Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חברה של אמא שלי חנתה בעליה חדה ושאני אומר חדה אני מתכוון ממש חדה,

כאשר היא חנתה היא לא הרימה אנדברקס ורק העבירה לP (גיר אוטומט).

כאשר היא הניעה את הרכב ובאה לנסוע נשמעה מכה מהגיר די חזקה והיא מהר כיבתה את האוטו והרימה אנדברקס.

כאמור אחרי הארוע הרכב לא הונע ונשאר שם.(אתמול בלילה)

האם קרה משהו לגיר עקב החניה בעליה חדה ללא אנדברקס?

 

הרכב הוא פיאט פונטו 2002

 

תודה.

פורסם

תשמע, אצלנו בכריזמה היה סיפור שכל פעם שהיינו משלבים לרוורס (גיר אוטומטי), הייתה נשמעת מכה מהגיר.

בטיפול במוסך שאלנו את היועץ שירות מה זה יכול להיות, הוא הסביר שבתוך הגיר יש מה שנקרא "פין בורר", והוא אחראי להפרדה בין ההילוכים ול"נעילה של ההילוך במקום" - כלומר שלא יחליק פתאום לסרק נגיד.

עכשיו ברגע שמחנים את הרכב ולא עוקבים אחרי סדר פעולות מסויים (סרק - בלם יד - פארקינג),

אז מה שקורה הפין הזה לא נכנס למקום שלו (כלומר לפארקינג), ואז כשאתה בא לנסוע בפעם הבאה - אתה שומע מכה מהגיר (בהעברה מפארקינג לדרייב).

המכה נשמעת כיוון שהפין לא נכנס למקומו, או שנכנס חלקית. זה מה שהיועץ שירות הסביר. מאז שאני מחנה את הרכב כמו שהוא הסביר- נעלמה הבעיה לגמרי.

מה גם שבסופו של דבר המכות האלה שוחקות את הפין וגורמות לצורך בשיפוץ גיר (דברי היועץ שירות)

זה מה שנראה לי שקרה אצלך בפונטו(פשוט הפין לא נכנס למקום שלו), מפעם אחת שזה קרה - לא בטוח שנהרס משהו.

אם הרכב נוסע טוב ואתה לא מרגיש שום דבר בהחלפות הילוכים - אולי המכה לא הרסה כלום. בכל אופן תשאל במוסך שלך (אם אתה מרגיש צורך - אל תחכה לטיפול הבא)

 

מקווה שעזרתי 8-)

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

הרכב לא זז כך שאני לא יודע מה קרה לו, אני אקח אותו לנסיעת מבחן .

 

פשוט כפי שהיא מתארת את המכה חשבתי שהגיר התפוצץ, אך יכול להיות שיש משהו בדבריך.

 

תודה

פורסם

בפונטו יש גיר רציף ואני לא יודע אם מה שנכתב לגבי הכריזמה שיש לה תיבה אוטומטית רגילה, נכון גם לפונטו.

 

אבל בלי ספק יש איזשהו סוג של נעילה במצב P

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

בגיר אוטומטי, כאשר מחנים בכלל ובפרט בעלייה\ירידה, עדיף למען בריאות הגיר לעשות את הפרוצדורה הבאה:

1. להעביר את הידית לניוטרל N

2. למשוך את האמברקס

3. להרים את הרגל מהברקס עד שהאוטו מוחזק ע"י האמברקס

4. רק אז להעביר לפארקינג P

אני יודע שזו פרוצדורה ארוכה, מפרכת ומתישה אבל בדרך זו האוטו מוחזק קודם כל ע"י האמברקס ורק אז ע"י השן של הגיר. ובכלל, עדיף גיר ידני :viking:

פורסם

ומה הבעיה ב:

 

להגיע לעצירה מלאה

להמשיך ללחוץ על דוושת הברקס (ולא רק קצת לגעת בה)

להעביר ל- P

להרים הנד-ברקס

לעזוב את דוושת הברקס

לכבות מנוע

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...