Jump to content

naorlu

  • הודעות

    61
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי naorlu

  1. את הכבל קניתי בהום סנטר ככה שאני לא מאמין שגנבו אותי והמגבר מחברת סוליד אדיו לא סיני זה קוראני 500 וואט הGAIN לא פתוח יותר מידי ניסיתי להמניך לא עזר והכבל RCA לא עובר דרך כבל חשמל כי ניסיתי להעביר אותו גם ככה סתם בתוך האוטו והוא היה רחוק יותר מכול דבר חשמלי וניסיתי להשים משתיק קול אבל הוא מששתיק לי את הסאב אין באסים הסאב הופך למין רמקול סראונד פשוט זה אמור לעבוד ככה? תודה לכול מי שמנסה לעזור
  2. לאף אחד אין פיתרון בשבילי?
  3. יש לי KENWOOD אבל הבעיה לא אצלו כי כבר עבד עליו מגבר פעם והיום גם בדקו אותו והוא תקין לגמרה בקשר לכבלים של RCA קניתי באיכות כחולים עבים במחיר של 80 שקל ל5 מטר וניסיתי להעביר את הכבל דרך דרכים אחרות ושום דבר לא עזר
  4. מאזדה 323 לאנטיס 2003 ומה זה HU?
  5. אין ניסיתי מה שרשוםבשתי הדיונים לא עוזר המליצו לי על משתיק קול זה מה שבאמת יפתור לי את הבעיה?
  6. הביאו לי מגבר Profile California A400XL 400 וואט mono rms 200w אפשר חוות דעת של מישהו אם זה טוב או רע וכמ גרוע
  7. חיברתי מגבר סולד אדיו ורמקולים וסאב של פיוניר עכשיו בלי שום סיבה למה בדקתי הכול יש לי רעשי מנוע והכבל RCA לא עובר ביחד עם החוט של המצבר מישהו יכול להגיד לי איך מפסיקים את הרעשים תודה לכול מי שמנסה לעזור
  8. כשהמגבר מחובר למערכת אצלי יוצא מהרמקולים מין צליל מוזר כמו פעימות לב משהו מוזר ביותר וזה לא בעיה של מגבר כי כבר החלפי 6 חדשים ומשומשים בדקתי את כולם וזה גםם לא הרמקולים כי הם עובדים במערכת של האוטו יפה זה רמקולים 6X9 וגם בסאב יש את אותו בעיה תודה למנסים לעזור
×
×
  • תוכן חדש...