Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה כי אופי הצליל של מורל יתאים לך. הוא אכן חם יותר ולא מתכתי.

לי יש דוטק אוביישן 6.5 ואני ממש ממש מרוצה מהם - ברוב הסגנונות שאני שומע (הכל).

מומלץ מאוד שתשמע אותם לפני קנייה.

אם תגיד לנו מה דגם המגבר שיש לך כרגע, נראה אם הוא יתאים לסט העתידי.

חשוב מאוד גם שתבדוק מה גודל הרמקול שמתאים לך בדלת, (לפעמים גם העומק בעייתי) כלומר ב MX5, שנתון שלך.

 

יואב

יואב :arrow:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוף, הבחור רוצה 1200 ש"ח ותיכננתי להוציא קצת פחות.

 

אני בודק את העומק שיש בדלת.

בינתיים אני רואה שמורל דורש 60 מ"מ שזה נראה לי ממש לא בעיה - או שאני טועה?

 

איפה באיזור שלי (פ"ת) אפשר ללכת ולשמוע?

אני רואה שאתר פומפה מוכר כמעט את הכל ויש להם חנות רגילה בר"ג - יש להם תצוגה שאפשר לשמוע ולהשוות?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני לא מאמין שיש לפומפה אופציה להשמעה .

וגם אם כן זה לא נכון לקחת את זה בתור מדד. האקוסטיקה של חדר תצוגה ואקטסטיקה של רכב הם שונים עד כדי חוסר משמעות לרושם שתקבל אם וכאשר.

מה שכן הייתי ממליץ לך זה לנסות להגיע לאחד המפגשים של החברה כאן , שם תוכל לשמוע הרבה סוגים של רמקולים ובסביבה האמיתית שלהם שזה יהיה הרבה יותר קולע.

 

בכל מקרה , אני גם ממליץ על הדוטק. גם דוטק "סטנדרטי" יעשה את העבודה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

ל"פומפה" אין אופצייה להשמעה, והמוכרים שם לרוב (מהתרשמות של מספר פעמים שהייתי שם) לא הכי מבינים באודיו בעצמם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זה וזה וזה , מה הקשר לשמעון עכשיו ?

קראת את השרשור ? ראית באיזה תקציבים מדובר ? למה הוא צריך את שמעון בדיוק ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

קיבלתי ..

לא חשבתי על העניין הזה אלה על התקנה שמן הסתם אצל שמעון לא תואמת לתקציב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
ציטוט:

איפה באיזור שלי (פ"ת) אפשר ללכת ולשמוע?

יושב ליד פ"ת , יש לו אחלה קיר השמעה.

עוד הסברים?

מה ?:shock:

למה אתה מטעה ?

שמעון כבר מזמן לא בפ"ת אלא בחולון !

מילא שאתה נותן קישור לפחות תדאג לעיין בו.:loco:

פורסם

עדכונים:

התחדשתי במורל פולס 6.5 מלוחות.

 

תיכננתי לחבר אותם למגבר שלי הקיים רק כדי לוודא שהם תקינים - אבל המגבר החליט לעלות עשן רק מהמראה של קומפוננטים עוד לפני שנגעתי בחוט אחד אפילו.

המגבר הוא גדול עם מלא כפתורים משהו כמו auto sound.

בטח איזו חתיכת דרעק......... מוכר לכם היצרון הזה?

 

בכל אופן, חיברתי את מורלים בבית ל-Power ביתי רגיל והסאונד היה סבאבה.

תדרים ממש גבוהים נשמעו לי קצת חורקים - אבל נראה מה יהיה אחרי חיבור אמיתי ברכב.

 

המגבר ההוא שהעלה עשן נראה לי צריך ללכת לפח.

בצירוף מקרים מדהים מת לי המצבר (חדש בן 11 חודש בלבד). אחרי שבוע ללא התנעה הוא מת לגמרי.

נראה לי זה המגבר שגמר אותו.

מה גם שבפעמים האחרונות כאשר ניסיתי לשמוע מוזיקה לא היה לי שום צליל מהרמקולים ולכן הבוקר הופתעתי כאשר הכל עבד...... כאמור עד שיצא העשן :lol:

 

יש לי עוד מגבר אחד שקיבלתי בירושה - 2 ערוצים בלבד - Concord 2520GT - גם זבל?

 

צריך מגבר חדש, אה?

 

שאלה על קרוסים של פולס - לא כדאי להחליף את הקבל YONTEX הלא מוכר שיש שם למשהו יותר מוכר ואודיופילי?

בעצם, עכשיו בדקתי ברשת וראיתי שקבל כזה 3.3 מיקרו ל-100V עולה 20$ לחתיכה אצל סולן ואוריקאפ............

ראיתי בלאקגייט ב-3.75$ :shock:........ אבל הוא אלקטרוליטי ..... לא יודע אם זה מתאים......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אין שום טעם לגעת בקבל של הקרוסים. אם אתה באמת רוצה לשפר את איכות הקומפוננט הזה - שווה לשקול החלפת טוויטרים למשהוא יותר מפורט (יש מבחר טוויטרים הרבה יותר טובים בכ30 דולר לחתיכה בmadisound). המגבר של קונקורד זאת לא מציאה גדולה. במידה ותרצה להוסיף סאב בעתיד, קנה מגבר 4 ערוצים של חברה נורמלית (חיפוש יעזור, הנושא הועלה לדיון אין סוף פעמים), אם לא - ממליץ על Xetec Vector יד שנייה, שני ערוצים, מגבר מצויין.

P.S. - המושג "אודיופילי" לא ממש נוגע לסט כמו פולס. הוא סט מצויין למחיר שלו, זה הכל.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

מרוב המותגים של מגברים אני הולך לאיבוד - נא עזרתכם מה עדיף:

 

JBL GTO 75.4

ORION 4004

Crunch PZI 175.4

 

המטרה היא להפעיל את מורל PULSE ואת 6X9 שיגיעו מאוחר יותר.

 

 

ד"א - מצאתי קבל לקרוס - mundorf שעולה 4$.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
מרוב המותגים של מגברים אני הולך לאיבוד - נא עזרתכם מה עדיף:

 

JBL GTO 75.4

ORION 4004

Crunch PZI 175.4

 

המטרה היא להפעיל את מורל PULSE ואת 6X9 שיגיעו מאוחר יותר.

 

 

ד"א - מצאתי קבל לקרוס - mundorf שעולה 4$.

 

לדעתי תלך על הJBL המוכר והטוב אחלה של מגבר שירים לך את הפולס +איזה 6X9 שתקנה.

 

עכשיו, קבל שונה מכבל. תפנה לFAQ ותראה מה זה קבל במידה וזה מעניין אותך. ***אתה ממש לא צריך קבל***

 

ד"א, אתה ממש לא צריך להחליף שום כבל כי אין טעם אם אתה לא הולך לקנות מערכת "רצינית" כלומר טובה מאוד!

 

בברכה, יוני.

מה זה הגלון *קבל* הזה בין המגברים ?
:shock:

המגברים האלה מממנים אירגוני טרור:onfire:

אחד החזקים! :rofl:

פורסם

***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך***

 

הבחור התכוון לקבל נראה שלא הבנת אותו.

אבל הוא לא התכוון לקבל פריקה אלה לקבל שיושב בתוך הקרוס ותוחם את הטוויטר.

אז זה קבל ולא כבל.

ואין צורך בשום קבל גם במערכת רצינית אדיופילית וכו וכו קבל נועד למנוע עימעומי אורות. וזה יש צורך במקרה של סאב רצחני

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אריאל צודק, דיברתי על קבל capacitor שיושב בתוך הקרוס.

יש שם קבל YONTEX שאפילו גוגל לא מכיר.

סיכוי לא רע שקבל נורמאלי ישפר את הצליל של הטוויטר.

אני אנסה ומבטיח לדווח :-)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...