפנו לכל גיניקולוג של קופ"ח (לא חייבים בעיר המגורים, אפשר גם לנסוע רחוק), במסגרת החסיון הרפואי (היא בת 18 ) אסור לו לספר שום דבר לאף אחד. למיטב זכרוני, במקרים כאלו גם אם היא צעירה יותר מ18, הוא לא יכול לגשת להורים על דעת עצמו. הגיניקולוג צריך לתת הפניה להפלה, זה הכל.

אני חוזר ומדגיש, כי לא נראה לי שזה ברור, השעון מתקתק! שיזיזו כבר את התחת שלהם. להזיז אותו בתנועות קצובות כבר שמנו לב שהם יודעים, עכשיו הזמן להזיז אותו קדימה לרופא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני חוזר ומדגיש, כי לא נראה לי שזה ברור, השעון מתקתק! שיזיזו כבר את התחת שלהם. להזיז אותו בתנועות קצובות כבר שמנו לב שהם יודעים, עכשיו הזמן להזיז אותו קדימה לרופא.

אני שמח להודיע שהכל הסתדר בסדר,אין צורך בהפלה.

אני חושב שהם למדו לקח בנוגע לשימוש באמצעי מניעה למיניהם.

תודה רבה לכם חברים,עזרתם מאוד.

שיהיה לכם לילה טוב,ופורה :-P

פורסם
אני סקרן לדעת האם יש איזושהיא עמותה או גוף חרדי שהיית מוכן להמליץ עליו למישהו - אינך צריך לענות לי, אלא לעצמך.
אני לא צריך לענות לעצמי, אבל אשמח לענות לציבור - בשום פנים ואופן לא אפנה שום בן אדם במצוקה לעמותה או כת שיש לה כוונות ומטרות מובהקות להשפעה ולשינוי אורח חייו של האדם, ושהעזרה לזולת היא רק מלכודת הדבש שנועדה למשוך בציניות אנשים ברגעים קשים של חייהם.

לעולם לא אשלח אנשים לעמותות החזרה בתשובה, לעמותות סיינטולוגיה, ליהודים המשיחיים או למקדש העם של ג'ים ג'ונס ולא משנה לאיזה עמותות חסד ועזרה הם יתחזו במתק שפתיים. מטרתם אחת - שטיפת מוח. זה שבמקום להוציא את התקציב על דיסקים שיחולקו ברמזורים על ידי סטלנים הם מוציאים את התקציב על סיוע כלכלי לקורבנותיהם זה כבר רק הבדל טכני בשיטה.

פורסם
אני שמח להודיע שהכל הסתדר בסדר,אין צורך בהפלה.

אני חושב שהם למדו לקח בנוגע לשימוש באמצעי מניעה למיניהם.

תודה רבה לכם חברים,עזרתם מאוד.

שיהיה לכם לילה טוב,ופורה :-P

בסוף היא לא בהריון בכלל?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
למקדש העם של ג'ים ג'ונס

קצת מאוחר בשביל זה.עכשיו אתה נזכר?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...