Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף רמקולים 5X7 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ו5x7ואינטשוJBLוGTO8626ו

 

מפרט טכני: - זוג רמקולים 5X7 - 2WAY - הספק מקסימלי: 180 וואט - RMS נקי 60 וואט - טווח תדרים: 50-21,000Hz - נצילות: 90dB - עמידים גם בעומסים כבדים

או

 

mac mobil 57.2

מפרט טכני :

 

 

 

- חברת Mac-Audio המשתייכת לקונצרן הענק "RECOTON",

 

עוסקת כבר למעלה מעשור בפיתוח וייצור מערכות סטריאו לרכב ברמה

 

הגבוהה

 

ביותר:

 

- מגברים

 

- מערכות

 

- רמקולים מתוחכמות וסאב וופרים

 

- כיום ממוקמת החברה בחוד החנית של יצרניות הסטריאו לרכב באירופה

 

- חברת אס.ג'י אלקטרוניקה מייצגת את Mac-Audio בישראל,

 

עובדה המבטיחה מגוון רחב של מוצרים,

 

מלאי זמין של חלפים מקוריים ומתן שירות אמין ומקצועי לקהל הלקוחות

 

- זוג רמקולים coaxial fullrange car speaker

 

- הספק: 70 וואט RMS

 

- הספק מקסימלי: 130 וואט

 

- התנגדות: 4 אום

 

- 2WAY

 

- טווח תדרים: 39Hz-20,000Hz

 

- נצילות: 90dB

 

- עמידים גם בהספקים גבוהים

 

- מספקים צליל חד ונקי מעיוותים

 

הרמקולים הולכים להיות מחוברים למגבר

solid audio f4 500 watts

4 ערוצים בערך 50 אר אמ אס לכול ערוץ

 

את שניהם ראיתי בפומפה התקציב שלי זה 300 שקל בערך

קישורים:

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=8626&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=409&aff=Zap&lang=he

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=MAC572&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=409

×
×
  • תוכן חדש...