Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי נעצר בבוקר יום שישי בנסיעה תחת השפעת אלכוהל 285, כאשר המותר 260.

הוא בן 23, לא נהג חדש. האוטו לא נלקח ממנו, הרישיון נשלל ל 30 יום.

מה אפשר לצפות לקבל עם ילקח עו"ד כמובן. כמה זה שכר עו"ד, כמה קנס. כמה שלילה...?

 

גם שזה היה באילת. האם אפשר להעביר את המשפט למרכז?

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. מגיע לו.

ב. מגיע לו.

ג. מגיע לו.

 

ד. תשאל עו"ד, תקבל תשובות יותר טובות ומקצועיות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מה התשובה קשורה למה ששאלתי?! בסדר, אז אפילו אם מגיעה לו, אני לו מצדיק אותו או משהו.

אני יודעה שעורך דין יתן תשובות יותר טובות. אני יותר שואל בשביל הידע שלי, לא שלו. כדאי שיהי לי איזשהו ידע כאשר אני אדבר איתו.

פורסם

תסתכלו מה ניהיה מהפורום "רכב כללי"- ייעוץ משפטי לעבירות תנועה.

 

ולבחור שחבר שלו נתפס- המשטרה רואה בצורה חמורה ביותר נהיגה תחת השפעת אלכוהול ובצדק.

זה המקרים הכי מסוכנים בכביש לא רק לחבר שלך אלה לשאר הנהגים התמימים בכביש.

 

לפי דעתי בלי עו"ד חבר שלך יכול לצפות לשלילה של כמה שנים.

עם עו"ד הוא יכול לצאת מזה יותר בקלות במדינה שלנו, לצערנו.

 

אף אחד פה לא שופט ולא עו"ד ככה שכל מה שנגיד זה לא יעזור.

פורסם

נהיגה תחת השפעת אלכוהול הזמנה לדין 10 נקודות

 

נהגת ברכב הנ"ל הנעת את הרכב הנ"ל בדרך/ במקום ציבורי בהיותך שיכור,

בכך שריכוז אלכוהול של ____ מיליגרם במאה מיליליטר דם שנמצא בדמך

עלה על המידה הקבועה, בניגוד לסעיף 62(3) לפקודת התעבורה

ותקנות 26(2) ו 169 ב' לתקנות התעבורה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש לצפות לשלילה ארוכה (עד שנתיים) ולמאסר על תנאי.

לעבירה ראשונה כמובן לא יהיה מאסר בפועל וגם לא עבודות שירות.

קנס מן הסתם יהיה, גובהו תלוי במאפייני הנהג (אם הוא חייל/סטודנט/מובטל וכו' יתחשבו בו בגובה הקנס ופריסה לתשלומים)

 

להעביר את המשפט ייתכן שניתן, לא בטוח שרצוי (זה עשוי לחייב הודאה באשמה). יש להתייעץ בעו"ד לצורך העניין.

יש לברר עם עו"ד מהמרכז אם הוא ייקח אקסטרה על ניהול התיק באילת.

אם כן - אפשר ללכת הפוך: למנות עו"ד אילתי לניהול התיק, לדעתי אין סיבה שהנהג יצטרך להופיע אישית בשלב כלשהו, מספיק לפקסס לעו"ד את ההזמנה לדין והרשאה לייצוג, ולשלוח צ'ק בדואר.

 

והערה לסיכום: טוב שהמשטרה אוכפת את העבירה הזו. אני מקווה שהוא למד את הלקח ולא ינהג יותר תחת השפעה לעולם.

אני גם מקווה שקוראי השרשור הזה מספיק חכמים כדי ללמוד את הלקח בלי שיצטרכו להיתפס בעצמם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מגיע לו, אבל אם לא עברו 15 דקות מהזמן שהשוטר עצר אותו למדידה עצמה - זה לא חוקי. כלומר השוטר צריך לחכות 15 דקות, וברוב המקרים הם לא מחכים.

 

תתייעץ עם עו"ד. למרות שאני חושב שחבר שלך דביל ואגואיסט ולא איכפת לו מהחיים של אלה שנוסעים לידו. זו התנהגות בהמתית, מדוע? רק לבהמות לא אכפת מכלום בשביל שניה של כיף או נוחות.

פורסם

מגיע לו שירקב בגיהנום על זה !!!

איזה אנשים יש, צריך לקחת לו את הרישיון לצמיתות לכרות לו את הידיים ולעשות לו קשר בפין שלא יוכל להביא ילדים.

 

 

או שלא.

 

קודם כל זאת לא רמה גבוהה בכלל של אלכוהול, יכול מאוד להיות שבמכשיר אחר הוא היה יוצא נקי. דבר שני, צאו מהסרט של הקדושים מעונים, נשבר הזין לשמוע את זה. 80% מאיתנו לא פחות עבריינים מהבחור הזה ואני אפילו לא מכיר אתכם, מספיק לי שאתם כותבים קבוע בפורום רכב בשביל ההנחה המטורפת הזאת.

 

דניאל,

נייט דרייבר.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
מגיע לו, אבל אם לא עברו 15 דקות מהזמן שהשוטר עצר אותו למדידה עצמה - זה לא חוקי. כלומר השוטר צריך לחכות 15 דקות, וברוב המקרים הם לא מחכים.

 

מה?

מה ההיגיון?

תפרט.

Back to the original - NC again.

פורסם

ב-15 דק' (ככל כנראה הוכך מדעי) לוקח לאלכוהול להספג בגוף.. ומכאן ניתן למדוד את רמת האלכוהול בגוף פחות או יותר מדוייק

פורסם

בולשיט. תפסיקו.

 

אני רוצה לדעת מי מחברי הפורום לא שתה בקבוק בירה ונהג לאחר מכן.

 

אני מניח שהתוצאה תצביע על כך שמעט מאוד אנשים נמנעים מאלכוהול כאשר הם נוהגים.

 

השאלה היא באיזה מינון.

 

שי.


×
×
  • תוכן חדש...