נבנתה באדי מערכות בהזמנה אישית.
תיבה עבה וכבדה,כמו שתיבה צריכה להיות!
חיבורים מזהב ובאמת מושקעת.
התיבה עשויה כולה מעץ MDF 2.5 אולי אפילו יותר.
רוחב 1.5 בערך
גובה בערך חצי מטר.
מי שצריך יותר פרטים שרק יגיד.
יום נעים לכולם.
רק רוצה להדגיש שעלה לי לבנות את התיבה 500 ש"ח כמעט.
אז בבקשה לא לבוא בהצעות מגוחכות.
על הסאב לא צריך להרחיב,כולם מכירים ויודעים מה האיכות.
מדובר על גרסאת 12D2.
+מידבאסים של מורל דוטק אוביישן.
+אקולייזר פרמטרי של פאוור אקוסטיק.
מוכר הכל בשיטת מכרז,הציעו הצעות לפרטי ונשקול =]
ההצעה הגבוה תזכה.
יום נעים לכולם =]