Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. אני רוצה לרכוש את המצלמה הדיגיטלית של HP 850 - יש לה זום *8 (אופטי) ובמחיר של 1800 שח היא נראית דיי מציאה. האם יש למישהו המלצות או השגות לגבי הדגם הספציפי הזה?

 

תודה לכולם,

יניב

פורסם

HP850 אכן מצלמה חביבה ביותר לצלם המתחיל.

אני בסכום הזה הייתי חושב על משהו אחר.. 8)

 

Olympus C-350

 

אם חשוב לך הגודל, קח את האולימפוס

אם חשוב לך טווח זום והרכבת עדשות ופילטרים קח את ה-HP

172

פורסם

מצלמה נחמדה, נוחה מאוד לתפעול והמחיר מעולה, אני בזמנו הייתי מוכר אותן בהרבה הרבה יותר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מצלמה נחמדה, נוחה מאוד לתפעול והמחיר מעולה, אני בזמנו הייתי מוכר אותן בהרבה הרבה יותר.

 

וגם היום אופיס דיפו מוכרים אותה במחיר גבוה מאוד.

בכלל, לעולם לא לקנות מצלמות מאופיס דיפו. בעיקר בגלל המחיר.

172

פורסם

מצלמה מזמינים רק מחו"ל , רצוי מ EBAY

 

המחיר זול ביותר מ 50% מפה (במקום 1800 תוכל להביא ב 250 דולר)

 

והמכס הוא כולה 18% , ככה שיוצא לך פחות מ 70% ממחיר הארץ , תוכל להביא את המצלמה הנ"ל ב 1000 שקל בערך +-

פורסם
מצלמה מזמינים רק מחו"ל , רצוי מ EBAY

 

המחיר זול ביותר מ 50% מפה (במקום 1800 תוכל להביא ב 250 דולר)

 

והמכס הוא כולה 18% , ככה שיוצא לך פחות מ 70% ממחיר הארץ , תוכל להביא את המצלמה הנ"ל ב 1000 שקל בערך +-

 

אורן, תלוי איזו מצלמה. אם ליבך חפץ ב-DSLR משוריינת - לא כדאי.

אבל זהו בהחלט רעיון חביב עבוד המחירים הללו, כל מה שנשאר הוא לבטח את המצלמה ואז אפשר להיות בשקט לגבי קלקולים/גניבות.. :wink:

172

×
×
  • תוכן חדש...