Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תוכל למצוא גם את האודיסון LRX במסדרת התקציב שלך אבל הוא CLASS AB.

 

כן צודק הוא באמת יכולל להשיג אתה מגבר הנ"ל אפילו קצת פחות מהתקציב שלו:

 

http://www.woofersetc.com/index.cfm?fuseaction=product.display&Product_ID=4224

אפילו החדש יכול להכנס לו לתקציב!:

http://www.extremeaudio.de/index.php?main_page=product_info&products_id=7732

 

השאלה שוב.. יש צורך במגברים הנ"ל? אלו מגברים שצורכים המון חשמל..

הוא צריך לשקול את העניין..

לדעתי עדיף להשקיע עוד 1500 ש"ח (מהתקציב שיש לא למונו) על איטום מאסיבי/שיפור מערכת חשמל/התקנה רצינית מפיבר עם זוויות וכו'..או אפילו לשקול לקחת סט קומפוננט טוב יותר כי הוא זה שיקבע את סוג הסאונד ברכב ולא הבאס.. שמעתי המון אופציות של סאבים ומונו וניתן להגיע לתוצאה מדהימה (חזקה איכותית וכו'..) גם ב- 2000 ש"ח ולא חייב להוציא 6000-1200 ש"ח רק על הבאס..

 

כמובן שאם לחברנו כאן יש עוד $$$ בצד לשאר התיכנונים אז כמובן שהוא יכול לקחת איזה מונו שיוריד לכמה וכמה חבריי פורום ריר..:lol: חבל שלסאונד הסופי זה לא יוסיף הרבה אם בכלל..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנואל היקר.

 

הסבר בבקשה מה זה איטום מאסיבי..

מערכת החשמל קודם נתקין הכל ואז ניראה אם יש צורך.

הבניות אני יעשה עם אבא :) (נשמע פשוט אבל אבא שלי מבין בדברים האלה גם בהתקנות).

 

הבנתי אותך, לא צריך להשקיע הרבה כסף במונו..

אז אם אפשר אחרי כל הלינקים ששלחתם לי מונו שיתן את התוצאה הכי טובה..

 

בקשר לקומפוננט- אני מחכה למפגשים שאני יגיע אליהם סוף סוף ואני יוכל לשמוע כמה סוגים.(מקווה שיהיה לי את האוטו למפגש דרום)

עד עכשיו שמעתי את הדוטק(בכלל לא אהבתי לדעתי רך מידי).

באסטון גם היה רך אבל יותר עוצמתי מהדוטק לא זוכר תדגם אבל הוא היה סבבה.

אבל אני אהבתי יותר את הפוקאל..(ניראה לי זה היה ה-V2)

 

מקווה באחד המפגשים לשמוע את האטון,הייברד,סופרמו (לא ניראה לי שיש למישהו עדיין)

ועוד כמה סוגים של הפוקאל,וגם את ההרץ.

 

מקס :)

פורסם
מנואל היקר.

 

הסבר בבקשה מה זה איטום מאסיבי..

מערכת החשמל קודם נתקין הכל ואז ניראה אם יש צורך.

הבניות אני יעשה עם אבא :) (נשמע פשוט אבל אבא שלי מבין בדברים האלה גם בהתקנות).

 

הבנתי אותך, לא צריך להשקיע הרבה כסף במונו..

אז אם אפשר אחרי כל הלינקים ששלחתם לי מונו שיתן את התוצאה הכי טובה..

 

בקשר לקומפוננט- אני מחכה למפגשים שאני יגיע אליהם סוף סוף ואני יוכל לשמוע כמה סוגים.(מקווה שיהיה לי את האוטו למפגש דרום)

עד עכשיו שמעתי את הדוטק(בכלל לא אהבתי לדעתי רך מידי).

באסטון גם היה רך אבל יותר עוצמתי מהדוטק לא זוכר תדגם אבל הוא היה סבבה.

אבל אני אהבתי יותר את הפוקאל..(ניראה לי זה היה ה-V2)

 

מקווה באחד המפגשים לשמוע את האטון,הייברד,סופרמו (לא ניראה לי שיש למישהו עדיין)

ועוד כמה סוגים של הפוקאל,וגם את ההרץ.

 

מקס :)

 

אבא שלך יודע לעבוד עם פיברגלאס? [=

 

איטום מאסיבי? מתי בפעם האחרונה ביקרת בתר"ד הנ"ל?:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=137804

אם אתה בכלל חושב על 2 סאבים בבגז' אז כדאי מאוד שהבגז' שלך יהיה אטום כראוי

ואם את חושב איכשהו על קומפוננט של פוקל (דבר ראשון ההמלצה שלי היא על הסט K2P!) אז אתה חייב איטום מלא לדלתות הקדמיות וזה לא איזה איזה יריעה או שתיים מהבאלק ל-2 דלתות זה לפחות2 יריעות לדלת וכדאיי גם למצוא פתרון כיצד לאטום את הפאנלים (הפלסטיקים) של הדלתות..שוב יריעות איטום וספוג..

 

בנתיים תבחר סט קומפוננט (אם יש כבר כסף אז על תחשוב על דוטק של מורל אלא על אליט! סט מדהים או לא על פוקל V2 אלא על ה- K2P כמו שאמרתי כבר..) ואחרי זה תראה אם בכלל ישאר לך תקציב למונו יקר..

 

כשתבחר הכל ותסגר יותר על תקציב סופי תמיד אתה יכול להיתייעץ כאן ..וליצור איתי קשר בפרטי להמלצת מקומות לקנייה :wink:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

עם אתה מחפש מונו לשניים כאלו.

אני הייתי קונה מבלי לחשוב פעמיים רק מונו אחד.

פיניקס גולד קסנון 600.1! יעביד את שני הסאבים כמו שצריך.

ויחזיק לך את רוב הסאבים האחרים בשוק יפה!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

:wink: :wink: אכן כן..

 

רציתי לדעת בחבילה של הדיינמייט כמה יריעות יש?

ראיתי בכמה נושאים שאנשים שמים לפחות איזה 4 על הדלתות הקדמיות.

 

אז רציתי לדעת כמה יש שאני יוכל לעשות חישוב כי זה גם כולל בגאז.

ובבגאז כמה מינימום שכבות עדיף לשים?

 

עדיין בקשר לקומפוננט אני מקווה להגיע למפגש דרום שאני יוכל לשמוע אותם..

 

כסף אצלי לא גודל על העצים..

אני כמו בנאדם נורמאלי הולך לעבוד וסוגר את החשבון, פשוט לא נוגע בכסף הזה.

אחרי כמה חודשים יש כסף:) והכל הולך לקוביה עם ה-4 גלגלים..

יש חסרונות.. צריך ליסוע לחיפה למשל? הולך ברגל..(דלק=כסף)

 

מקס :)

פורסם
עם אתה מחפש מונו לשניים כאלו.

אני הייתי קונה מבלי לחשוב פעמיים רק מונו אחד.

פיניקס גולד קסנון 600.1! יעביד את שני הסאבים כמו שצריך.

ויחזיק לך את רוב הסאבים האחרים בשוק יפה!

 

איפה אפשר להשיג אותו במחיר זול?

מקווה שלא תמליץ לי על אחד הבסטות:wink:

 

מקס :)

פורסם
איפה אפשר להשיג אותו במחיר זול?

מקווה שלא תמליץ לי על אחד הבסטות:wink:

 

מקס :)

 

"סאונדר" רחובות..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
סאונדר רחובות..

 

אפשרי לשמוע שם גם רמקולים?

אם כן איזה?

 

מקס :)

 

שמעתי שאצל חדווי (אחד מבעלי החנות) יש ברכב סט של הרץ..תשאל אותו או את חיים מה יש להם להציע לך לשמוע..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...