Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

swiftoren

בהמשך למה שכתבת אני לא מבין משהו :

אם יש לי את המגבר JBL GTO 75 ואני רוצה להשתמש בו לזוג קומפוננט מקדימה וסאב מאחורה

אז לפי מה שקראתי בלינק המצורף :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=21694&highlight=%F9%F0%E9+%F1%EC%E9%EC%E9%ED+%E4%E1%E3%EC

 

סאב שני סלילים של 4 אוהם לא טוב לי כי אז אם אני מחבר אותם בחיבור מקבילי

אז המגבר יראה 2 אוהם בעצם וכשהוא עובד בגישור אז לא בטוח שהוא יציב ב2 אוהם בגישור (או שהוא כן ? אני לא יודע ) ואז הוא יתחמם וזה לא בריא

 

אז איזה סאב בעצם אני צריך שיפיק את המקסימום מהמגבר שלי ? (כלומר אילו תכונות צריכות ליהיות לו ? כמה RMS ? ואיזה אוהם ? )

 

וגם אם זה לא סאב שני סלילים אז איזה הוא צריך ליהיות 4 אוהם ?

 

מחכה לתשובה

המון תודה על העזרה בכל מקרה .

פורסם

המגבר שלך מוציא 284 (מוצהר) RMS בגישור והוא יציב רק ב 4 אוהם בגישור.

 

תחפש סאב בעל הספק באזור הזה ושיהיה סליל אחד של 4 אוהם או 2 סלילים של 2 אוהם.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

במצב הזה אם הבנתי נכון לפי מה שקראתי בפורום אד עדיף לי סאב של 250 RMS על פני 300 RMS

או שבסאב זה לא עובד אותו דבר כמו בקומפוננט ואין מה לקחת מקדם "הגנה " לפיקים ....

דרך אגב גם לסאב יש רמות נצילות ?

פורסם

דרך אגב , איפה אפשר להשיג מוצרים של JL AUDIO בארץ ?

ואם מישהוא יודע היכן אפשר לקנות מוצרים שלהם בצפון זה בכלל מצויין ...

 

:rolleyes:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

JL AUIDIO - היבואנים הרשמיים הם רדיו מילאנו ברמת גן/בני ברק (על הגבול)

גם "צ'יפר" מוכרים מוצרי JL. ואז זה לא משנה אם אתה מהצפון.

בהצלחה

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

א.אתה יכול להתקשר לרדיו מילאנו ולשאול אותם מי הסוכן שלהם בצפון ואיפה הוא יושב.

 

ב. לך ותשמע ותתעלם מהנתונים המספריים. זה שזה מתאים מספרית לא אומר שזה מתאים לאוזן שלך.

 

 

ג. זה החתול שלך קוואטרו??? אגב יש לי בבית 5 מגברים זה מספיק?

ועוד 2 לאוטו ללא שימוש? מספיק? ;)

פורסם

בוא נעשה קצת סדר הmb quart הוא סט מצויין במחיר הזה אין הרבה מתחרים הוא נותן צליל מאוד פתוח מאוד מדוייק יש קצת חוסר בבס אבל לא משהו רציני .הjl סט מעולה פחות פתוח מה mb אבליש לו המון בס (הסט הזול) הסט השני כבר משהו אחר נשמע מדהים בהכל והטויטר לא צורח ולא כלום (באף אחד מהסטים)כל הסטים דורשים התקנה נורמלית + .

בקשר לסאב אחרי שתשמע את הjl לא תרצה משהו אחר . שניהם מעולים אבל ה300 ואט יותר טוב הוא גירסה זולה וחלשה יותר של w6 שזה הסאב הכי טוב של jl מבחינת איכות הצליל .המגבר jbl הוא לא מי יודע... אבל מבחינת העוצמה מספיק בהחלט.שני הסאבים הם 4 אום סליל אחד.

סוף סוף מישהו מחפש משהו נורמלי ולא מורל ה.............

פורסם
בוא נעשה קצת סדר הmb quart הוא סט מצויין במחיר הזה אין הרבה מתחרים הוא נותן צליל מאוד פתוח מאוד מדוייק יש קצת חוסר בבס אבל לא משהו רציני .הjl סט מעולה פחות פתוח מה mb אבליש לו המון בס (הסט הזול) הסט השני כבר משהו אחר נשמע מדהים בהכל והטויטר לא צורח ולא כלום (באף אחד מהסטים)כל הסטים דורשים התקנה נורמלית + .

בקשר לסאב אחרי שתשמע את הjl לא תרצה משהו אחר . שניהם מעולים אבל ה300 ואט יותר טוב הוא גירסה זולה וחלשה יותר של w6 שזה הסאב הכי טוב של jl מבחינת איכות הצליל.

אני לא המנתי אותך בשלושת הקישורים לסאבים כולם הם 300 וואט

המגבר jbl הוא לא מי יודע... אבל מבחינת העוצמה מספיק בהחלט.שני הסאבים הם 4 אום סליל אחד.

ה10W3V2 הוא שני סלילם

 

לא כל כל כך הבנתי אותך בקיצור ..

סוף סוף מישהו מחפש משהו נורמלי ולא מורל ה.............

תודה רבה בכל אופן ...

×
×
  • תוכן חדש...