Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנצ'יה דדרה 1800 מודל1995 ואזעקה clifford polaris2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב היום התחיל אצלי די רע, יכול להיות בגלל ששמתי את הגרביים עם הצד הפנימי החוצה.

בקיצור ברכב הנ"ל ישנו אימובילייזר במפתח כלומר אני מכניס את המפתח ובשלב הראשון של הסוויטש נדלקת מנורה של מפתח ומייד אמורה להיכבא, בקיצור היום בבוקר זה לא קרה ומה שמוזר הוא שאחרי ניתוק מינוס מצבר וחיבור בחזרה הכל חוזר לעבוד, רק שלאחר כיבוי הרכב והוצאת המפתח שוב המערכת נדרכת ולא מתנתקת.

עכשיו יש ברכב אזעקה מהסוג שרשום בכותרת והיא מנותקת ובעלים הקודם אמר לי שהייתה אצלו בעייה עם האימובילייזר ולאחר כיבוי האזעקה על ידי המפתח הקטן זה כאילו פטר לו את הבעייה.

אז השאלה הראשונה האם יש קשר בין חיבור האזעקה לאימובילייזר המקורי שבמפתח, כי לאחר שהדלקתי אותה נעלתי את הרכב עם השלט ופתחתי אותו האימובילייזר חזר לעבוד כרגיל.

שאלה שנייה היא, ישנו מרים חלונות שאמור לסגור את החלונות עם דריכת האזעקה אך זה לא קורה, איך בודקים האם הרכיב הזה תקין?

פורסם

..............אז השאלה הראשונה האם יש קשר בין חיבור האזעקה לאימובילייזר המקורי שבמפתח, כי לאחר שהדלקתי אותה נעלתי את הרכב עם השלט ופתחתי אותו האימובילייזר חזר לעבוד כרגיל.

 

לכל אזעקה (אם מתקינים את כל הרכיבים שלה) יש מעגל ניתוק מנוע. ניתן לבצע ניתוק לחיוט של סליל (הקורא) של האימובלייזר המקורי (בחובק ההגה) , אם אכן זה הניתוק שביצעו, התקלה עלולה להופיע מכיוון ניתוק זה ששיך לאזעקה.

 

שאלה שנייה היא, ישנו מרים חלונות שאמור לסגור את החלונות עם דריכת האזעקה אך זה לא קורה, איך בודקים האם הרכיב הזה תקין?

לגבי השאלה הראשונה, עניתי בכחול בתוך הציטוט שלך.

 

בכלל, רצוי לבדוק עם שני מפתחות הרכב, יתכן (פחות סביר אך יתכן) שאחד מהם תקול/תקול בחלקו.

זה שניתקת מצבר ולאחר מכן היתה תגובה, אמורה לתת מסקנה שהבעיה אינה במפתח עצמו, אך שווה לבדוק בזמן שהתופעה קוראת,

תתכן גם בעיה של אנטנה או מח האימובילייזר המקורי.

 

 

לגבי השאלה השנייה ,בודקים ויזואלית כשלב ראשון שהתקינו יחידה כזו הנקראת "מרים חלונות".

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני תודה על התגובה, לגבי המפתחות אז זאת לא הבעיה כי עם אף מפתח זה לא עובד כולל המסטר.

 

עוד פרט קטן זה שכאשר הכל תקין ביחד עם המנורה של המפתח מופיעה גם המנורה של התקלות במערכת ההזרקה, לאחר שלוש שניות בערך המנורה של המפתח ניכבאת ואז כשמניעים גם מנורת התקלות ניכבאת, כאשר המערכת לא עובדת אז רק המנורה של המפתח נידלקת וזהו.

יכול להיות שיש ניתוק לסליל , אז למה גם כשהאזעקה מנותקת זה עדיין עובד?

בכל אופן כרגע הכל בסדר אני פשוט מפחד להיתקע.

דרך אגב על המח כתוב umi israel אם זה עוזר במשהו.

לגבי החלונות ישנה יחידה להרמת חלונות בוודאות.

ועוד שאלה שהתעוררה בהמשך היום, האזעקה נועלת את הדלתות לבד אחרי פרק זמן מסויים, האם ניתן לבטל את האופציה הזאת?

פורסם

צריך לבדוק מה קורה עם התקלה בחיבור לסקנר ובדיקת ניתוק לסליל האימובילייזר המקורי ככל שביצעו כזה. לא נראה לי שבהתכתבות ניתן להתקדם ממצב זה.

 

לגבי נעילת הדלתות, זה ניתן לתכנות.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...