Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רישיון נהיגה צבאי, למרות שאינני נהג. פעם הייתי צריך אותו לתפקיד, היום הנהלים השתנו וכבר לא צריך אותו. נכון שזה כיף לפעמים, אבל לפעמים יש גם סינג'ורים.

 

קיצור.. איך להיפטר ממנו?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני נהג בפלוגה לוחמת (ב' קודקוד). האומנם יש סינג'ורים כמו פתיחת ציר סגירת ציר חפ"ק הקפצה אבל , אין כמו להיות היחיד סגולה בבסיס מוצב שיוצא לאיזור המרכז שכולם נמצאים בשטח באימון או באיזה מוצב זרוק ונרקבים למוות איזה 16 יום.

פורסם

תבריז פעמיים מכנס נהגים, ויפסלו לך אותו... אלא אם כן תקבל אישור של קצין בדרגת סא"ל ומעלה, מה שאני בטוח שלא תהיה בעיה לארגן, אם באמת רוצים שתהיה נהג...

בקיצור - אני אישית לא מצליח לחשוב על דרך להפטר מרישיון צבאי בלי להפטר מהאזרחי.

פורסם

פאק, אתה רוצה להגיד לי שאותי סתם הכריחו ללכת לזוועה הזאת???

טוב נו, לפחות זה היה שורף לי איזה חצי יום... (הייתי נוסע מחיפה לקרייה) והייתי הולך הביתה ישר אחרי שזה נגמר, אז הייתי מוקדם בבית...

אני יודע שיש איזה פקודה שאומרת שמחזיק ברישיון נהיגה צבאי (בסדיר כמובן... נגד זה פעם בחצי שנה או משהו כזה) צריך ללכת לכנס נהגים פעם בחודש, ואם מחמיצים יותר מפעמיים אז צריך אישור מיוחד כדי להמשיך להחזיק ברישיון. אבל הרבה מים ומספרים אישיים עברו מאז, שווה לבדוק מה הפקודות היום. (למרות ש- בצבא? משהו זז??? קשה לי להאמין).

פורסם

את האמת בכמה חודשים האחרונים שלי בשירות המפקד שלי (אל"מ) אמר לי "על הזין, אל תלך לדבר הזה, סתם חרטא"... לא הייתי מתחייב על הנוסח המדוייק,כן? אבל זה משהו בסגנון... :wink:

הצעות אחרות? תעשה עבירות תנועה ותקווה שבבית דין צבאי ישללו רק את הרישיון הצבאי... ולא יטילו קנס גדול מדי... אתה רואה, אני לא מצליח לחשוב על משהו שלא מסכן את הרישיון האזרחי, בין אם זה רפואי או "פלילי"...

פורסם

אז פשוט יוציאו לו חדש, לא? זו לא כזו פרוצדורה גדולה... 5 שעות נהיגה עם נהג צבאי עם וותק מעל שנה, "טסט" במרכאות כפולות, וזהו בערך...

פורסם

לא פשוט לשלול רשיון נהיגה צבאי בלי לפגוע באזרחי.

למעשה, בחלק מהמקרים שלילה של הרשיון האזרחי לא פוסלת את הצבאי! כן. מי שמקבל שלילה של הרשיון האזרחי שלו בבית דין לתעבורה, יכול במקרים רבים להמשיך לנהוג במסגרת הצבא על רכב צבאי.

הדרך היחידה שאני מכיר לפסול רשיון צבאי שאינה פוגעת באזרחי היא להיות מואשם בעבירות סמים. בצבא קודם כל שוללים את רשיון הנהיגה הצבאי, עוד לפני המשפט. אבל מצד שני, רוב הסיכויים שאז אתה נרקומן מסכן שמכר את הרכב שלו בשביל מנה ויושב במעצר אז מה יש לך לעשות עם הרשיון האזרחי שלך בכלל?

פורסם

שנה כבר עברה מזמן. כמה שנהנתי עם הרכבים, לא היה שווה את זה. נשבר לי.

 

כשחידשתי, עשיתי בפירוש הסכם עם הסא"ל שאני עושה רק נסיעות דחופות.

עד עכשיו קיבלתי צ'ופרים כשעשיתי נסיעות שלא היו קשורות לתפקיד (לדוגמא, לצאת ערב לפני מוקדם ולקחת את האוטו איתי הבייתה), והכל היה טוב ויפה.

 

רק מה, לפני סוכות בא איזה קצין צעיר והתחיל לטרטר אותי. הייתי על ההגה 7 שעות רצוף!!. המפקד הישיר שלי היה בחופש, וזה היה הקש ששבר את גב הגמל. נקווה שיהיה טוב.

פורסם

תכריז על "אי כשירות" עקב שינה לא רצופה בלילה.

 

אפשרות נוספת היא לדפוק את הפגוש בקיר/עמוד בנסיעה ברוורס

לדאוג שיהיה קצין/נגד בסביבה שיראה את המחזה.

 

לא צריך לגרום נזק ממשי לרכב בשביל שיחליטו להוריד אותך מההגה לזמן מה

 

רק תתכונן בסבירות גבוהה + למשפט בדין משמעתי

(אם שטויות כאלה לא מפחידות אותך)

 

עוד אופציה, היא לבוא לנגד היחידה, ולהגיד לו שאם עוד פעם אחת מעלים אותך על ההגה, אתה חוזר עם חבית נפט ושורף את כל הרכבים בחנייה.

עובד, בוודאות.

יצאתי עם ריתוק 19 יום, אבל כף רגלי לא דרכה במושב הנהג ברכב צבאי עד השחרור

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
בא איזה קצין צעיר והתחיל לטרטר אותי....

תדרוס לו את הרגל.

תזיין את אישתו...

 

אם אתה חושב שבסדיר פותחים לך את התחת.חכה תראה מה יהיה במילואים.

אייל

פורסם

למיטב ידיעתי לא קוראים למילואים למי שיש לו רק רישיון 02. זו לא סיבה מספיק טובה.

 

 

עוד רעיונות?... להיפטר מצמיתות, בדרכי קומבינה... לא לבוא לשרוף ת'בסיס, לפנצ'ר לסא"ל את הרכב ולקחת נשק ולירות על ציפורים :)...

פורסם
תכריז על "אי כשירות" עקב שינה לא רצופה בלילה.

בדיוק!

לא צריך יותר מזה.

אסור לשלוח נהג למשימה אם יש ספק כלשהו.

 

רוצים שתצא לנסיעה? אתה עייף, אתה לא מרגיש טוב, אתה לא עירני ואתה לא כשיר לנהיגה!

לא יכולים לחייב אותך לצאת לנסיעה במצבך.

 

יעשו בעיות? תאיים בקבילה! (זה נקרא פקודה בלתי חוקית בעליל לא?) זה יתפוס לך היטב בכל מה שקשור להספקט הבטיחות והאחריות האישית.

פשוט תייאש אותם.

 

אמיר.


×
×
  • תוכן חדש...