Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנא פרט איזה רכב ועל איזה מיסב מדובר ?

האם אתה מתכוון למותחן הרצועה או למיסב של הפולי ?

למה לא להחליף גם את הרצועה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא מכיר את המותחן של סקסו אבל בדרך כלל מבנה המותחן לא מאפשר החלפת המיסב בלבד.

 

המיסב של הגלגלת מחוזק בשני הצדדים על-ידי מסמרה שמרכיבים על-ידי מכבש, לך אין את האמצעים האלה ויתרה מזאת תצטרך לחפש מיסב מתאים שלא מוכרים אותו כחלק נפרד במוסך המורשה. רק לאחר שתדע את המידות וסוג המיסב המותקן אצלך במותחן תוכל לחפש מיסב תחליפי של אחת החברות כגון: SKF או NSK תוצרת יפן.

איזה כייף לי :)

פורסם

פירוש קאסוטו :

ידידנו שואל אם ניתן לחסוך ולהחליף את המיסב בלבד (עלותו במנוע TU כ-60 ש"ח בלבד) ולא את הרצועה ומחזירי השמן.

 

התשובה פשוטה.

את מחזירי השמן אפשר לחסוך אם מצבם טוב והם לא נוזלים בכלל.

אם הרצועה חדשה, אין מניעה להחזירה, במידה שהיא שלמה ולא נפגעה בצורה כלשהי.

 

עם זאת:

עיקר עלות ההחלפה היא העבודה.

רצועה עולה (למיטב זכרוני) כ-80 ש"ח.

מחזירי שמן עולים כמה עשרות שקלים כ"א.

(מדובר על חלפים למנוע TU של פג'ו).

 

אתה משלם על העבודה לא מעט כסף - גם בבואך למכור תוכל להראות לקונה קבלה על העבודה שבוצעה ותחסוך לו בטיפול הבא.

 

לא שווה?

פורסם

שמר, זה לא מה שאני הבנתי, אני חשבתי כמו מרק, שהוא מעוניין להחליף רק את המייסב הפנימי של גלגלת המתיחה.

ואני מדבר על המייסב למותחן רצועה.

פורסם

כל העניין הזה עם קוקאין ידידיינו וסאגאת הטיימינג הופך הזוי יותר ויותר ככל שהשירשורים נוספים.

 

נראה לי שיש סיבה מוצדקת מאוד לשם שהוא בחר עבורו.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל העניין הזה עם קוקאין ידידיינו וסאגאת הטיימינג הופך הזוי יותר ויותר ככל שהשירשורים נוספים.

 

נראה לי שיש סיבה מוצדקת מאוד לשם שהוא בחר עבורו.

יניב

אין שום דבר הזוי,כל אשכול מוצצג בצורה נפרדת ואין שום קשר בין האשכולות

אני אומנם שואל הרבה שאלות אבל לא כל השאלות הן לגבי רכב אחד,אני מתעניין בשם חברים שלי גם כביכיול שהרכב שלי.

הניק הזה אצלי עוד לפני שידעת מה זה תיבת הילוכים :)

פורסם
פירוש קאסוטו :

ידידנו שואל אם ניתן לחסוך ולהחליף את המיסב בלבד (עלותו במנוע TU כ-60 ש"ח בלבד) ולא את הרצועה ומחזירי השמן.

 

התשובה פשוטה.

את מחזירי השמן אפשר לחסוך אם מצבם טוב והם לא נוזלים בכלל.

אם הרצועה חדשה, אין מניעה להחזירה, במידה שהיא שלמה ולא נפגעה בצורה כלשהי.

 

עם זאת:

עיקר עלות ההחלפה היא העבודה.

רצועה עולה (למיטב זכרוני) כ-80 ש"ח.

מחזירי שמן עולים כמה עשרות שקלים כ"א.

(מדובר על חלפים למנוע TU של פג'ו).

 

אתה משלם על העבודה לא מעט כסף - גם בבואך למכור תוכל להראות לקונה קבלה על העבודה שבוצעה ותחסוך לו בטיפול הבא.

 

לא שווה?

להראות לקונה?נראה לך שאני מחפש לחסוך לקונה העתידי?

האם בשביל לטפל בטיימינג בסיטרואן דרוש ליפט או שאין צורך להרים את הרכב?

פורסם

מה שבטוח זה שאני לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות ממך רכב.

אם כבר אתה משלם על עבודה, אתה חוסך עוד כמה עשרות שקלים על רצועה שכשל בה יכול לדפוק קשות את הבעלים הבא?

גועל נפש. התנהגות של סוחר נוכל.

עדיף כבר שתמכור את הרכב עם מיסב רועש ותוריד לקונה במחיר את עלות הטיפול - שיטפל בעצמו וייסע בראש שקט.

פורסם

אני לא יודע אם צריך להוציא מנוע אצלך ברכב.

ברנו מגאן 1400 עשיתי כמה פעמים טיימינג ללא הוצאת מנוע.

 

אבל ב 1600 שלהם הייתי חייב להוציא מנוע כדי להחליף טיימינג.

 

ירון מאיר

פורסם

קוקאין, משום מה, נראה לי שאתה טועה. יש לי רשיון רכב משנת 85, עד כמה שאני מבין, במקרה הטוב אתה היית אז בחיטולים, במקרה האחר, היית עוד אצל משהוא שההורים תיכננו לעתיד.

 

 

מאיר - להוציא מנוע עבור טיימינג? אתה בטוח?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

התשלום עבור עבודת החלפת מיסב בלבד ברצועת הטיימינג, יהיה זהה בדיוק לתשלום על עבודת החלפה של מיסב ורצועה ומחזירי שמן

יגאל

פורסם
מה שבטוח זה שאני לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות ממך רכב.

אם כבר אתה משלם על עבודה, אתה חוסך עוד כמה עשרות שקלים על רצועה שכשל בה יכול לדפוק קשות את הבעלים הבא?

גועל נפש. התנהגות של סוחר נוכל.

עדיף כבר שתמכור את הרכב עם מיסב רועש ותוריד לקונה במחיר את עלות הטיפול - שיטפל בעצמו וייסע בראש שקט.

חשבתי שזה כמה מאות שקלים,אם זה כמה עשרות בוודאות אני יעשה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...