Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

 

לפני יומים התחילה לי בעיה.

הקומפוננט השמאלי (הטויטר והרמקול הקידמי) התחילו לעשות רעשים מוזרים.

הם מפסיקים לשניה וחוזרים לשניה, וככה זה ממשיך.

 

המגבר הוא: מגבר 4 ערוצים לקומפוננט ולאחוריים:HTG434 Lanzar

1200W

 

כאשר הרכב עומד הבעיה אינה קיימת, רק שהרכב נמצא בתזוזה מתחילה הבעיה.

בדקתי את החיבורים למגבר, והחלפתי את החוטים בין הקומפוננט הימני לשמאלי, וזה לא עזר, הבעיה עדין קיימת.

 

אז כנראה שהבעיה היא ביציאה מהמגבר עצמו (היציאה לקומפוננט השמאלי) .

עכשיו לשאלות שלי:

 

-זאת בעיה שאני יכול לסדר לבד? (אם כן, איך?) או שצורכת איש מקצוע?

-איכן אני יכול לטפל בבעיה זאת? (נגמרה לי האחריות)

-האם זאת בעיה נפוצה?

 

מצטער על כל השאלות.

תודה מראש לעונים,

פורסם

אני לא מאמין שזאת הבעיה.

 

אני כבר בדקתי את העניין וכל פעם שהזזתי את החוט שמחובר ליציאה שאליה מחובר הקומפוננט השמאלי, הוא הפסיק לעבוד ואז חוזר.

וככה זה ממשיך.

 

תודה בכל מקרה.

פורסם
החלפתי את החוטים בין הקומפוננט הימני לשמאלי, וזה לא עזר, הבעיה עדין קיימת

כאשר החלפת בין החוטים הנ"ל הבעיה נשארה בסט השמאלי או שהיא עברה לסט הימני?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לא הסברתי את עצמי נכון, אז אני יסביר שוב.

 

לא חיברתי את הסט השמאלי לימני, אלא רק החלפתי את החוטים בינהם.

 

מהHU יוצאים שני חוטים למגבר ולהם 2 מפצלים.

אז מה שאני עשיתי הוא החלפתי בין המפצילם ולא בין הסטים.

פורסם

=DJ Shadow=,

 

כניראה שיש במערכת בעיית מגעים, ברכיב מסויים או באחד מהחיבורים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...