Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב עומד על 25,000 ש""ח - הרכב חייב להיות אוטומטי - הנהגת בעלת רישיון נהיגה על גיר

 

אוטומטי בלבד .

 

הדרישות הן אמינות מבין שני הרכבים המצויינים , בטיחות , מזגן שמקרר טוב בקיץ .

 

אני מפחד מהקליאו בגלל שיש לו שם לא כל כך טוב בארץ בנושא אמינות - מה לגבי הגיר האוטומטי שלו ?

 

וחשוב שהמזגן יקרר טוב בקיץ .

 

אני מחפש את אחד משני הרכבים בעל מנוע 1400 סמ"ק .

 

אודה למי שישפוך אור בנושא

 

בתודה מראש אמיר .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

הגיר האוטומטי בפולו עדיף ככלל מבחינת אמינות, לא ציינת שנץ ייצור.

אלטרנטיבה כמעט זהה מכנית לפולו היא סיאט איביזה/קורדובה.

בשלושתן, קליאו, פולו, איביזה, מזגן במצב טוב יצנן אותך מספיק בקיץ.

לגבי בטיחות בפולו/איביזה יש שתי כריות אויר ומשנת 1997 לערך גם ABS.

פורסם
פולו ורק פולו

להודעות ברמה כזו אין מקום בפורום.

 

אם יש לך יכולת לכתוב חוות דעת מנומקת עם הסבר ענייני המגובה בנסיון, נשמח לשמוע.

אם אין לך - עדיף שלא תגיב בכלל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

"מזגן בקיץ..." תוריד מהראש את הקליאו, ומהר. שלא תגלה שאתה בפקק בכביש החוף מוצא את הראש מנוע ליד הגיר.. הרנו (דעה אישית שלי) זה רכב גרוע ברמות על, לא אוהב אותו בכלל, יש לו מלא תקלות והוא לא מפנק. הפולו רכב נוח ואמין,אבל, עלויות האחזקה שלו אינן זולות כלל ז"א במידה (וזה הגיוני באוטומט) והגיר התחיל להחליק שכח מ7K בשיפוץ,לא קניית גיר מייבוא,שיפוץ.

אחי מה עם איזה סוזוקי? הונדה האצ'בק/קופה?מאזדה 323 ? חלקים זמינים-רכבים שכיחים וגם מהנים..

מקווה שעזרתי!

יום טוב.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

אם נתעלם לרגע מהאמינות הגרועה של הקליאו ,

הגיר האוטומט שלה מתחת לכל ביקורת (3 הילוכים). הגיר של הפולו עדיף משמעותית

בנוגע למזגן גם כאן הפולו עדיפה.

 

בנוגע לאמינות , מדובר ברכבים בני 10 ויותר. זה הרבה תלוי באיך שטופלו במשך השנים.

עם זאת , עם הרנו קיים סיכוי גבוה שתבלה במוסך משמעותית יותר זמן.

 

לדעתי לך על פולו, רצוי 1600 (75 כ"ס).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...