Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי,ברשותי פגו 106MKII 99 אשר מטופלת באהבה ובקנאות.

כחלק מהטיפול 10K שביצעתי אתמול לרכב, זקוק בין השאר לשמן גיר מתוצרת ESSO 75W80,באיזור שלי[חדרה] ודרומה,לא מוכרים את השמן הזה,לכן הרחקתי עד ת"א ברחוב המסגר לג'אן. היה ידוע לי שהמיכל של השמן הוא כחול כזה ומחירו כ80-90 שח.כשהגעתי לג'אן ביקשתי את השמן,ובמקום המיכל הכחול קיבלתי מיכל כסוף כזה[מפוצץ בסמלים של סיטרואן ופגו]הבנתי מגאן שזה המהדורה החדשה של השמן שESSO הוציאה,כמו כן המחיר הוא כבר לא 80-90 שח אלא 120 שח לפני מע"מ,נידהמתי מעליית המחיר החדה הזו לשמן הנ"ל.[בסוף לקחתי אותו ב115שקלים כולל מע"מ] בכ"א רציתי לדעת 2 דברים עיקריים,שאוליי אתם יודעים:

1.האם השמן במיכל הכסוף הוא באמת מהדורה חדשה של החברה ?ואם כן,האם ישנם תוספות,הבדלים לטובה בין הגירסה הזו לישנה?

2.כאמור,מחיר השמן התייקר בצורה נחרדת,האם יש סיבה מצדקת לכך או שמה היבואן החליט להתעשר יותר?

תודה מראש.

להלן תמונות מצורפות[האריזה הכחולה-השמן הישן,האריזה הכסופה-השמן החדש]

untitled9.jpg

PA143042.JPG

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אותו השמן בדיוק רק באריזת יצרן שונה שמיועדת לפג'ו וסיטרואן.

ואם כבר במחיר הזה אני קניתי סינטטי מלא של BG שעלה לי 90 כולל מעמ

zx 1.8 coupe

פורסם

אכן, התמונה הימנית עם הבקבוק הכחול שייכת למהדורות ישנות של השמן (ולראיה, מדובר בתמונה שאנוכי וישי צילמנו אי שם, לפני כמה שנים טובות, כשהוחלף שמן הגיר בראלי שלו).

 

הבקבוקים החדשים הם בצבע כסוף.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הסינטטי המלא של BG אכן מעולה, יש לי אותו באלפא וזה פשוט תענוג להחליף הילוכים.

 

רק מה - יקר בלאט. 80-90 שקל לליטר (פה אני רואה שזה 2 ליטר).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

המחיר לא עלה בגלל שזה בקבוק כסוף, לפני כ4 חודשים חבר שלי קנה את המיכל הכסוף בג'אן ב 80 ש"ח לפני הנחה.

 

כנראה מישהו בפיג'ו החליט לקחת יותר, אבל אם יודעים שזה של אסו תמיד אפשר ללכת ולקנות שמן באריזה של אסו שיעלה כמה גרושים פחות.

את השמן של אסו ניתן למצא בתחנות דלק של דלק במחירים מופקעים. לפעמים המחירים האלה שווים במקום לבזבז זמן ודלק עד ת"א.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האם השמנים הנ"ל מתאימים לגיר של פיאט טיפו: ESSO 75W80 ,הסינטטי המלא של BG ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם
מה הצמיגות אותה דורש היצרן ?

נדמה לי 80W90

ליתר הדיוק , צמיגות 75W85 . של חברת SELENIA

השאלה שלי היא מכוונת יותר לשמן הסינטטי של BG , מה הצמיגות שלו והאם הוא מתאים ?

ומה העדיפות שלו על פני השמן של ESSO ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

רגע...???

אז בשביל להחליף שמן גיר לשמן של BG סינטטי מלא צריך תקציב של 200 ש"ח (עבודה עלי כמובן)???

 

מה לגבי שמן של יונדאי, סינטטי מלא 75W85 נאמר לי שזה שמן טוב אבל ההבדל בצמיגויות קצת מפריע לי, המחיר אגב דומה מאוד לזה של ESSO המקורי...

 

חשוב לציין כי אצלי ברכב, עקב המגן גחון, ההילוכים לא עוברים משהו כשהעסק מתחמם יותר מדי... לכן חשבתי לעבור לסינטטי מלא...

 

בתודה נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

×
×
  • תוכן חדש...