Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתתפות באבלו של חברנו מוטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 160
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבי נפטר היום לאחר מאבק של קצת מתחת לחמישה שבועות במחלת הסרטן, בן 54 היה במותו.

הסרטן שהיכה בו - סרטן הריאות, התפשט ושלח גרורות במהירות מהריאות לחלקים אחרים בגוף, ללב, לקרום המוח, לכליות ולחוט השדרה.

 

במהלך ארבעת השבועות הראשונים לטיפול במחלה נדמה היה כאילו חל שיפור קל במצבו, הגרורה שהגיעה אל חוט השדרה שיתקה את צידו הימני של הגוף ולאחר מספר הקרנות נראה כאילו הגוף חוזר לקדמותו והתאפשר לו לשבת לפחות בכסא גלגלים כדי להיות נייד בתחומי ביה"ח.

אבא שלי, פייטר בנשמתו, נתן את כל כולו בפייט הכי רציני של החיים.

 

פתאום, במהלך שלושת הימים האחרונים המחלה באה לתת סיבוב שני ופשוט גמרה אותו.

הסבל והכאבים היכו בו ואתמול כבר היה ברור שהתחילה הספירה לאחור, הרופאים דיברו על ימים ובמקרה הכי קיצוני שבועות, ההתדרדרות הייתה מהירה, המערכות קרסו ובסוף זה הסתיים תוך כמה שעות בדום לב.

אנחנו מתנחמים בעובדה שהמוות הגיע מהר וקצר, בלי סבל ובלי מכאוב.

גם העובדה שהמחלה "חיכתה" עד אחרי החתונה והביקור של המשפחה פה אצלי בארה"ב היא עניין מעודד, אני חושב שזה חלום של כל אבא לראות את יום חתונתו של בנו בכורו.

 

ברצוני להודות לכל המנחמים, הערכתי לכם נתונה.

תודה מיוחדת שלוחה לעמיתיי בהנהלת הפורום שנידבו את עצמם לסייע בכל שיכלו וגם אם לא ניתנה להם ההזדמנות כי יש לנו בסה"כ משפחה די גדולה שדאגה להכל, הרי שהכוונה לבדה ראוייה להערכה רבה והיא אכן נתונה לכם ידידיי.

 

Dad%20and%20I.jpg

 

מוטי

פורסם

למוטי תנחומי לך ולמשפחה, ואני אכן מקווה שלא תוסיפו לדאבה עוד. ובאמת כשהצער יתנפל עליכם ויהיה קשה מידי , תנסו לזכור את זה שהוא לא סבל וראה את החתונה זה יתן לכם כוח לסבול את היגון .

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

משתתף בצערך. יהי זכרו ברוך.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

פאק .

 

עכשיו הגעתי מהעבודה ואני לא מאמין .

 

אני רוצה לומר כמה מילים , ולשם שינוי אני אהיה רציני .

 

אני רוצה לומר כמה מילים על אבא של מוטי .

 

הכרתי אותו למשך של שעה וחצי - שעתיים . העברתי קצת מידע לאחותו של מוטי ( ביום כייף בקארטינג שמוטי אירגן לה ) והיא בגילה המופלג , 3 וחצי בערך , באה כמובן עם אביו ואימו .

 

כמה שלא ניסיתי להסביר את עצמי לפיצפונת , בקושי הצלחתי , אני בוטה מדי ובגלל שהיא קטנה בגיל אז חצי מהאוצר מילים שלי לא היה בשימוש .

 

מה שרציתי להגיד זה , שהייתם צריכים לראות איך אבא שלו תירגם אותי . אני יודע שזה אולי נשמע מצחיק , אבל הוא הסביר לה כל כך יפה שהיו רגעים שפשוט הייתי עם פה פעור . עד כדי כך .

 

שוב , סיפרתי גם למוטי את הכל .

 

( ד"א , מה שהרבה לא יודעים זה שאת הכישרון , כנראה מוטי ירש מאביו . היה נהג מירוצים בימי אשקלון... )

 

אתם לא מבינים , אדם מדהים . חייכן , שקט , שפשוט היה תענוג להיות בחברתו .

 

לא הכרתי הרבה אנשים שהתנהגו כמו אבא שלו באותו יום . והספקתי להכיר המון אנשים...

 

עכשיו אני הכרתי אותו ( ואת שאר המשפחה הנהדרת הזו ) למשך של 90-120 דקות בלבד . והאמת , קינאתי .

 

כואב לי . משתתף בצערך מוטי .

 

מקווה שלא גרעתי עם המגילה הזו... רק רציתי להגיד כמה מילים טובות על האדם הנפלא הזה שזכיתי להיות כשעה וחצי בחברתו .

 

שוב ,משתתף בצערך ובצער המשפחה .

 

שמור על הקטנה . שלפי מה שראיתי באותו יום לפחות ,הוא בטח ימשיך לשמור עליה מלמעלה .

 

זה מה שאני מרגיש כרגע , אם זה היה אנוכי לרשום את זה אז אתם רשאים למחוק הכל . ומוטי , אם זה גרם למטרה הפוכה ממה שהיתה אמורה להיות , אז אני מתנצל .

 

בפעם השלישית , משתתף בצערכם . תהיו חזקים .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ומוזר איך שפתאום הכל מתגמד והערך של כל הדברים החומריים יורד.

 

 

השתתפות כנה בצער המשפחה.

זיכרו לו את הטוב שיצר ועשה והמשיכו את דרכו.

 

ירון אדרי

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...