Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש בארץ טויוטה ישנה - 2 דלתות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך זה יכול להיות ,אני עוד לא ראיתי טויוטה 2 דלתות עד שנת יצור 1994 חוץ המסילקה שאני מכיר , האם ראיתם / שמעתם ?

יבוא סדיר של טויוטה התחיל בשנת 92', יש דיפלומטיות ויבוא אישי לפני שנת 92'.

 

סוף שבוע מהנה ,

אסף.

פורסם

יש קורולה האצ'בק, 3 דלתות בצבע אדום, שמסתובבת מדי פעם בבת-ים, כמו כן ראיתי אחת לבנה זהה בכביש החוף.

בנוסף יש כמה (ככל הידוע לי 2) MR2, מסוף שנות ה80.

haters will hate

פורסם

אם כבר מדברים על קורולות, האם אי פעם היה ייבוא סדיר של קורולה סטיישן לארץ? ראיתי אחת דיי ישנה כזאת בכפר סבא, ולא זכור לי שזה מראה נפוץ כל כך בארץ.

פורסם

אם כבר קורולות. מה לגבי קורולה 86?

יש כאלה בארץ? רכב זול והנעה אחורית.. אחלה דריפטר..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

ראית פעם סטיישן נפוצה? הישראלי משום מה לא אוהב סטיישן.

כן, היה ייבוא סדיר של קורולה סטיישן. לא יודע באילו שנים, אבל מסתובבות כמה בודדות כאלו בארץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן, תלוי איך אתה מגדיר נפוצה. באיזור שאני גר בו מאזדה 626 סטיישן יותר נפוצה מהסדאן שלה. (ואפילו יותר יפה לטעמי) גם מסתובבות יחסית הרבה DL סטיישן.

 

אם כבר קורולות. מה לגבי קורולה 86?

יש כאלה בארץ? רכב זול והנעה אחורית.. אחלה דריפטר..

 

אם מישהו הביא בייבוא אישי אז אולי יש. למה אולי? אפילו שזאת קורולה, זה רכב בן 20 שנה, שאם עדיין לא עבר ידיים אז הוא בטח כבר לא יעבור, ואם עבר אז הרבה ויש סיכוי שאיפשהו בין הידיים נפל על הזנחה, תאונה או אולי התמזל מזלו ונפל על אספן.

פורסם
בנצי כתב:
יש קורולה האצ'בק, 3 דלתות בצבע אדום, שמסתובבת מדי פעם בבת-ים, כמו כן ראיתי אחת לבנה זהה בכביש החוף.

בנוסף יש כמה (ככל הידוע לי 2) MR2, מסוף שנות ה80.

MR2 מסוף שנות ה-80' , יש עוד חיה כזאת ?

פורסם

הסטיישן היתה בייבוא סדיר בשנים 95-99

ובירושלים מסתובבת כמה סטיישנים מהדור הנוכחי ששייכות לצלב האדום

 

ותמונה מפורום סקאלה

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=8529

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הקורולה האצ'בק שהוזכרה קודם לכן היא בעצם סטארלט של השנים 92-94.

 

קורולה סטיישן הייתה ביבוא סדיר בשנים 95-98, כאשר השנה האחרונה היא כבר הדגם עם הפנסים העגולים.

פורסם
אם כבר קורולות. מה לגבי קורולה 86?

יש כאלה בארץ? רכב זול והנעה אחורית.. אחלה דריפטר..

פתחתי כבר שירשור בנושא ומסתבר שאין

אבל יש דייהטסו שרמנט שהיא גם הנעה אחורית. אם דוחפים לה מנוע של טויוטה קורולה מודרנית זה חתיכת מטוס. הכרתי פעם מישהו שעשה את זה (לא בכוונה, פשוט הלך לו מנוע ושמו לו מנוע קורולה 110 כ"ס).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...