את הכבל קניתי בהום סנטר ככה שאני לא מאמין שגנבו אותי והמגבר מחברת סוליד אדיו לא סיני זה קוראני 500 וואט
הGAIN לא פתוח יותר מידי ניסיתי להמניך לא עזר
והכבל RCA לא עובר דרך כבל חשמל כי ניסיתי להעביר אותו גם ככה סתם בתוך האוטו והוא היה רחוק יותר מכול דבר חשמלי
וניסיתי להשים משתיק קול אבל הוא מששתיק לי את הסאב אין באסים הסאב הופך למין רמקול סראונד פשוט זה אמור לעבוד ככה?
תודה לכול מי שמנסה לעזור