naorlu
-
הודעות
61 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי naorlu
-
שאלה בקשר לגישור או משהו כזה ברדיו דיסק
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ואי אפשר לחבר בין החוטים של צד ימיני אחורי לימיני קידמי וככה גם בשמאלי? -
בכול רדיו דיסק ממוצע יש 4 ערוצים שכול אחד בממוצע מוציא 18 אר אמ אס השאלה שלי היא: אצלי באוטו לרדיו דיסק מחוברים רק 2 ערוצים מתוך 4 זאת אומרת שרק 2 רמקולים מחוברים האם יש דרך לחבר את כול ה4 ערוצים ל2 רמקולים בגישור או משהו כמו שעושים לסאב או פשוט לחבר בין כול 2 חוטים שיהיה רק ימין ושמאל באיזון בלי קדימה ואחורה אפשרי לעשות דבר כזה ?
-
לפני שבוע בערך קניתי אצלו רדיו דיסק אחלה בן אדם הוא ישר ולא מנסה לדחוף לך סתם דברים השירות שלו מצויין ואני עדיין לא מצאתי מינוס אצלו בניגוד לכול מקום אחר שהייתי
-
תוסיף מאה שקל קח את הפנאסוניק 5301 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=411350
-
בקשת המלצה על פאנל לרכב באיזור ה-1000 ש"ח
naorlu פרסם הודעה בנושא של gryffin524 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סוני גם איכותי דגם 7815 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=372013 עם איקולייזר אבל חבל להשקיע כול כך הרבה לדעתי אם אתה לא חושב בכלל על מגבר גם הפנסוניק 5301 מומלץ מאוד שווה את הסכום -
השתקת רעשים על ידי HU של סוני מדהים
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הם לא עוברים יחד ובדקתי כול דבר אפשרי כבר דיברנו על זה הבלאופנקט הגביר את הרעש גם כשהיה מה לנגן וגם כשלא הקנווד שהיה לי עם כיוונים נכונים לא היה הרגש ברעש ועכשיו הסוני כשיש מה לנגן פשוט ממניך את הרעשים -
השתקת רעשים על ידי HU של סוני מדהים
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רעשי אלטרנטור שהמכשיר עובד ונימצא על 0 בווליום או לא משנה מה -
לדעתי קיקר הם ממש טובים בכול טווח המחירים שלהם הם נותנים תמורה מצויינת
-
החלפתי את הבלאופנקט שלי לסוני מכיוון שגיליתי שהרבה דברים חסרים והרעש אלטרנטור הבילתי פוסק ונידהמתי לגלות שהסוני מפחית רעשים משהו לא מובן המכשיר הוא 7815 של סוני אני מדליק אותו יש רעשים סופר עד שלוש אפילו פחות והמכשיר ממש מפחית את הרעשים פתאום הם ניהיים ממש ממש חלשים כמעט ולא מורגשים מישהו יכול להסביר את זה? וזה לא קרה בהדלקה אחת אלה בכול הדלקה לפחות 10 פעמים
-
יפה יפה העיקר שאתה מרוצה לא משנה החברה אבל אם רצית אקולייזר בסוני יש והוא גם לא נופל מהקלריון תתחדש
-
בעיה חדשה בכיוונים וחיתוכים שגורמת רעשי מנוע
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אצלי הוא גם ליד איזה כבל מתח בתא כפפות אבל בדקתי וזה לא עזר וניחשת לא נכון כי כן ביצעתי חיפוש בנושא יותר מ5 פעמים אני מבטיח לך בעיניים עצומות היום בדקתי ונישארה רק אופציה אחת המגבר מחובר לפח של האוטו עם 4 ברגים של7-9 מלימטר אופציה אחרונה לדעתי אבל מה שכן אני חושב שהמקום שבו נימצאים הברגים במגבר הכוונה לחורי הברגים על המגבר הם ניראה לי מבודדים כי יש עליהם מין ציפוי ניקל יש אופציה לבדוק אם זאת הבעיה בלי להוציא את המגבר? -
בעיה חדשה בכיוונים וחיתוכים שגורמת רעשי מנוע
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז בואו אני יגיד לכם מה ניסינו להעביר כבל באויר בתוך האוטו לא עזר לנסות לבדוק איפה האר סי איי עובר ולהזיז אותו לבדוק אם יש שינוי ברעש לא עוזר בדקנו אול מהמכסה מנוע לא עוזר אולי הרדיו דיסק גם בהחלט לאלשחק בכיוונים גם לא הלך ניגמרו לי הרעיונות יש לכם עוד רעיונות מה לעשות? -
בעיה חדשה בכיוונים וחיתוכים שגורמת רעשי מנוע
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דווקא לא ניסיתי גם להמניך את הגיין עד הסוף כאילו כמעט עד הסוף ועדיין יש רעש יכול להיות שזה המגבר שהוא סוליד אדיו? ככה לפחות תומר מטומקאר אמר -
בעיה חדשה בכיוונים וחיתוכים שגורמת רעשי מנוע
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אבל יש רעשי אלטרנטור שמיתחזקים מכיוונים גרועים אתה לא מאמין בוא ותיראה את המערכת הישנה שלי -
בקשה-מיש יכול להשיג לי חוברת הדרכה של הבלאופנקט הבא?
naorlu פרסם הודעה בנושא של naorlu בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היא אבדה לי איפשהו -
בסוף לא הלכתי על הסוני ולא על הקלריון כי הוא ניגמר ואין אותו אצל היבואן יותר ככה לפחות אומרים בטומקאר הלכתי על הבלאקפונט וMonttrey MP35וBlaupunkt אולי חלק ממכם יגיד שזה טעות אבל המכשיר הזה שיפר ברמה לא יאומנת את איכות הסאונד שהיה לי באוטו הוא נותן באסים חזקים ביותר לא כמו הפיוניר או הקלריון ששמעתי אבל היתעוררה בעיה חדשה אצלי רעש אלטרנטור מה שהיה בעבר והצלחתי להיתגבר עליו עם משתיק של רוקפורד וכיוונים שאני בעצמי שאין לי מושג כיוונתי והרעש נעלם עכשיו עם המשתיק ועם הכיוונים שאני מנסה הרעש לא נעלם יכול להיות בגלל שיש חיותכים גם מהרדיו דיסק לבאס וטרבל למישהו יש מושג מה אני יכול לעשות כדי להמניך כמה שיותר או במקרה המציון להפסיק את זה ולחפש בהיסטוריה של הפורום לא ממש יעזור לי כי אני ותומק מתומקאר ניסנו במשך שעה לעלות מאיפה נובע הרעש ולא הצלחנו למישהו יש רעיון אולי לתת לי הסבר איך לכוון לחתוך?
-
בסוף לא הלכתי על הסוני ולא על הקלריון כי הוא ניגמר ואין אותו אצל היבואן יותר ככה לפחות אומרים בטומקאר הלכתי על הבלאקפונט וMonttrey MP35וBlaupunkt אולי חלק ממכם יגיד שזה טעות אבל המכשיר הזה שיפר ברמה לא יאומנת את איכות הסאונד שהיה לי באוטו הוא נותן באסים חזקים ביותר לא כמו הפיוניר או הקלריון ששמעתי אבל היתעוררה בעיה חדשה אצלי רעש אלטרנטור מה שהיה בעבר והצלחתי להיתגבר עליו עם משתיק של רוקפורד וכיוונים שאני בעצמי שאין לי מושג כיוונתי והרעש נעלם עכשיו עם המשתיק ועם הכיוונים שאני מנסה הרעש לא נעלם יכול להיות בגלל שיש חיותכים גם מהרדיו דיסק לבאס וטרבל למישהו יש מושג מה אני יכול לעשות כדי להמניך כמה שיותר או במקרה המציון להפסיק את זה ולחפש בהיסטוריה של הפורום לא ממש יעזור לי כי אני ותומק מתומקאר ניסנו במשך שעה לעלות מאיפה נובע הרעש ולא הצלחנו למישהו יש רעיון אולי לתת לי הסבר איך לכוון לחתוך?
-
תודה על הממלצה זה מה שאני יקנה
-
דגם: CDXM7815 מבית: SONY http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=84 או דגם: DXZ646MP יצרן: CLARION http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=2d2aa21ae5a89a0a6269cc7db29ab6b8&productid=313 עוד שאלה למי יש אר אמ אס יותר גבוה?
-
הקפצה+התקציב שלי ירד 900 לאור הוצאות כספיות נוספות יש למישהו רעיון ? לא צריך להיות איזה משהו יוקרתי ומהודר דבר פשוט איכותי עם עוצמה יציאה לסאב וופר ובאמת שאני מעריך את העזרה תודה מראש לכולם
-
מה זה בידיוק 4V מה זה נותן?
-
אני רוצה עוצמה כי אני רוצה ש 4 רמקולים של האוטו שהם 2 קידמיים של גיי בי אל והאחוריים של פיוניר יהיו מחוברים למערכת ואז יהיה לי שני סאב וואפרים מאחורה ואני צריך יציאות ל4 ערוצים מפני שבעתיד אני יוסיף מגבר אבל אני לא יודע מתי זה העתיד הזה ואמרו שכדאי Blaupunkt מה אתם אומרים על זה? לא נתנו לי דגם מסויים
-
בסביבות ה1200 שקל חשבתי אולי הדולפינים של פיוניר כי אני צריך שיוציא למגבר 4 ערוצים עם שליטה על הסאב וופר זה בעיקרון ההדברים שבאמת חשובים וכמובן כמה שיותר איכות ועוצמה תודה מראש
-
מגבר חלש מדי או hu ? אודה אם תוכלו לעזור בזמנכם הפנוי. תודה!
naorlu פרסם הודעה בנושא של AviranB בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לחבר שלי יש בידיוק אותם פריטים רדיו דיסק פנסוניק מגבר פלטינום אדיו של ה1000 וואט ורמקולים מאחורה 6X9 350 וואט של פיוניר ושומעים אצלו מצויין לפחות לדעתי ולדעתו אין אצלו שום בעיה לדעתי אצלך הבעיה בכיוון או הרמקולים לך לבדוק
