Jump to content

Episode-666

  • הודעות

    118
  • כאן מאז:

הנקודות של Episode-666

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. נבנתה באדי מערכות בהזמנה אישית. תיבה עבה וכבדה,כמו שתיבה צריכה להיות! חיבורים מזהב ובאמת מושקעת. התיבה עשויה כולה מעץ MDF 2.5 אולי אפילו יותר. רוחב 1.5 בערך גובה בערך חצי מטר. מי שצריך יותר פרטים שרק יגיד. יום נעים לכולם. רק רוצה להדגיש שעלה לי לבנות את התיבה 500 ש"ח כמעט. אז בבקשה לא לבוא בהצעות מגוחכות.
  2. על הסאב לא צריך להרחיב,כולם מכירים ויודעים מה האיכות. מדובר על גרסאת 12D2. +מידבאסים של מורל דוטק אוביישן. +אקולייזר פרמטרי של פאוור אקוסטיק. מוכר הכל בשיטת מכרז,הציעו הצעות לפרטי ונשקול =] ההצעה הגבוה תזכה. יום נעים לכולם =]
  3. UP UP UP
  4. עוד הקפצה קטנה =]
  5. קפוץ אח שלנו קפוץ !!
  6. יאללה ממשיכים.
  7. אהלן מומחים יקרים שלי, עבר זמנם של הצמיגים והם נשחקו. הייתי רוצה לשאול מה הייתם ממליצים לקנות כעת ? חשבתי אולי קצת לגוון =]
  8. UP קפוץ
  9. UP we go
  10. UP או משהו בסגנון הזה ....
  11. קפיץ קפוץ=]
  12. UP yalla kfutz
  13. UP חבר'ה יש לכם פה סאב של פיניקס גולד קסנון. מה נסגר איתכם ?
  14. קדימה חברה מוכן לדבר על כל מחיר ...
  15. טוב אז ככה: הXETEC נמכר! נשאר כל השאר כולל המידבאסים!
×
×
  • תוכן חדש...