Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך יעוץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני חדש פה

 

השבוע קניתי פג'ו 306

האוטו בא עם איזה CD מעפן של חברת Matrix [מה זה?! O_O ]

וזוג רמקולים זוועתיים ביותר

 

אני רוצה להעיף את מה שיש לקנות מערכת טובה

שתכלול מערכת MP3 ורמקולים

יש לי מגבר וסאב 12" של PIONEER בבית

וממה שהבנתי לא כדאי לשים גם רמקולים אחוריים וגם סאב [אמת?]

 

בקיצור

מה מומלץ לקנות עוד?

איזה מערכת איזה רמקולים?

לא נשתגע יותר מידי במחיר

מקסימום 1600 על כל מה שצריך

 

תודה רבה

גיא

פורסם

ברוך הבא.

ממליץ לך ראשית לקרוא את הכללים של הפורום ולערוך את הכותרת לעניינית יותר.

לאחר מכן תעבור על ה FAQ שהוא כולל פתרונות ומענות להרבה שאלות וגם לשלך.

פורסם

טוב נתחיל בעצות- קח את הסאב צבע אותו בכחול וזרוק אותו לים!!!

תקציב של 1600 שקל בשביל רדיודיסק ורמקולים

אני חושב שמיכיוון שהתקציב מאד דל רד מהסאב (מומלץ למכור או תסתכל למעלה)

אני חושב שבשביל לשמוע טוב יחסית ל 1600 שקל תקנה קומפוננט ורמקול 6X9 (בשביל להפיק באסים)

חבר את המגברון החמוד על הקומפוננט ואת ה 6X9 לרדיו (במידה וזה מגבר 4 ערוצים עדיף להשאיר סאב ללא 6X9 הכל תלוי באמצעים)

אני אישית הייתי הולך על יד שניה בשביל לקבל משהו טוב ביחס לתקציב אם לקנות משהו חדש זה רק רדיו

אני אומר לך כך, אולי אחרים יגידו אחרת זאת דעתי בכל אופן

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
טוב נתחיל בעצות- קח את הסאב צבע אותו בכחול וזרוק אותו לים!!!

תקציב של 1600 שקל בשביל רדיודיסק ורמקולים

 

אני מתחיל לקבל פה הרגשה של דז'ה וו

 

כדאי שתפסיק להשתמש במושג הזה אחרת לכל תגובה שלך ,אני אשתמש בתגובה ילדותית אחרת.

 

בכ"ז צריך לשמור על רמה בפורום

 

ולא לענות על כל שאלה ב "צבע בירוק וזרוק לירקון"

 

תחשוב על זה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...