Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישפוז, אתה בטוח במה שאתה אומר?

כי אני זוכר מהפקודה, שרשיון נהיגה צבאי מחייב קיומו ותוקפו של רשיון נהיגה אזרחי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מילואים כנהג, במיוחד 02 הוא לא יעשה, במידה ולא יבקש זאת.

02 במילואים זה "שנטי בבלי" (כמאמר חז"ל) כולם "רצים" ומטזזים ואתה יושב במזגן באוטו ליסינג (כמו בבית).

 

הדברים נכתבו מתוך ניסיון די נרחב בתחום.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
אישפוז, אתה בטוח במה שאתה אומר?

כי אני זוכר מהפקודה, שרשיון נהיגה צבאי מחייב קיומו ותוקפו של רשיון נהיגה אזרחי.

בדוק.

לפי פקודת התעבורה נוסח חדש תשכ"א, פרק שישי (פסילת רשיון ואיסור שימוש ברכב (תיקון: תשנ"ז)) סעיף 41א':

41א. סייגים לגבי רשיון נהיגה צבאי (תיקון: תשל"א)

(א) נפסל אדם על ידי בית משפט מקבל או מהחזיק ברשיון נהיגה על פי סעיף 35 לא תחול הפסילה על רשיון נהיגה צבאי אלא אם החליט בית המשפט לפסול אותו אדם מהחזיק גם ברשיון הצבאי; אולם הפסילה תחול על הרשיון הצבאי אף בלי שבית המשפט החליט כאמור במקרים אלה:

(1) אם הורשע האדם בעבירה שגרמה לתאונת דרכים שבה נהרג אדם;

(2) אם הורשע האדם על עבירה לפי סעיף 64א (הפקרה אחרי פגיעה).

 

(ב) החליט בית משפט לפסול אדם מהחזיק ברשיון נהיגה צבאי כאמור בסעיף קטן (א), לא יחולו על פסילה כאמור הוראות פקודה זו המחייבות פסילה לתקופת מינימום אלא אם הורשע הנאשם באחת מהעבירות המפורטות בפיסקה (1) או (2) לסעיף קטן (א).

כלומר - בכל עבירה שהיא פחות מהריגה או פגע וברח עם נפגעים, הרשיון הצבאי לא נשלל אוטומטית אלא הדבר צריך להגזר מפורשות בפסק הדין.

יש גם איזה קטע עם שלילה מנהלתית אבל אני לא מוצא סימוכין מדוייקים כרגע. בשלילה מנהלתית על ידי קצין משטרה הרשיון הצבאי נשלל אבל אפשר להחזיר אותו לפי בקשת קצין צבאי ממונה שיצהיר שהרשיון ישמש לנסיעות חירום בלבד או משהו דומה.

 

בכל מקרה - זה שהרשיון הצבאי לא נשלל זה צ'ופר לצה"ל ולא לנהג, כי זה מאפשר לו לנסוע ברכב צבאי בלבד ובנסיעה רשמית עם כרטיס עבודה בלבד.

אם עוצר אותך שוטר כשאתה בדרך לבילוי ביום שישי בערב ברכב הפרטי שלך, הרשיון הצבאי לא מעניין אותו.

פורסם
מילואים כנהג, במיוחד 02 הוא לא יעשה, במידה ולא יבקש זאת.

02 במילואים זה "שנטי בבלי" (כמאמר חז"ל) כולם "רצים" ומטזזים ואתה יושב במזגן באוטו ליסינג (כמו בבית).

 

הדברים נכתבו מתוך ניסיון די נרחב בתחום.

ומה תגיד אם אומר לך שאני אפילו לא הייתי נהג בסדיר, אלא "נתנו" לי להוציא רישיון צבאי כצ'ופר (צ'ופר עלאק...), ושנה שעברה זימנו אותי למילואים כנהג סופה. בשטח. כשאין לי הכשרה על סופה, ויש לי פרופיל 45 על אסטמה. עזוב את האבסורד מבחינה רפואית, מבחינתם הספיק להם שיש לי רישיון צבאי - יאללה, בוא לנהוג על סופה. מצד שני, כשהייתי בסדיר אני זוכר למפקד של חברה שלי דאז (היינו באותו בסיס) לא היה נהג קבוע (חייל סדיר) אז היו מביאים לו נהגים מילואימניקים, שזה דווקא נראה די פאנן, במיוחד בהשוואה לאלטרנטיבה (אבט"ש למיניהם או אלוהים יודע מה).

פורסם

בשנה האחרונה של השירות שלי הוצאתי רישיון צבאי לרכב פרטי (קנגו, פונטו, מגאן וכיו"ב) עקב דרישת התפקיד. אין כל קשר בין הימצאותו של הרישיון לבין מה שאני עושה במילואים (הלואי והיה :-( ).

מעבר לכך, ידוע לי על מילואימניקים מהיחידה שלי שמעולם לא החזיקו ברישיון צבאי אך לטובת המילואים שלהם הוענק להם רישיון כזה, כך שהימצאותו/אי הימצאותו של הרישיון בזמן שירות החובה לא תמיד תנבא מה תעשה במילואים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אישפוז, אתה בטוח במה שאתה אומר?

כי אני זוכר מהפקודה, שרשיון נהיגה צבאי מחייב קיומו ותוקפו של רשיון נהיגה אזרחי.

אתה חייב להחזיק בצמוד את רשיון הנהיגה האזרחי ,לגבי תוקף או ,אני לא זוכר שמצויין.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

תעשה מה שאני עשיתי

נתנו לי אוטובוס צבאי לבצע הסעות לאחר יום העבודה בסדנה. :twisted:

בנסיעה הראשונה ביקשתי מחבר טוב (שיודע שאני חבר באגד )שנסע עימי , שלא יגלה כלום.

 

עם הכניסה לעיקול הראשון עליתי עם הגלגלים האחוריים על המידרכה ,:lol:

הימשכתי עם בלימות של תלמיד נהיגה :evil:

עד שהנוסעים (אנשי קבע) ביקשו ממפקד גף רכב לא לשבץ אותי יותר בנהיגה.

 

ירון מאיר

פורסם

אישפוז, עליתי כאן על קומבינה רצינית. :)

 

נניח ואני בקבע. רס"ן. מקבל 'חצי רכב' - כלומר שבוע כן, שבוע לא, ומחזיק בנוסף רכב פרטי. ברשותי רישיון נהיגה צבאי ואזרחי.

ברכבי הפרטי נסעתי, נניח, 160 במקום 90 ונשלל לי הרישיון האזרחי בבית-דין אזרחי. השופט שם בכלל לא יודע שיש לי גם רישיון צבאי. בצבא לא יודעים שאני שלול רישיון אזרחי. הרישיון הצבאי עדיין בר תוקף. אני ממשיך לקבל רכב צמוד מהצבא ולנסוע עליו כרגיל (כולל נסיעות פרטיות המותרות לי בשל דרגתי. כמובן שכרטיס העבודה ממולא גם בנסיעות פרטיות תחת הסיווג 'פ' במטרת הנסיעה).

 

האם יכול להיות כזה אבסורד? האם שלילה של אחד הרישיונות גורמת לדיווח לגוף שאחראי על הרישיון השני?

 

אגב, קרה לי שעצרו אותי מ"צ (לא הצלחתי לזהות אותם מרחוק הפעם :)) ובקשו ממני את שני הרישיונות.

פורסם

אני מאמין שהמחשב בסמכות רישוי צה"ל (משרד הרישוי הצה"לי) מחובר למחשב של משרד הרישוי, אבל לך תדע. אחרי הכול אנחנו בישראל...

פורסם
ומה תגיד אם אומר לך שאני אפילו לא הייתי נהג בסדיר, אלא "נתנו" לי להוציא רישיון צבאי כצ'ופר (צ'ופר עלאק...), ושנה שעברה זימנו אותי למילואים כנהג סופה. בשטח. כשאין לי הכשרה על סופה, ויש לי פרופיל 45 על אסטמה. עזוב את האבסורד מבחינה רפואית, מבחינתם הספיק להם שיש לי רישיון צבאי - יאללה, בוא לנהוג על סופה. מצד שני, כשהייתי בסדיר אני זוכר למפקד של חברה שלי דאז (היינו באותו בסיס) לא היה נהג קבוע (חייל סדיר) אז היו מביאים לו נהגים מילואימניקים, שזה דווקא נראה די פאנן, במיוחד בהשוואה לאלטרנטיבה (אבט"ש למיניהם או אלוהים יודע מה).

אתה קרבי. (או יחידה קרבית). ג'ובניקים (תפקידי מטה בעברית צחה) עם רישיון צב' יש כמו זבל.

פורסם

אני ממש ממש לא קרבי... הייתי הכי ג'ובניק שיש.

As Jobnic as it gets מה שנקרא... קרא את ההודעה שלי שוב - פרופיל 45 על אסטמה.

פורסם

לא כדאי לעשות תאונה, בסוף תקבל ריתוק ארוך וקנס גדול, וזה פשוט ממש לא שווה. גם שלילה לרשיון צבאי לצמיתות היא לא מובטחת.

 

הכי כדאי לך לגשת לקב"ן, תגיד לו שנמאס לך מהתפקיד ושיעזור לך. בצבא החבר הכי טוב שלך הוא הקב"ן.

 

 

שקלתי לבקש מהמפקד שלי רשיון נהיגה צבאי בתור צ'ופר, אבל אחרי שראיתי מה שעושים לנהגים אצלנו ירדתי מזה מהר. מה גם שבשביל לנהוג בסמי פורד צריך רשיון למשאית בצבא.

 

ככה זה בצבא, מבטיחים לך צ'ופרים עם טויוטות ואחרי שאתה מוציא רשיון תוקעים אותך עם אינטר. עדיף לפעמים להקטין ראש ולא לקבל יותר מדיי סמכויות לידיים.

 

אבל אני לא אשקר, עדיין פה ושם אני מפנטז על סיבוב פוזה עם סופה ממוגנת בעיר :wink:

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לך למפקד שלך (או לדרגה יותר גבוהה) , תסביר לו יפה שאתה לא סומך על עצמך בזמן נהיגה (בתנאי שאתה לא מגיע עם רכב לבסיס) ואם הוא רוצה לתת לך לנהוג והוא מוכן לקחת את האחריות, אחלה.

חוץ מזה תמיד אפשר להתחמק מלעשות נהיגה מונעת צבאית (האזרחית לא תופסת) להגיד שאתה עייף ששתיתה בלילה, שאתה לא מרגיש טוב יש ים תירוצים.....

להגיד שאתה לא יודע לנהוג על ידני.

אף מפקד שפוי לא יאשר לך לנהוג ומי שכן, תקבול :)

בהצלחה

m3forever


×
×
  • תוכן חדש...