Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלפת זוג צמיגים קדמיים,

באתי למכון לכיוון פרונטים, כדי לעשות כיוון פרונט.

 

עשו לי בדיקה של הפרונט "בבור" הבדיקה.

לפי הבדיקה, אין טעם לעשות כיוון פרונט מכיוון

שכריות הבולמים הקדמיים, גמורות.

כמו כן תפוח הגה צד שמאל קרוע.

 

הצעת מחיר לביצוע התיקונים:

החלפת 2 כריות בולמים קדמיים (תחליפי)

החלפת תפוח הגה (תחליפי)

כיוון פרונט

 

סה"כ 700 ש"ח לפני מע"מ.

 

האם המחיר סביר?

פורסם

תגיד איפה אתה מקבל את ההצעות המחיר הזולות הללו ?

כנראה שהמחיר משקף את איכות החלקים+עבודה.

 

צר לי לאכזב אותך אך אתה נוסע על פולו שחלקים אייכותים עולים הרבה יותר כסף, גם התחליפים תוצרת צ'כיה שמיוצרים עבור קונצרן VW.

איזה כייף לי :)

פורסם

מקדימה יש 4 כריות בולם, 2 עליונות + 2 תחתונות, תברר אם צריך להחליף את ארבעתן (לי נאמר שרצוי להחליף ישר 4), באמת המחיר זול אני חייב לציין!

 

אצלי 4 כריות + עבודה זה 970 ש''ח.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • ספונסר פורום
פורסם

בפולו אין 4 כריות בולמים ,לכל בולם יש כרית אחת שמותקנת בחלקו העליון של הבולם וזהו

אולי אתה מתכוון לבוקסות משולשים שבדרך כלל מחליפים אותם באותו מעמד

המחיר של כרית חליפית איכותית 90 שח 2X שזה 180 עבודה 300 פרונט 200 תפוח 80

זה פחות או יותר המחיר כ-750 לפני מעמ

כך שהמחיר שקיבלת סביר ביותר לך על זה

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא נכון הכרית הנה יחידת גומי אחת בלבד

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
להוסיף גם את כריות הבולם?

 

האם יש תוספת עבודה בהחלפת הכריות( בהנחה שהבולם כולו מוחלף)?

אם אתה מחליף בולמים, אתה, צריך לדאוג שהמכונאי יביא גם כריות בנוסף לבולמי הזעזועים.

לא תמיד זה מגיע קומפלט.

 

ובקשר לעבודה אין תוספת מחיר.

  • ספונסר פורום
פורסם

זה אף פעם לא מגיע קומפלט

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אז לפי ההמלצות פה כדאי לי להביא איתי גם כריות בולם?

כמה כריות כאלו יש בקורולה כמה זה אמור לעלות?

ואיך אני יודע אם בכלל צריך להחליף? או שפשוט בשביל כמה עשרות שקלים כדאי לי לקנות ולבקש מהמוסכניק להחליף

×
×
  • תוכן חדש...