Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם וחג שמח!!!

יש לי גןלף SDI שנת 2000 עם 150 אלף ק"מ בימים האחרונים שמתי לב שהסחיבה ירדה וצריכת הסולר עלתה מאוד יש ריח מאחורה של דיזל כאילו האוטו שורף הרבה דיזל ושנוגעים בתוך האגזוז יש פיח שחור מאוד כאילו האוטו עובד עשיר !!!

בנוסף שמתי לב כי האוטו לא מתחמם ומגיע לטמפרטורת עבודה ממש קשה לשעון להגיע לאמצע וגם בתוך העיר אחרי הרבה עמידה שהוא מגיע לטמפרטורת עבודה עדין המנוע לא סוחב כמו פעם.

האם יש קשר בין הדברים (בעית טרמוסטט) אם לא אשמח לפתרונות או הצעות.

RS3 8Y

פורסם

יש מצב שהטרמוסטט תפוס במצב פתוח ולכן הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה דבר הגורם לפיח רב המצטבר במנוע לחוסר בסחיבה לתערובת דלק עשירה ולכן הוא גם מבזבז יותר דלק.

שים לב

אתה צריך לבדוק אם יש לך ברכב טרמוסטט וגם אם יש אחד, יש להחליפו לטרמוסטט חדש מקורי.

תעשה זאת ותחזור לעדכן.

הייתי ממליץ לך גם על הדרך להחליף לרכב שמן ופילטר שמן מנוע שכן תערובת עשירה של סולר באופן תמידי עלולה לגרום לדילול השמן ולהרוס אותו. (האם מפלס השמן עלה?)

פורסם
יש מצב שהטרמוסטט תפוס במצב פתוח ולכן הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה דבר הגורם לפיח רב המצטבר במנוע לחוסר בסחיבה לתערובת דלק עשירה ולכן הוא גם מבזבז יותר דלק.

שים לב

אתה צריך לבדוק אם יש לך ברכב טרמוסטט וגם אם יש אחד, יש להחליפו לטרמוסטט חדש מקורי.

תעשה זאת ותחזור לעדכן.

הייתי ממליץ לך גם על הדרך להחליף לרכב שמן ופילטר שמן מנוע שכן תערובת עשירה של סולר באופן תמידי עלולה לגרום לדילול השמן ולהרוס אותו. (האם מפלס השמן עלה?)

תודה רבה על התשובה אכן עשיתי טיפול אתמול שמן מאוד איכותי סינטטי מלא + כל הפילטרים אני מחר יחליף טרמוסטט .

למה שהרכב בתוך העיר כן מגיע לטמפרטורת עבודה (אחרי הרבה זמן) עדין הרכב לט סוחב ????

RS3 8Y

×
×
  • תוכן חדש...