Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה בשנית לפחות להמשיך

מוזר, כנראה שחכמים ממך בעלי מכשירי מדידה לא עלו על הבעיות שאתה מתאר.

איך בדקת, הכנסת אצבע?

נכון לפעמים גם אני דוחף את האצבע למקומות לא נעימים אבל גם הפעם לא בכך עסקינן, יותר מעניין אותי מי הם אותם "חכמים" שהשקיעו סכומי עתק במכשירי בדיקת זרימה המחשבים את הפרמטרים לקבלת זרימה אופטימלית (למרות שלזה לא ניתן להגיע במציאות) או שאולי גם להם דחפו את קיט השעונים הסיני מפלסטיק משובח.

ואגב, יש מספר דברים שאפשר לבצע ב-SU HIF44 מעבר למחט...

 

מכול מלמדי..... אני באמת רוצה לשמוע (לפחות תשתדל שזה לא יהיה בסגנון מתנצח כי זאת לא כוונתי מה גם שגם לי קשה לכתוב בצורה כזאת)

נ.ב המיני באמת יפה אבל למה בעל הבית עצבני ומכנה אותי קשקשן אני באמת משתדל שלא להיות כזה, וגם אני כן אני מנסה להחכים בייחוד שמדובר ברכב שמזכיר לי ימים יפים 8)

xxx

פורסם

יוסף ידידי,

אין לי שום כוונה לפתוח וויכוח באמת מיותר.

התמזל מזלי והרכב אותו בחרתי לשפץ, מיני, עבר רבות במהלך 40 וקצת שנות חייו.

אנשים כגון דויד ויזרד ודס המיל לדוגמא, שפירקו ובדקו לעומק כל בורג אפשרי (הזכרת מדידות...) מהווים מקור להשראה וידע רב.

סגנון מתנצח זה ממש לא אני, התשובה להודעתך היתה בטון בה היא נכתבה, אותו טון שהמשיך גם בהודעות הנוספות שהעלית ומאותה סיבה אין לי לא רצון ולא חשק לענות לשאלות שנשאלו.

 

 

בידידות,

רן

motorica.net

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מישהו יודע מה עלה בגורלה של המיני הזאת ? מה עלה בגורלו של RANSTER ולמה הוא לא אחד מכוכבי המיני הגדולים בארץ היום?

אני מתבייש לגלות אבל ריירתי על כל המקלדת בזמן שצפיתי בתמונות

מישו יכול לשפוך קצת אור על הנושא?

פורסם

ורן בעל המיני ,

היום במפגש שמעתי שהוא עבר תאונת דרכים שתוצאותיה קשות מנשוא

רן איבד את את היכולת ללכת וניהיה משותק...

מישו יודע משו על זה

ואיפה אפשר למצוא אותו היום

חשבתי אולי לארגן שיירה שלי מיני ולנסוע אליו יכול להיות נחמד לא?

פורסם

ראבאק , הבן אדם כרגע בהולנד במסגרת עבודה ואתם כבר הרגתם אותו ?

 

אכן הוא עשה תאונה ולא , הוא לא משותק . למזלנו , כי הוא אחלה בן אדם .

 

תוכל למצוא אותו גולש באתר "מוטוריקה.נט" .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
ויש מקצוען למע' פליטה ספורטיביות על כל חלקיהן, מע' טורבו וכו', אצלנו בישראל ולאחר שתכסה המקלדת במגבת להגנתה,

ראה התמונות הנעות באתרו: www.tig-art.com

תוצרתו משווקת גם לחו"ל ובהצלחה.

בברכה - רפי לין :-)

 

 

אתה מתכוון שתוצרתו משווקת בעיקר לחו"ל.

באמת אומנות מה שהם עושים!

  • ספונסר פורום
פורסם
אתה מתכוון שתוצרתו משווקת בעיקר לחו"ל.

באמת אומנות מה שהם עושים!

 

זה לא נכון,גיא בונה באומנות סעפות פליטה,צנרות פליטה,ודודים,שנמכרים בארץ ואפשר להגיד ש90 אחוז מהמכוניות המשופרות בארץ נוסעות עם איזושהיא עבודה שלו עליהן.

פורסם

מה שאני באמת לא מבין זה איך אפשר להתחדש אחרי 5 שנים?

רבאק, כולה הקפיצו שרשור כדי לבדוק מה נסגר עם הבחור והרכב שלו, עוד הודעות למונה?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
ורן בעל המיני ,

היום במפגש שמעתי שהוא עבר תאונת דרכים שתוצאותיה קשות מנשוא

רן איבד את את היכולת ללכת וניהיה משותק...

מישו יודע משו על זה

ואיפה אפשר למצוא אותו היום

חשבתי אולי לארגן שיירה שלי מיני ולנסוע אליו יכול להיות נחמד לא?

 

סופן של שמועות...

אכן הייתי מעורב בתאונת דרכים, לשמחתי ממש לא כזו שגרמה לי להיות משותק.

הפרויקט נמכר כפרויקט לא מוגמר מסיבות כאלו ואחרות שעם חלוף הימים הובילו לפרויקטים נוספים, מעניינים לא פחות.

 

רן

motorica.net

×
×
  • תוכן חדש...