Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

שוב פעם יש דליפה לא מוסברת ברדיאטור... כמעט כל ק"מ עד המוסך מלווה בעצירה, המתנה של 10 דק' לקירור הרדיאטור, ומילוי מים ירוקים...

(כמובן שהמוסך לא פועל ביום שני בלילה, זמן כתיבת הודעה זו...)

מה שמוזר (וזאת תופעה שזכורה לי גם מלפני שבועיים, שהיתה דליפה ברדיאטור שפתאום "הסתדרה" באורח פלא) שיש "סימפטום" - המזגן שמופעל על חימום - לא מכניס ולו טיפת חום פנימה!

מישהו יודע מה הקשר??? אם בכלל יכול להיות קשר כזה?

פורסם

יועיל אם תציין באיזה רכב מדובר, ושנת ייצור.

כמו כן - אם תקרא בפורום - תבין שאין קשר בין מזגן לחימום ברכב. הדבר היחיד המשותך הוא המפוח (מאוורר).

 

מיותר למלא מים ירוקים בשלב זה - בזבוז כסף.

מלא מי ברז עד לפתרון התקלה - ואחריה רוקן את המערכת ומלא נוזל חדש.

כאשר אתה מביא את המנוע לנק' רתיחה שוב ושוב אתה מזיק לו מאוד.

פורסם
היי לכולם,

שוב פעם יש דליפה לא מוסברת ברדיאטור

 

לי זה דווקא נשמע מוסבר מאד. אם יש דליפה ברדיאטור תקן אותה!

 

אם התכוונת להיעלמות מים ממקור לא ידוע אז יכול להיות קשר בין זה שהחימום הפנימי ברכב לא עובד לבין איבוד מים. יכול להיות שיש נזילה רצינית ברדיאטור הפנימי (שמחומם ע"י מי הקירור של המנוע) והמים נוזלים החוצה מפתח הניקוז של המזגן. תיאורטית מצב כזה ייתכן אבל אתה אמור לראות נזילת מים מתחת לרכב כשהמנוע דולק.

×
×
  • תוכן חדש...