Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בירה זה במינון המותר(בקבוק אחד + שעה המתנה אם אני לא טועה) , אבל יש אנשים שזה כן משפיע עליהם ויש כאלה שלא.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא אמרתי את זה.

אמרת שכולנו שתינו בירה , אז ציינתי שבירה אחת זה לא נהיגה בשכרות.

זה הכל.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הבעיה היא שאתה לא תמיד יודע איפה המגבלה..

יכול להיות בנאדם שירגיש השפעה של אלכוהול ב240, ויכול להיות מישהו אחר שלא ירגיש את השפעת האלכוהול גם ב.315.

כששניהם יגיעו לשוטר ויבדקו - זה עם ה315 יקבל את הדו"ח וזה עם ה240 ישוחרר ללא פגע,

בעוד למעשה מי שמסוכן יותר על הכביש הוא דווקא האחד שקיבל תוצאה של 240.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ב-15 דק' (ככל כנראה הוכך מדעי) לוקח לאלכוהול להספג בגוף.. ומכאן ניתן למדוד את רמת האלכוהול בגוף פחות או יותר מדוייק

אם ככה אז לנהג השיכור עדיף שיבדקו את רמת האלכוהול כמה שיותר מהר, לפני שכולו נספג.

אז אני לא חושב שזה לא חוקי לא לחקות 15 דק' אלא פשוט טעות של המשטרה לטובת הנהג.

Back to the original - NC again.

פורסם

זה לא חוקי לא לחכות 15 דקות.. הייתה על זה כתבה בYNET כמדומני שזיכו נהג כיוון שהשוטרת לא חיכתה..

 

ולהיפך, מדובר על 15 דקות בהם אדי-האלכוהול עדיין נמצאים בצורה מרוכזת למדי בקנה הנשימה של מי ששתה אותו עד שהם מתנדפים והנוזל עצמו נספג כבר בגוף ובדם..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בולשיט. תפסיקו.

 

אני רוצה לדעת מי מחברי הפורום לא שתה בקבוק בירה ונהג לאחר מכן.

 

אני מניח שהתוצאה תצביע על כך שמעט מאוד אנשים נמנעים מאלכוהול כאשר הם נוהגים.

 

השאלה היא באיזה מינון.

 

שי.

נמנע , ואתה ?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

בקשר ל 15 דק' המתנה,יש למישהו קישור לכתבה? אחד העובדים שלי ממתין למשפט בדצמבר אולי יהיה אפשר לעזור לא?

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

מישהו יודע פעם אחת ולתמיד מה הכמות המותרת של אלכוהול לפני נהיגה?

רצוי קישור למקור מוסמך

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

זה מתוך אתר משטרת ישראל.

לא כתוב במפורש שום דבר - אבל טיפת אינטלגנציה והגיון בריא יעזרו לך להבין מה מותר ומה אסור.

 

http://www.police.gov.il/DistrictMain.asp?path=/web_atan/quiz_alcohol.xml

 

נמנע , ואתה ?
לא, אני לא נמנע.

1/3, עוד לא רצח אף אחד. וחוץ מזה, זה מותר על פי חוק.

אז לא.אני ממש לא נמנע.

פורסם

פעם נוספת שפותח השירשור הוא צדיק, וחברו הוא הפושע חסר המצפון.

 

מצחיק כל פעם מחדש הסיפור.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

משתיית בקבוק בירה אחד אפשר לעבור את הרמה המותרת?

אחרי כמה זמן בממוצע צריך לחכות אחרי שתי בקבוקי בירה כדי שירד לרמה המותרת?

כן..אני יודע שזה משתנה מאדם לאדם..בממוצע!

פורסם

בחייאת חלאס עם השטויות. כל אדם צריך לדעת לשים לעצמו את הגבול. אתם הרי שותים לא בשביל המשטרה והחובה לשמור על פיכחות היא בשבילכם. מי שמרגיש שאחרי בירה אחת הוא שיכור שלא ישתה בכלל, מי שאחרי 2 בירות הוא שיכור שישתה בירה וחצי. וגם אם שתיתם ואתם מרגישים שיכורים פשוט לא לנהוג. מה כל כך מסובך פה? קצת מודעות לגוף שלכם ולעצמכם, כל אחד אני מאמין מרגיש מתי הוא כשיר לנהיגה ומתי לא.

ROOONEEYY

פורסם
בחייאת חלאס עם השטויות. כל אדם צריך לדעת לשים לעצמו את הגבול. אתם הרי שותים לא בשביל המשטרה והחובה לשמור על פיכחות היא בשבילכם. מי שמרגיש שאחרי בירה אחת הוא שיכור שלא ישתה בכלל, מי שאחרי 2 בירות הוא שיכור שישתה בירה וחצי. וגם אם שתיתם ואתם מרגישים שיכורים פשוט לא לנהוג. מה כל כך מסובך פה? קצת מודעות לגוף שלכם ולעצמכם, כל אחד אני מאמין מרגיש מתי הוא כשיר לנהיגה ומתי לא.

זה בדיוק העניין פה, שזה לא המודעות לעצמך.

כי אם שתית כמה בירות ואתה מרגיש אתה לא שיכור והשוטר שעושה לך בדיקה מחליט שלפי המכשיר רמת האלכוהול היא מעל המותר, אז ממש לא מעניין אותו מה שאתה מרגיש.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.


×
×
  • תוכן חדש...