Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הוא מעשן בסרק ענן כבד,הטורבו שלך צריך שיפוץ/החלפה.

 

עוד שתי סימנים לזה שהבעיה מהטורבו:

 

1.שב ברכב כאשר הוא בסרק ,תבדוק אם כאשר אתה נותן גז (בהילוך סרק) כמות העשן פוחתת,אם המצב כזה,חבל על הזמן זה הטורבו!

2.בדר"כ כלל עשן מהטורבו מתבטא בענן לבן די סמיך (ממש מכסה את החלון האחורי) מלווה בריח חריף מאוד של שמן שרוף.

פורסם

דווקא מגדשים שזורקים שמן זה קורה להם שהמנוע חם ובסל"ד גבוה, ולא בסרק.

 

לכן לא ההיתי מסתמך על הסימפתומים שכתב קודמי.

 

מה יותר פשוט מלפרק את צינור המבוא לטורבו - לנקות, להניע ולראות אם זורק שמן או לא....

פורסם

דן עם כל הכבוד,אני מדבר אך ורק מנסיון ולא מעלה השערות,אז אל תזלזל במה שכתבתי.

 

מה שאתה מתאר זה כאשר הטורבו זורק שמן דרך הסעפת יניקה,כאשר השמן חודר דרך סעפת היניקה אכן כמות העשן עולה עם עליית הסל"ד ובדרך כלל המנוע לא אמור לעשן בסרק,כי המגדש לא ממש גודש.

 

יש עוד תקלה בטורבו שהוא זורק שמן ישירות לסעפת הפליטה,במקרה הזה יש עשן רציני בסרק שפוחת עם עליית הסל"ד.

 

הסימפטומים שעליהם אני דיברתי קורים כאשר השמן נזרק ישירות לסעפת הפליטה,הבחור אמר שהרכב מעשן גם בסרק,הוא טוען שאין שינוי במפלס של השמן או נוזל הקירור ושהרכב לא התחמם,לכן לדעתי הבעיה היא כנראה מהטורבו.

פורסם

ממחים לסאאב

 

מוסך אריה גרוסמן מכונאי סאאב ותיק ומבוגר מכיר את האוטו מצוין בעל מקצוע ואיש הגון

מוסך dont panic אלון, מעבדה לסאאב מומחה לסאאב במיוחד בצד הדיאגונסטי איש מקצוע מעולה רח בית הלל תל אביב (אני חושב)

יגאל

בדוק את צינור היניקה בכניסה לבית המצערת כמו שהחברה כאן המליצו לך,למרות שבעיית קורוזיה בראשי סאאב היא בעיה די נפוצה מערכת הקירור רגישה למי ברז

האם נעלמים מים ממיכל העיבוי?

יגאל

  • ספונסר פורום
פורסם

אינני מכיר את הדגם הספציפי ,אבל אם הרכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית ויש בגיר מכלול וואקום יתכן שהוא תקול ועובר דרכו שמן גיר לסעפת היניקה.

 

בכל מקרה המלצה למוסך: "אופל פולץ" מורשה UMI שברחוב שפע טל 2 ת"א טלפון 03-5626802 בקש את אלי בעל המקום ומסור שאורן הפנה אותך, אלוף בסאאבים.

×
×
  • תוכן חדש...