Jump to content

naorlu

  • הודעות

    61
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי naorlu

  1. ו5x7ואינטשוJBLוGTO8626ו מפרט טכני: - זוג רמקולים 5X7 - 2WAY - הספק מקסימלי: 180 וואט - RMS נקי 60 וואט - טווח תדרים: 50-21,000Hz - נצילות: 90dB - עמידים גם בעומסים כבדים או mac mobil 57.2 מפרט טכני : - חברת Mac-Audio המשתייכת לקונצרן הענק "RECOTON", עוסקת כבר למעלה מעשור בפיתוח וייצור מערכות סטריאו לרכב ברמה הגבוהה ביותר: - מגברים - מערכות - רמקולים מתוחכמות וסאב וופרים - כיום ממוקמת החברה בחוד החנית של יצרניות הסטריאו לרכב באירופה - חברת אס.ג'י אלקטרוניקה מייצגת את Mac-Audio בישראל, עובדה המבטיחה מגוון רחב של מוצרים, מלאי זמין של חלפים מקוריים ומתן שירות אמין ומקצועי לקהל הלקוחות - זוג רמקולים coaxial fullrange car speaker - הספק: 70 וואט RMS - הספק מקסימלי: 130 וואט - התנגדות: 4 אום - 2WAY - טווח תדרים: 39Hz-20,000Hz - נצילות: 90dB - עמידים גם בהספקים גבוהים - מספקים צליל חד ונקי מעיוותים הרמקולים הולכים להיות מחוברים למגבר solid audio f4 500 watts 4 ערוצים בערך 50 אר אמ אס לכול ערוץ את שניהם ראיתי בפומפה התקציב שלי זה 300 שקל בערך קישורים: http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=8626&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=409&aff=Zap&lang=he http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=MAC572&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=409
  2. לא מודע אז מה אני צריך לעשות?
  3. http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069927_34517,00.html TS-W303F של פיוניר זה הפרטים אליו רק בלי משהו שיתפוס לי את כול תא המטען יש דרך אחרת? ומה זאת אומרת להפריד? בין הקידמי לאחורי את מה בידיוק להפריד?
  4. לסאב וופר free air איזה תיבה צריך? תודה לכול מי שמנסה לעזור
  5. לבד טוב ב15 שקל למטר מרובע ואני עוד לא היתווכחתי איתו בכלל מאחורי נאפיס ופרגו בספיר פרקטים
  6. אז אם אני ישים את סאב בתיבה זה יהרוס או לא ועם מילוי או בלי?
  7. אמרו לי משהו כזה על המיני כבל שאמרת שזה מין ארכה אבל לאן אני מחבר אותו אמרו לי שזה נגד הרעש אלטרנטור מהרמקולים ועדיף שאני לא יהרוס את הפח אבא שלי סתם יתעצבן אם אני ישים אותו בתיבה בלי מילוי זה יהיה טוב?
  8. אני ישים סאב וופאר 12 אינץ במגש האחורי שהו בעצם שיכבה של פלסטיק ואחרי זה שיכבה של פח? איך אני אמור לעשות את זה? ועוד שאלה בכבלי ה- אר.סי.אי יש מין חוט דר כזה בין שני הכבלים מין חוט חשמל למה הוא משמש?
  9. אז איפה אני ישים אותו?
  10. TS-W303F של פיוניר הנה כתובת האתר http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069927_34517,00.html?compName=PNA_V3_ProductDetailsComponent עם הפרטים עליו פשוט אני לא הצלחתי למצוא ואם אפשר להביא לי הוראות לתיבה בשבילו?
  11. נו בגלל שאני לא מבין אני בא לפה לבקש עזרה אז אם מישהו פה יכול לתת לי הוראות לכוון המגבר שלי זה SOLID AUDIO F4 500W 4 ערוצים
  12. 30hz-500hz לא רשום בינהם ונגיד שמתי פחות או יותר על 80HZ עדיין יש רעש תגיד על איזה מצב זה צריך להיות הקרוס אובר במצב באס או רגיל או בלי באס בכלל? ןמשיהו יכול לתת לי קישור לאתר ישראלי שמוכר רמקולים 5X7 אבל סוג טוב ולא כול כך יקר
  13. יש לי איזה משהו עם הרצים שמה אבל שמתי אותו על הכי נמוך ניראה לי ועדיין יש מין רעש גזה של דפיקה בקרש או בברזל ולגבי הרמקולים 5X7 איפה אני משיג כאלה יש לכם קישורים לאתרים ישראליים ?
  14. שאלה ראשונה יש לי שתי רמקולים של פיוניר אחוריים 6 על 9 260 וואט וסאב פיוניר 500 וואט ומגבר סוליד אדיו 500 וואט עכשיו הבעיה היא שברגע שאני מגביר את העוצמה של הרמקולים 6 על 9 במגבר מעל לחצי העוצמה האפשרים הרמקולים עושים רעש כאילו הם דופקים על קרש כתוצאה מהבס וזה רמקולים חדשים חודש אצלי ממה זה יכול לקרות האוטו שברשותי זה מאזדה 323 2003 והרדיו דיסק של קנוואד פשוט ועוד שאלה איזה רמקולים הולכים למאזדה בדלתות מקדימה זה ניראה כמו צורה של ביצה אבל זה לא 6 על 9?
  15. כן אבל איפה יש פירוקיה מקום מדויק
  16. יש לי מאזדה 323 שנת 2002 עכשיו נישבר לי הפלסטיק ליד הידית שמעבירה מצבים הפלסטיק שרשום עליו P R N D S L של ההילוכים עכשיו מישהו יכול להגיד לי איפה אפשר או איך אפשר להשיג את הפלסטיק הזה ? חוץ מהחברה עצמה כי הם רוצים 950 שקל וזה ניראה לי מחיר מאוד מאוד גבוה לחתיכת פלסטיק
  17. ועוד שאלה חובה לשים ספוג או איזה חומר בפנים ? אם לא מה ההבדל?
  18. תאמין לי אני יודע להרכיב מגבר כבר הרכבתי 6 מגברים רק באחרון הייתה לי בעיה שניפתרה אבל 2 מגברים ביחד עוד לא ניסיתי אז בשביל זה אני שואל אין לכם איזה הסבר או קישור שיכול לעזור לי בהרכבה?
  19. יש לי סאב וופר ישן יחסית של פיוניר הוא או 700 או 500 וואט 12 אינץ' ויש לי תיבה פשוט שומעים ממש גרוע עם התיבה הזאת מישהו יכול להביא לי קישור להוראות ובבקשה שיהיו בעיברית לבניית תיבה שישמעו צילי נקי ועמוק ?
  20. איזה פיוזים איפה לשים יש לכם בקשה הוראות או איזה קישור איך לחבר ?
  21. השאלה שלי היא לחבר שני מגברים לאוטו אחד לרמקולים בתוך האוטו ואחד לסאב אבל האם חיבור שני מגברים יעלה לי במצבר באורך חייו או משהו או יגרום כול נזק אחר למשהו באוטו?
  22. האם חיבור שני מגברים ביחד יכול לגרום איזה נזק כולשהו למצבר או לכול דבר אחר? ואם זה מזיק בכלל? תודה לכול מי שמנסה לעזור
  23. תודה לכם בכול מקרה אבל אני כבר היתיאשתי ושמתי משתיק של רוקפורד פחות באסים אבל שומעים טוב
  24. שמתי את המגבר לא מורכב על האריזה שלו על האוטו וזה לא עזר שיחקתי גם עם הGAIN לא עזר יש לי דיבורית ליד הרדיו דיסק באוטו יכול להיות שזה זה? זה כבר הרג אותי ממש מייאש אין פה מישהו מחולון ?או ליד אני מוכן לבוא לכול מי שגר בסביבה רק שיציץ על האוטו והשנייה חזרתי מזה שקניתי ממנו את המגבר הוא החליף למגבר אחר אבל עדיין היה את הרעש
  25. מחולון זה לא יכול להיות המגבר למה הרכבתי 4 סוגים שונים של מגברים עם כולם היו בעיות ואם אתה אומר שזה הGAIN עכשיו אני ירד לנסות שוב רק בשביל להיות בטוח
×
×
  • תוכן חדש...