Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מכיר יחידות מטה שיש להן סופה. אלא אם כן שובצת ביחידה אחרת.
אני מדבר על מילואים, לא על סדיר. אם חשבת שהצבא דפוק כשאתה בסדיר, חכה שתגיע למילואים.

משהו לא מהעולם הזה. במילואים רצו לשבץ אותי כנהג ג'יפ סופה, במחנה מסויים ליד ירושלים.

בסדיר הייתי בבסיס הכי פתוח בעולם בחיפה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יודע מה איתכם... אני בלי רישיון נהיגה צבאי הייתי ממש סובל.

 

הרכבים של הקצינים אצלי בענף (סא"ל-אסטררה, רס"ן-קנגו) פשוט עושים לי שירות נוח יותר.

קפיצה לשקם, קפיצה לחברים בבסיס, קפיצה לסידורים פרטיים בת"א ובדרך קבע נסיעה לקניונים הסמוכים ע"מ לקנות אוכל (כל יום).

 

מה גם שלפעמים אני מתנדב לצאת "למשימות" במקום הנהג יחידה כי זה פשוט מוציא אותי מהמשרד ומהעבודה לכמה זמן, ואני פשוט נח בנחותה.

 

מילואים? נסתדר כבר שם.

פורסם

בתור מנאייק לשעבר (חוקר תאונות במצ"ח), אני אמליץ לך פשוט לעשות רשימה של תירוצים למה אתה לא יכול לנהוג.

 

1)לא ישנת טוב בלילה. (אם המפקד עושה בעיות, תזכיר לו שהאחריות היא שלו)

2)איבדת את הרישיון האזרחי שלך או ששכחת להביא אותו באותו היום.

3)אתה מפחד מרכבים גדולים (כל דבר יותר גדול מסמארט) כן, זה עובד לפעמים...

4)עשית תאונה לא מזמן, ואתה עם טראומה.

5)כואבת לך הרגל/יד/ראש...

6)אתה עם בחילה מטורפת, ואם תעלה על אוטו אתה תקיא.

הבנת את הרעיון?

פורסם

למי מיכם שעושה מילואים

כאשר אתם נקלטים לשמ"פ, אתם מקבלים טופס כחול שבצידו השמאלי התחתון - טופס של רישיון נהיגה שניתן למלא.

כל "מילואימניק" שיש לו רישיון אזרחי מקבל גם צבאי.

 

דרך אגב, סופות (יותר נכון סופה) יש גם אצלינו כי זה רכב ב' של מפקד היחידה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.

×
×
  • תוכן חדש...