Jump to content

naorlu

  • הודעות

    61
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי naorlu

  1. ואי אפשר לחבר בין החוטים של צד ימיני אחורי לימיני קידמי וככה גם בשמאלי?
  2. בכול רדיו דיסק ממוצע יש 4 ערוצים שכול אחד בממוצע מוציא 18 אר אמ אס השאלה שלי היא: אצלי באוטו לרדיו דיסק מחוברים רק 2 ערוצים מתוך 4 זאת אומרת שרק 2 רמקולים מחוברים האם יש דרך לחבר את כול ה4 ערוצים ל2 רמקולים בגישור או משהו כמו שעושים לסאב או פשוט לחבר בין כול 2 חוטים שיהיה רק ימין ושמאל באיזון בלי קדימה ואחורה אפשרי לעשות דבר כזה ?
  3. לפני שבוע בערך קניתי אצלו רדיו דיסק אחלה בן אדם הוא ישר ולא מנסה לדחוף לך סתם דברים השירות שלו מצויין ואני עדיין לא מצאתי מינוס אצלו בניגוד לכול מקום אחר שהייתי
  4. תוסיף מאה שקל קח את הפנאסוניק 5301 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=411350
  5. סוני גם איכותי דגם 7815 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=372013 עם איקולייזר אבל חבל להשקיע כול כך הרבה לדעתי אם אתה לא חושב בכלל על מגבר גם הפנסוניק 5301 מומלץ מאוד שווה את הסכום
  6. הם לא עוברים יחד ובדקתי כול דבר אפשרי כבר דיברנו על זה הבלאופנקט הגביר את הרעש גם כשהיה מה לנגן וגם כשלא הקנווד שהיה לי עם כיוונים נכונים לא היה הרגש ברעש ועכשיו הסוני כשיש מה לנגן פשוט ממניך את הרעשים
  7. רעשי אלטרנטור שהמכשיר עובד ונימצא על 0 בווליום או לא משנה מה
  8. לדעתי קיקר הם ממש טובים בכול טווח המחירים שלהם הם נותנים תמורה מצויינת
  9. החלפתי את הבלאופנקט שלי לסוני מכיוון שגיליתי שהרבה דברים חסרים והרעש אלטרנטור הבילתי פוסק ונידהמתי לגלות שהסוני מפחית רעשים משהו לא מובן המכשיר הוא 7815 של סוני אני מדליק אותו יש רעשים סופר עד שלוש אפילו פחות והמכשיר ממש מפחית את הרעשים פתאום הם ניהיים ממש ממש חלשים כמעט ולא מורגשים מישהו יכול להסביר את זה? וזה לא קרה בהדלקה אחת אלה בכול הדלקה לפחות 10 פעמים
  10. יפה יפה העיקר שאתה מרוצה לא משנה החברה אבל אם רצית אקולייזר בסוני יש והוא גם לא נופל מהקלריון תתחדש
  11. אצלי הוא גם ליד איזה כבל מתח בתא כפפות אבל בדקתי וזה לא עזר וניחשת לא נכון כי כן ביצעתי חיפוש בנושא יותר מ5 פעמים אני מבטיח לך בעיניים עצומות היום בדקתי ונישארה רק אופציה אחת המגבר מחובר לפח של האוטו עם 4 ברגים של7-9 מלימטר אופציה אחרונה לדעתי אבל מה שכן אני חושב שהמקום שבו נימצאים הברגים במגבר הכוונה לחורי הברגים על המגבר הם ניראה לי מבודדים כי יש עליהם מין ציפוי ניקל יש אופציה לבדוק אם זאת הבעיה בלי להוציא את המגבר?
  12. אז בואו אני יגיד לכם מה ניסינו להעביר כבל באויר בתוך האוטו לא עזר לנסות לבדוק איפה האר סי איי עובר ולהזיז אותו לבדוק אם יש שינוי ברעש לא עוזר בדקנו אול מהמכסה מנוע לא עוזר אולי הרדיו דיסק גם בהחלט לאלשחק בכיוונים גם לא הלך ניגמרו לי הרעיונות יש לכם עוד רעיונות מה לעשות?
  13. דווקא לא ניסיתי גם להמניך את הגיין עד הסוף כאילו כמעט עד הסוף ועדיין יש רעש יכול להיות שזה המגבר שהוא סוליד אדיו? ככה לפחות תומר מטומקאר אמר
  14. אבל יש רעשי אלטרנטור שמיתחזקים מכיוונים גרועים אתה לא מאמין בוא ותיראה את המערכת הישנה שלי
  15. בסוף לא הלכתי על הסוני ולא על הקלריון כי הוא ניגמר ואין אותו אצל היבואן יותר ככה לפחות אומרים בטומקאר הלכתי על הבלאקפונט וMonttrey MP35וBlaupunkt אולי חלק ממכם יגיד שזה טעות אבל המכשיר הזה שיפר ברמה לא יאומנת את איכות הסאונד שהיה לי באוטו הוא נותן באסים חזקים ביותר לא כמו הפיוניר או הקלריון ששמעתי אבל היתעוררה בעיה חדשה אצלי רעש אלטרנטור מה שהיה בעבר והצלחתי להיתגבר עליו עם משתיק של רוקפורד וכיוונים שאני בעצמי שאין לי מושג כיוונתי והרעש נעלם עכשיו עם המשתיק ועם הכיוונים שאני מנסה הרעש לא נעלם יכול להיות בגלל שיש חיותכים גם מהרדיו דיסק לבאס וטרבל למישהו יש מושג מה אני יכול לעשות כדי להמניך כמה שיותר או במקרה המציון להפסיק את זה ולחפש בהיסטוריה של הפורום לא ממש יעזור לי כי אני ותומק מתומקאר ניסנו במשך שעה לעלות מאיפה נובע הרעש ולא הצלחנו למישהו יש רעיון אולי לתת לי הסבר איך לכוון לחתוך?
  16. בסוף לא הלכתי על הסוני ולא על הקלריון כי הוא ניגמר ואין אותו אצל היבואן יותר ככה לפחות אומרים בטומקאר הלכתי על הבלאקפונט וMonttrey MP35וBlaupunkt אולי חלק ממכם יגיד שזה טעות אבל המכשיר הזה שיפר ברמה לא יאומנת את איכות הסאונד שהיה לי באוטו הוא נותן באסים חזקים ביותר לא כמו הפיוניר או הקלריון ששמעתי אבל היתעוררה בעיה חדשה אצלי רעש אלטרנטור מה שהיה בעבר והצלחתי להיתגבר עליו עם משתיק של רוקפורד וכיוונים שאני בעצמי שאין לי מושג כיוונתי והרעש נעלם עכשיו עם המשתיק ועם הכיוונים שאני מנסה הרעש לא נעלם יכול להיות בגלל שיש חיותכים גם מהרדיו דיסק לבאס וטרבל למישהו יש מושג מה אני יכול לעשות כדי להמניך כמה שיותר או במקרה המציון להפסיק את זה ולחפש בהיסטוריה של הפורום לא ממש יעזור לי כי אני ותומק מתומקאר ניסנו במשך שעה לעלות מאיפה נובע הרעש ולא הצלחנו למישהו יש רעיון אולי לתת לי הסבר איך לכוון לחתוך?
  17. תודה על הממלצה זה מה שאני יקנה
  18. דגם: CDXM7815 מבית: SONY http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=84 או דגם: DXZ646MP יצרן: CLARION http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=2d2aa21ae5a89a0a6269cc7db29ab6b8&productid=313 עוד שאלה למי יש אר אמ אס יותר גבוה?
  19. הקפצה+התקציב שלי ירד 900 לאור הוצאות כספיות נוספות יש למישהו רעיון ? לא צריך להיות איזה משהו יוקרתי ומהודר דבר פשוט איכותי עם עוצמה יציאה לסאב וופר ובאמת שאני מעריך את העזרה תודה מראש לכולם
  20. מה זה בידיוק 4V מה זה נותן?
  21. אני רוצה עוצמה כי אני רוצה ש 4 רמקולים של האוטו שהם 2 קידמיים של גיי בי אל והאחוריים של פיוניר יהיו מחוברים למערכת ואז יהיה לי שני סאב וואפרים מאחורה ואני צריך יציאות ל4 ערוצים מפני שבעתיד אני יוסיף מגבר אבל אני לא יודע מתי זה העתיד הזה ואמרו שכדאי Blaupunkt מה אתם אומרים על זה? לא נתנו לי דגם מסויים
  22. בסביבות ה1200 שקל חשבתי אולי הדולפינים של פיוניר כי אני צריך שיוציא למגבר 4 ערוצים עם שליטה על הסאב וופר זה בעיקרון ההדברים שבאמת חשובים וכמובן כמה שיותר איכות ועוצמה תודה מראש
  23. לחבר שלי יש בידיוק אותם פריטים רדיו דיסק פנסוניק מגבר פלטינום אדיו של ה1000 וואט ורמקולים מאחורה 6X9 350 וואט של פיוניר ושומעים אצלו מצויין לפחות לדעתי ולדעתו אין אצלו שום בעיה לדעתי אצלך הבעיה בכיוון או הרמקולים לך לבדוק
×
×
  • תוכן חדש...