Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב סאאב 9-5 , שנת 98 מנוע 2.0 T, מטופל באופן סדיר וגמע כ - 167000 ק"מ, היום בנסיעה שגרתית החל לעשן עשן לבן (ממש ענן של עשן), חום המנוע לא עלה, שום נורת אזהרה לא נדלקת, ישנם רעשים עדינים ושקטים ביותר מאזור תא המנוע בעת נסיעה, פרט לכך הרכב נוסע ומתנהג רגיל לגמרי, למישהו יש מושג קלוש במה מדובר ?

פורסם

במנועים מטורבתים יכול להתקיים מצב בו חודר שמן דרך המייסבים של הטורבו ישירות לסעפת היניקה - וכמובן למנוע - וזה כמובן גורם לעשן לבן.

 

שווה בדיקה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא למהר ברכב הנ"ל נפוץ צינור סעפת יניקת האוויר מתמלא בשמן

לביצוע ההבדיקה נתק הצינור מלוע המצערת ואם אכן האיזור מלא בשמן

יתכן מאוד שזוהי הסיבה העיקרית בהנחה שאכן ומצב הראש תקין

בברכה ניצן

פורסם

אם זה נשמע לך הגיוני אז זה הגיוני.

לי זה רחוק מלהישמע הגיוני.

 

האם נסעת לאחרונה בלי מים או בלי שמן?

 

אגב, כמה רוצים על ה"אלמנט" (תיקון) ?

פורסם

אנחנו לא בדקנו את המנוע ,

 

אנחנו רק קראנו את מה שכתבת.

אבל לפי דעתי עשן לבן מראה על טורבו גמור .

בדוק תחילה את הטורבו (שחק עם המניפה ובדוק חופש מעלה מטה)

ולאחר מכן באם אין כל חופש אז האמן למכונאי שבדק את הרכב .

אם אתה לא מאמין לו גש למכונאי נוסף.

 

ירון מאיר

פורסם

תודה רבה לעונים, אז ככה המחיר שנדרש ע"י המכונאי אינו סופי ! בטענה הידועה אני לא יודע מה עוד אגלה שם ? אודה להמלצותיכם למומחה סאאב.

פורסם
אז ככה לאחר בדיקה במוסך היום נטען כי יש צורך לשפץ ראש מנוע לרכב , האם הדבר הגיוני ?
אם היית טורח לבדוק מפלס נוזל קירור ושמן - יכולנו לענות לך קצת יותר טוב.

 

עלה והצלח.

×
×
  • תוכן חדש...