Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים שלום.

 

ברצוני להשקיע קצת כסף במניות (לצורך לימוד וקצת ניסיון - וגם רווח) אבל הבעיה היא שאני לא כל כך יודע מאיפה מתחילים. אני יודע יודע שצריך יועץ השקעות אבל מה אני עושה עם זה?

 

תוזה לעוזרים, יבגני.

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

אם אתה לא מכיר את הענין חבל לבזבז את הכסף.

 

גש לבנק שלך, ישנם יועצי השקעות חינם הם ייעצו לך על מה ללכת.

צריך לפתוח תיק יש סכום מינימום לפתיחה של תיק השקעות.

בהצלחה!

אנשים שלום.

 

ברצוני להשקיע קצת כסף במניות (לצורך לימוד וקצת ניסיון - וגם רווח) אבל הבעיה היא שאני לא כל כך יודע מאיפה מתחילים. אני יודע יודע שצריך יועץ השקעות אבל מה אני עושה עם זה?

 

תוזה לעוזרים, יבגני.

פורסם

 

ברצוני להשקיע קצת כסף במניות (לצורך לימוד וקצת ניסיון - וגם רווח) אבל הבעיה היא שאני לא כל כך יודע מאיפה מתחילים.

אם אתה חסר ניסיון וידע אתה תמצא את את עצמך ככל הנראה משלם "שכר לימוד" לשוק.

 

תתחיל בקריאת מדורים עסקים ואתרים כמו גלובס, דה-מרקר וביזפורטל. לאחר מספר שבועות תבנה לעצמך "תיק וירטואלי" ותראה כיצד אתה מתקדם. לאחר חודשיים שלושה תנסה להשקיע קודם בעזרת קרנות ולאחר מכן בהשקעה ישירה במניות ונגזרים.

 

בתור מי שמגדיר את עצמו כמי שלא יודע היכן מתחילים אז מקום טוב להתחיל ממנו הוא המדריך למשקיע של אתר איי-אונליין:

http://www.themarker.com/tmc/investorGuide.jhtml?layer=investorGuide

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

ממליץ לך בתור התחלה לא להתעסק עם אופציות, אומנם הרווחים יותר גדולים אבל אתה יכול ליפול חזק.

מניות שכדאי להשקיע: בנקים, חברות היטק, טבע.

בקיצור תעזר בכמה שיותר אתרים, מדורי כלכלה, יועצי השקעות ואנשים שבתחום.

ממליץ על האתר הזה לפתיחת תיק השקעות ולאיסוף עוד מידע שיעזור לך : http://www.cfb.co.il

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
אנשים שלום.

 

ברצוני להשקיע קצת כסף במניות (לצורך לימוד וקצת ניסיון - וגם רווח)

שלום איש,

 

אני סקרן לדעת, כמה כסף מוכן אדם לסכן בכדי ללמוד ולצבור ניסיון?

והאם הוא באמת מצפה גם להרוויח?

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה,

 

חי, שמתנצל מראש על השאלה.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

ל - SOLI: אין לי בעיה לקחת את הסיכון הזה של ההשקעה, אני משקיעה הרבה כסף בתחומים שונים וזה יכול להגיע גם ל 20 אלף ויש סיכון לא קטן שאני אפסיד. ככה שאם אני אשקיעה 1000 שקל, זה בסדר גמור בישבילי (היו לי כבר "שיעורים" יקרים בעבר).

 

אם אופציות אני בטוח שלא מתכוון להיתעסק, לפחות לא בשנתיים האחרונות.

 

וכן אני מתכוון לילמוד קצת ליפני שאני "זורק" את הכסף.

תודה לכל העוזרים. יבגני

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

לדעתי אין טעם להתעסק בחשבונות מדומים. ברגע שלא מדובר כסף אמיתי, אתה תאבד עניין ותפסיק להתעסק בזה מהר מאוד. אם אתה באמת רוצה ללמוד, תשקיע סכומים נמוכים ותלמד ככה.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

במניות וקרנות נאמנות אין כמעט מצב שתימחק, מקסימום תהיה ירידה של הרבה זמן ויימאס לך אז תצא.

 

אני ממליץ בתור התחלה לשים על מניות של חברות מומלצות, ועל קרנות מומלצות, ומשם לצבור עוד ניסיון וידע.

×
×
  • תוכן חדש...