Jump to content

niron1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של niron1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי לכולם, שוב פעם יש דליפה לא מוסברת ברדיאטור... כמעט כל ק"מ עד המוסך מלווה בעצירה, המתנה של 10 דק' לקירור הרדיאטור, ומילוי מים ירוקים... (כמובן שהמוסך לא פועל ביום שני בלילה, זמן כתיבת הודעה זו...) מה שמוזר (וזאת תופעה שזכורה לי גם מלפני שבועיים, שהיתה דליפה ברדיאטור שפתאום "הסתדרה" באורח פלא) שיש "סימפטום" - המזגן שמופעל על חימום - לא מכניס ולו טיפת חום פנימה! מישהו יודע מה הקשר??? אם בכלל יכול להיות קשר כזה?
×
×
  • תוכן חדש...