Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר נסיונות רבים וכושלים אחר רדיאטור משומש לשברולט קמארו שלי הוחלט בסוף ללכת על תיקון מאחר והגוף/רשת עצמה במצב טוב מאוד ללא שום חורים או מעיכות, ומה שנשאר זה להחליף את 2 הדודים בצדדים למקוריים חדשים לגמריי, מכיוון שצד אחד כבר עבר החלפה של הדוד שהיה מפלסטיק לברזל אז אין ברירה וצריך להחליף גם לאותו סוג של ברזל ו"לתפור" טוב מסביב בעזרת ריתוך כמו שהיה עד עכשיו ואת הצד השני עם הקולר שמן שעשויי מפלסטיק הוא גם מחליף אותו לאותו סוג בדיוק מפלסטיק רק חדש לחלוטין

העבודה היא למעשה החלפת 2 הדודים בצדדים לחדשים+ניקויי פנימי ייסודי לרדיאטור על הדרך+כמובן בדיקת נזילות וקבלת אחריות מהמכון ל3 חודשים והמחיר 500 ש"ח במזומן ,מה דעתכם על המחיר סביר להחלפת 2 הדודים ועבודת ריתוך של צד אחד +ניקויי רדיאטור שלבד יכול להגיע ל250-400 ש"ח?

להזכירכם מדובר ברדיאטור של רכב אמריקאי מתחילת שנות ה90 ומידותיו יותר גדולות מרדיאטור של יפנית מודרנית

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

הוא אמר לי שרק על החלפת דוד אחד הוא לוקח בסביבות 400 ש"ח, ועשה לי את המחיר הזה כי באתי דרך מישהו שהוא עובד איתו הרבה ושולח לו הרבה לקוחות

 

אז אני מבין שהמחיר שהוא נתן לי על כל מה שציינתי מקודם הוא יותר מסביר/זול/הגיוני נכון?

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

מישהו שמע על מכון רדיאטורים שנמצא על רחוב דרך בן צבי 77 ת"א ממש בצומת אבו כביר מול הבית סוהר, בעל הבית קוראים לו שמעון גולן, מישהו יכול להגיד לי מה טיב העבודה שלו והמחירים שלו באופן כללי?

 

אצלו נתתי את הרדיאטור שלי לתיקון ומחר אני אסע לקחת אותו,מקווה שאכן העבודה תצא טובה ויפה ושיחזיק לאורך שנים

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

מה לא ניסית לברר אצל "בשן"?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
מה לא ניסית לברר אצל "בשן"?

 

ביררתי בהתחלה הם בכלל שללו את אופצית התיקון בטענה שחבל על העבודה הוא לא יחזיק בגלל הצד המרותך ,והציעו לי רק חדש בהזמנה אישית לפי המידות שלי ב1300 ש"ח,מאחר וזה לא היה בתכנון שלי וההוצאה היתה כבדה עליי בסוף הם הסכימו לנסות לתקן את הרדיאטור שלי ב750 ש"ח אז העדפתי לוותר בינתיים ,פתאום נזכרתי שליד צומת חולון יש פירוקיה לחלקיי חילוף לאמריקאיות "ניסים אברגיל" נכנסתי אליו ולאחר חיפוש טוב גם לא נמצא הרדיאטור שאני צריך,אבל הוא הפנה אותי למכון רדיאטורים בת"א שמתמחה בתיקונים ואמר שאין מצב שאני יוצא משם ללא רדיאטור ובמחיר טוב, ישר נסעתי לשם ואכן בעל המכון ראה את מצב הרדיאטור והציע להחליף את 2 הדודים בצדדים לחדשים +ניקויי פנימי וחיצוני לרשת שלי שהיתה במצב טוב ללא חורים ומעיכות+אחריות ממנו על העבודה ונזילות ל3 חודשים ב500 ש"ח במזומן ,אז השארתי לו את הרדיאטור שלי ואני יבוא מחר לקחת אותו מתוקן וזהו ,כבר עייפתי מהחיפושים האלה איפה לא הייתי באיזור המרכז שמתמחה ברכבים אמריקאים ובשום מקום לא הצלחתי למצוא משהו תואם בדיוק לשלי מבחינת מידות, אני רק מקווה שאכן העבודה תהיה טובה ומיקצועית כפי שהבטיח בעל המכון ויחזיק מעמד לכמה שנים

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם

עדכון:

 

כרגע לקחתי את הרדיאטור מהמכון רדיאטורים ששמתי אצלו אותו לתיקון אתמול, אכן נראה עבודה יפה ומיקצועית במיוחד ההלחמה של הדוד נירוסטה, הרדיאטור עבר גם צביעה חיצונית בצבע שחור מיוחד כולל הרשת עצמה,נראה ממש חדש, בעל המכון התחייב שהכל תקין ונקי לחלוטין ונתן לי בסוף אחריות ל6 חודשים ולא ל3 כפי שציינתי אתמול ובנוסף לכך גם שילמתי לו רק 450 ש"ח ולא 500 כפי שציינתי אתמול, בקיצור הרדיאטור עדיין לא הורכב על הרכב ונבדק מעשית שהכל אכן תקין ללא נזילות, אבל אני ממש מרוצה שגם העניין הזה סודר בסוף במיוחד אחריי כל הטירטורים והחיפושים שעשיתי אחר הרדיאטור הזה בכל מיניי מקומות ופירוקיות, ומה גם שבסוף נשארתי כביכול עם הרדיאטור המקורי של הרכב

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...